رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

WhiteX

عضو
  • تعداد ارسال ها

    134
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط WhiteX

  1. WhiteX

    کلاهبرداری | ($kian$)

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: No-one • توضیحات: طرف اومد گفت بیا NRG-500 رو با 10K GOLD ترید بدیم منم گفتم باشه اونم اومد /REPORT چن بار دادم ادمین نیومد طرف گف 1دلار سل بده منم سل دادم /q زد رفت. • مدارک (فیلم یا عکس): https://dl.toolschi.com/view.php?f=660a8108ddbc70d8.mp4
  2. اخرین بار که /n دادم فک کنم 6 ماه پیش بود(قراره جزو تیم هلپرا شم)
  3. WhiteX

    اولین بن

    اول که اومده بودم سرور ادبو رعایت نکردم خب میوت شدم بعد وقتی فهمیدم میوت شدن چع بده ادم شدم و دیگه فحش ندادم چه شوخیای قشنگی
  4. WhiteX

    شهر مورد علاقت چیه ؟

    اسلامشهر
  5. WhiteX

    چند سالته؟؟!

    بنظرم اگه میزاشتی کدوم ماه تولدتونه بهتر بود.
  6. WhiteX

    اولین بن

    عه مگه چیکار کرده نشی هیچ وقت پس من چه بچه پاکی بودم
  7. WhiteX

    نا عدالتی در تست‌گیری / Acoustic

    پس میگیرم.
  8. WhiteX

    نا عدالتی در تست‌گیری / Acoustic

    سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: No-One • توضیحات: آقای Rasam تو لیست فکشن بعد من هستن ولی لیدر اصلا از من تست نگرفته و رفته بعد بنده را تست گرفته به ایشون پیام دادم و گفتن بعد هر وقت نوببت شد تو بازی در ساعت های مشخص شده تماس بگیر ولی ایشون اصلا جواب ماهارو نمیده و پاسخگو نیس من فقط میخام تست ازم گرفته بشه در صورت تایید شکایت لیدر محترم مجازات نشود. • مدارک (فیلم یا عکس): NUCP و
  9. ماشین قشنگیه حکم 207 واسه من داره(#امیر_نیستم)
  10. WhiteX

    بهترین دلال که میشناسید کیه ؟

    از تو دلال تر مگه اینکه خودت باشی
  11. با ادمینا زیاد خاطره خوبی ندارم(مدیونی فکر کنی واسه مجازات میگم)
  12. جاب فقد خرید و فروش دراگ(برا پولش نمیگم)
  13. هرکدوم خوبیای خودشونو دارن برا من که فرقی نداره
  14. WhiteX

    بهترین کیه؟

    ریا نباشه خودم
  15. WhiteX

    اولین بن

    شرمنده ولی نمیدونستم که گذاشتنش ادمین بنده خدا داداش بنده خدا مگه چیکار کرده که فشش دادی
  16. WhiteX

    ترسناک ترین اتفاق موقعه خواب

    نه داداش خواب چیه تا صبح میشینم dota میزنم صبح هم که شد میام سرور
  17. WhiteX

    اولین بن

    خداروشکر تا حالا تبلیغ نکردم عدالت خیلی مهمه ولی من وقتی فک کنم یه ماه میشد که به سرور اومدم یکی از pd ها تیکت داد بهم منم فحش های مشتی یادش دادم بره گوگل معنیشو پیدا کنه الان فهمیدی خداروشکر طبیعیه همه بار اول همینجوری‌ان اهاا عزتت زیاد دیگه مشکل از اونا بوده
  18. WhiteX

    200mil برای پلیرا

    بندیت تو کلش رویالو که دارم این بندیت یه ماشین اسباب بازی کوچیکه که تو بازی میبینی بعضیا ورمیدارن
  19. WhiteX

    اولین بن

    همین.. 😶
  20. WhiteX

    اولین بن

    چه پسر گلی اصلن کسی که تا حالا میوت نشده باشه مهره مار داره.
  21. WhiteX

    اولین بن

    اولین بار کی بن شدی و به چه دلیلی بود؟ (اگه تا حالا بن هم نشدی فدا سرت عزیزم انشاالله هیچ وقت بن نشی)
  22. WhiteX

    200mil برای پلیرا

    RC BANDIT میخرم و یه کاخ تو ریچمن بقیشم میرم رنت میگیرم
  23. عجب
  24. ملت عجب کارا میکنن.
  25. WhiteX

    بهترین دلال که میشناسید کیه ؟

    @GoDFaCe خیلی دلاله
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...