رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Trap

گرافیست
  • تعداد ارسال ها

    2734
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

تمامی مطالب نوشته شده توسط Trap

  1. Trap

    زبان ناپسند - Ractor

    درود. شکایت شما رد شد. توهین شدت پایین بوده است و همینطور فیلد توضیحات رو به درستی وارد نکردید. موفق باشید.
  2. Trap

    فحاشی و توهین به تاریخ ایران | ali.lalazae

    درود. شکایت شما تایید شد. موفق باشید.
  3. Trap

    زبان ناپسند | Mahak

    درود. شکایت شما تایید شد. موفق باشید.
  4. Trap

    Spam - Ahoura

    درود، موردی که شکایت کردید اصلا اسپم نیست به هرحال STAFF-NOTE
  5. Trap

    صندلی داغ /imahoura

    مهدی بهم گفته چیکار کردی😂 اشکال نداره پول جمع کن بخر ازم
  6. چیزی که گفتی اصلا نمیشه خریدش😂 بیشتر از ۱۰۰ نفر لامبورگینی دارن تو سرور کم نیستن
  7. میرفتم واسه خرید لامبورگینی سوم
  8. Trap

    یه ماچ به ما نمی‌رسه؟

    ماچ بهت با عشق بی‌نهایت
  9. Trap

    بده بره بغلی!!

    کرج یک نوع ظالم داره به اسم "رپر نسل ۲۶" لطفا ما رو از دست این موجودات نجات دهید با تشکر
  10. Trap

    _Non-RP / _Ironclad

    درود. شکایت شما رد شد. کیفیت مدرک شما بسیار پایین میباشد. لطفا با مدارک واضح‌تر اقدام به شکایت مجدد کنید. موفق باشید.
  11. نشو داش داستان میشه
  12. Trap

    پولدارترین

    داداشم @MohammadTaha پیل‌ قرض مدی داداه؟
  13. Trap

    بیشترین ساعت مکالمه

    @MohammadMeti فکر کنم حدود ۳ ساعت تو کال گیم بودیم بعدش crew دادیم بهم
  14. @Tak داش لیدره خسته ما که متاسفانه دیگه نمیاد گیم☹️
  15. کلفت @KrillZ بنظرم بریم کل کل
  16. @Merkel @PermanenT @MohammadAli @Mortezaa @SFC @Noise
  17. Trap

    زیبا تریم فرد سرور کیه ؟

    کسی که دیدم @Crystalline @SeyedErfan
  18. بنظرم با سانرایس کف اتوبان ولی میتونی امضا بذاری که نیاز نباشه تو هر پست کنترل پنل بذاری
  19. Trap

    مدل گوشیت چیه؟

    A12 Samsung A56 Samsung
  20. Trap

    اگه BMW رو اضافه کنن میخری؟

    نه مرسی لامبورگینی دارم معلومه میخرمممممم
  21. Trap

    صندلی داغ /imahoura

    سلام نیک نیم Ahoura برای فروش @Ahuoraچه حسی داری نیکو گرفتم؟
  22. Trap

    بده بره بغلی!!

    کِی به کرج حمله میکنی شیطون
  23. Trap

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه، سوسک هم @BigMeeti رو دوست داره چون...
  24. Trap

    بن بی دلیل /Ahoura

    STAFF-NOTE
  25. Trap

    فحاشی / AFEE.

    درود. شکایت شما تایید شد. موفق باشید.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...