رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ElectrA

عضو
  • تعداد ارسال ها

    358
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط ElectrA

  1. ElectrA

    دوستان ما که به جایی نرسیدیم

    هیچ چیزی نشد نداره هرچیو بخوای با تلاش بهش میرسی گلم
  2. 😂😂
  3. ElectrA

    آقا زده بالا از هر لحاظ 🤣🤣

    به پلاکا کار ندارم اون 0/5 خیلی حس بدیه 🫠
  4. الان دارمش بیشتر اوقات دم هوس پارکه بعضی وقتا برمیدارم ی دوری میزنم باهاش 🫠
  5. ElectrA

    رئیس جاننن😂🔥

    ای بابا بد شد که 🫠
  6. ElectrA

    بهترین فکشنی که رفتی چیه؟

    [LSPD] 🤝
  7. ElectrA

    حمایت از دوست

    شانس آورده چهارتا آدم درست به پستش خوردن من بودم همون پلیرا قبل اومدن کاپ کیلم کرده بودن
  8. 2025/2 یه NRG بود که بعد چند ماه سل دادم به نمایندگی
  9. باسلام و درود کاربردیه (+) موفق باشید.
  10. ElectrA

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 2026-06-12 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ احتمالا به میتینگ نرسم , درصورت حضور رد شود.
  11. ElectrA

    اولین جوجه رنگیی که گرفتین

    ۶ یا ۷ سالم بود ۳ تا بودن زرد و قرمز دنبالمم میومدن هرجا میرفتم 🫠
  12. خیلی حس خوبیه
  13. ElectrA

    ایشالله سال دیگه...

    🫠
  14. ممنونم ازتون عالی شد @BeLAD بسته شود.
  15. رنگش عین همین BeLAD داخل عکسی که تو امضاتون گزاشتید باشه تشکر
  16. امکانش هست SolariaN رو با یه فونت و رنگ دیگه قرار بدید؟ یکمم کوچیک تر باشه بره کنار زیر اون دوتا لامبو های پلیس @ArthurMorgan از شما هم تقاضای پیگیری دارم عزیز
  17. ElectrA

    درخواست گرافیکی - پروفایل

    - موضوع: پروفایل - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) - - نوشته روی عکس: SolariaN و LS Police Department - توضیحات بیشتر: در تصویر دو لامبورگینی پلیس وجود داشته باشه و فردی با لباس فرم پلیس به یکی از لامبورگینی ها تکیه داده باشه
  18. ElectrA

    ماشین سلطان یا ماشین الگی؟

    سلطان نمیدونم چرا ولی با الگی اصلأ حال نمیکنم
  19. ElectrA

    زانتیا یا پارس ELX؟

    هرکدوم زیبایی ها و ویژگی های خودشو داره
  20. یسریا هستن تا به جایی میرسن یا مقامی کسب میکنن دیگه اون آدم قبلی نمیشن خودشونو میگیرنو... فک نکنم کسی ازینطور آدما خوشش بیاد
  21. فعلا که راحتیم ولی یه‌ حسی میگه بزودی باز قراره با The server is full مواجه شیم
  22. ElectrA

    قدرت

    😂😂
  23. ElectrA

    کدوم هلپر تازه به دوران رسیدس؟

    همشون خوبن
  24. ElectrA

    بهترین هوس مصنوعی از نظر شما ؟

    منی که قبل ورود به تاپیک داشتم فکر میکردم هوس مصنوعی چیه نوشته 🫠
  25. ElectrA

    تو یک وز آفتابی....

    موز فروشی میزدم کسب درآمد 😂
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...