رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Dorian

عضو
  • تعداد ارسال ها

    715
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Dorian

  1. Dorian

    Error code 1

    عزیزم کل این کارهارو ۷ ماه پیش هم انجام دادم نشد بازم انجام دادم هیچی که هیچی
  2. Dorian

    Error code 1

    انجام دادم + داده کله شبیه ساز ها + کل دیتای کلاینت های سرور های دیگه ولی خب هنوز ارور میده
  3. Dorian

    Error code 1

    بله
  4. Dorian

    War Video - Crips

    افرین
  5. Dorian

    Error code 1

    نه چون مثلا یه مدت رو شبیه ساز هم میزاشتمش دوباره هم میومدم رو لانچر اصلی (بیرون شبیه ساز) این ارور نمیداد و جدیدا اینجور شده
  6. Dorian

    Error code 1

    کسی نبود؟
  7. Dorian

    گزارش اعضا

    پس میگیرم @Mmdsistani @Sistani
  8. Dorian

    گزارش اعضا

    عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: تا اومدم بشینم w kill کرد • شاهد ها: ندارم • مدرک/عکس یا فیلم: https://uploadkon.ir/uploads/c36721_26IMG-20260621-235714-424.jpg https://uploadkon.ir/uploads/d15e21_26IMG-20260621-235714-981.jpg https://uploadkon.ir/uploads/ce6921_26IMG-20260621-235714-650.jpg
  9. Dorian

    Error code 1

    عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): در صورت نیاز ارسال میشود - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: https://uploadkon.ir/uploads/1bbd17_26Screenshot-2026-06-17-22-30-05-675-ir-arsacia-sa.jpg - توضیحات کامل مشکل سلام من یه مدت رو شبیه ساز بودم و دوباره خواستم بیام تو کلاینتی که بیرون از شبیه سازه ولی این ارور میده. (نکته شبیه سازی استفاده میکردم که بازی رو روت نمیکرد)
  10. Dorian

    ارور شبیه ساز ag:samp

    سلام عزیز لانچر رسمی بازیو استفاده میکنم لانچر باز حذف و فایل شمارو نصب کردم و همون ارور رو باز داد سوال بعدی اینه عنوان گزارش کجاش اشتباهه
  11. Dorian

    رد شکایت اشتباه | farzad

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: (-). • توضیحات: سلام درود دوباره اقای فرزاد بدون اینکه بگه به چه دلیلی شکایت رد. شد و حتی چه نرم افزار هکی استفاده کردم بگه شکایت رد کردن من رو rakroaid اسلیپ کرده بودم و صبح دیدم بن شدم خواهشا پیگیری کنید این برنامه مشکلی نداره و شکایت به اشتباه رد شده در صورت تایید ادمین مجازات نشه مدارک (فیلم یا عکس) : rivall-ucp https://forum.arsacia.ir/topic/122730-بن-اشتباه-gladiator/
  12. Dorian

    ارور شبیه ساز ag:samp

    عکس از محیط کاربری : - توضیح کامل باگ: سلام درود بنده ۶ ماه قبل با شبیه ساز بازی میکردم و کلاینت رو با شبیه ساز اجرا میکردم که به مدت ۲.۳ هفته زمان برد و زمانی که خواستم با کلاینت بیرون از شبیه ساز وارد گیم بشم این ارور میده کار هایی که کردم این بود که کل شبیه ساز هامو + دیتای کلاینت لانچر های دیگم که مربوط به سمپ بود هم پاک کردم و کلاینت هم چندین بار حذف و نصب کردم ولی تاثیری نداشت تاپیک درباره این موضوع در همان زمان زدم ولی پیگیری نشد و خودمم بای دادم و تازه برگشتم به گیم همون زمان هم با چندین ادمین حرف زدم ولی خب اونا نتونستن پیگیری کنن و فقد گفتن با شبیه ساز وارد گیم بشی مجازات داره و نگفتن چجور شبیه سازی - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): با چندین شبیه ساز بازی کنید که گیم رو روت نمیکنه در صورت نیاز اسم فایل هم ارسال میشود
  13. Dorian

    War Video By Slayer

    ماشالله
  14. Dorian

    بن اشتباه | Gladiator

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: (-). • توضیحات: سلام درود بنده روی برنامه rakroaid اسلیپ گزاشته بودم و گرفتم خوابیدم و به گفته ادمین های سرور این برنامه سالمه و چیزی نمیشه و صبح پاشدم دیدم اکانتم بن شده و فکر کنم اکانتم تلپورتی چیزی میشده که بن شدم اگه شکایت تایید شد ادمین محترم مجازات نشه و همچنین حساب من رفع محرومیت بخوره ممنون و بی زحمت بگید که چه نرم افزار هکی استفاده شده • مدارک (فیلم یا عکس) : http://agsa.arsacia.ir/account/banlog
  15. Dorian

    درخواست استعفاء

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در ucp - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ خستگی و اینکه لیدر خوبی تو ملایم نمیبینم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: خوب بود
  16. Dorian

    عکس های روزانه خبرنگاران

    - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: https://uploadkon.ir/uploads/69b417_26IMG-20260518-002401-392.jpg 2026/06/07
  17. Dorian

    شکایت بی مورد - E.devil

    سلام شکایت بی مورد باید بالای ۳ تا شکایت باشه
  18. Dorian

    رنک داون اشتباه| LoPy

    عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: سلام درود لیدر محترم به اشتباه بنده رو از رنک ۴ نیوز به ۳ اورده است و بنده ۳ ماه در اقلیت هستم و به گفته ایشون به دلیل تایم ماهانه بنده کمتر از ۲۰ ساعت بوده رنک من ۳ کرده است ولی در قوانین موردی از این که کسی بالای ۳ ماه در فکشن باشد و کمتر از ۲۰ ساعت تایم ماهانه بزند رنک او پایین تر خواهد شد • شاهد ها: ندارم • مدرک/عکس یا فیلم: آرساکیا https://agsa.arsacia.ir/players/faction/E.DeVil https://up.20script.ir/file/778a-IMG-20260603-201952-864.jpg
  19. Dorian

    رنک اپ اشتباه | LoPy

    پس میگیرم
  20. Dorian

    رنک اپ اشتباه | LoPy

    عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: سلام درود لیدر محترم به اشتباه بنده رو از رنک ۴ نیوز به ۳ اورده است و بنده ۳ ماه در اقلیت هستم و به گفته ایشون به دلیل تایم ماهانه بنده کمتر از ۲۰ ساعت بوده رنک من ۳ کرده است ولی در قوانین موردی از این که کسی بالای ۳ ماه در فکشن باشد و کمتر از ۲۰ ساعت تایم ماهانه بزند رنک او پایین تر خواهد شد (لیدر عزیز محترم مجازات نشود) • شاهد ها: ندارم • مدرک/عکس یا فیلم: آرساکیا https://agsa.arsacia.ir/players/faction/E.DeVil https://up.20script.ir/file/778a-IMG-20260603-201952-864.jpg
  21. Dorian

    کسی هست که منو بشناسه ؟ 😐

    فکر نکنم
  22. Dorian

    کد رنگ همه فکشن ها

    ایول
  23. Sheyda کل رپ فارسی
  24. دیگه کار یکی ۲ تا کلن نیست بیشتر انجام میدن
  25. Dorian

    پرتاب هایپر بنز در ارساکیا

    مرسی
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...