رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Trap

گرافیست
  • تعداد ارسال ها

    2677
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

تمامی مطالب نوشته شده توسط Trap

  1. چیزی که گفتی اصلا نمیشه خریدش😂 بیشتر از ۱۰۰ نفر لامبورگینی دارن تو سرور کم نیستن
  2. میرفتم واسه خرید لامبورگینی سوم
  3. Trap

    چند سالته؟؟!

    بعضیا سنشون‌ رو خیلی زیاد گفتن بعضیا یکم زیاد بعضیا یکم کم بعضیا خیلی کم داستان چیه؟ اینجوری باشه منم ۹۹ سالمه @SeyedErfan ایشون هم هنوز به دنیا نیومده
  4. Trap

    یه ماچ به ما نمی‌رسه؟

    ماچ بهت با عشق بی‌نهایت
  5. Trap

    بده بره بغلی!!

    کرج یک نوع ظالم داره به اسم "رپر نسل ۲۶" لطفا ما رو از دست این موجودات نجات دهید با تشکر
  6. Trap

    _Non-RP / _Ironclad

    درود. شکایت شما رد شد. کیفیت مدرک شما بسیار پایین میباشد. لطفا با مدارک واضح‌تر اقدام به شکایت مجدد کنید. موفق باشید.
  7. نشو داش داستان میشه
  8. Trap

    پولدارترین

    داداشم @MohammadTaha پیل‌ قرض مدی داداه؟
  9. Trap

    بیشترین ساعت مکالمه

    @MohammadMeti فکر کنم حدود ۳ ساعت تو کال گیم بودیم بعدش crew دادیم بهم
  10. @Tak داش لیدره خسته ما که متاسفانه دیگه نمیاد گیم☹️
  11. کلفت @KrillZ بنظرم بریم کل کل
  12. @Merkel @PermanenT @MohammadAli @Mortezaa @SFC @Noise
  13. Trap

    زیبا تریم فرد سرور کیه ؟

    کسی که دیدم @Crystalline @SeyedErfan
  14. بنظرم با سانرایس کف اتوبان ولی میتونی امضا بذاری که نیاز نباشه تو هر پست کنترل پنل بذاری
  15. Trap

    مدل گوشیت چیه؟

    A12 Samsung A56 Samsung
  16. Trap

    اگه BMW رو اضافه کنن میخری؟

    نه مرسی لامبورگینی دارم معلومه میخرمممممم
  17. Trap

    صندلی داغ /imahoura

    سلام نیک نیم Ahoura برای فروش @Ahuoraچه حسی داری نیکو گرفتم؟
  18. Trap

    بده بره بغلی!!

    کِی به کرج حمله میکنی شیطون
  19. Trap

    بده بره بغلی!!

    من یکی از ثروتمندترین افراد دنیا هستم و میخوام به بازیکنان ارساکیا یک عدد موز بدم چون موز خیلی چیز خوبیه و روز بعدش بهشون خیار میدم و هرکس اعتراض کنه، از برنامه هویج پنجشنبه محروم می‌شه چون علی ضیا داره پشمک به خرخاکی میده چون خر خاکی موز دوست داره و میخوام به @BigMeeti مجوز حمله به کرج رو بدم چون دارن صادرات غیر قانونی موز انجام میدن و اینکار باعث میشه علی ضیا و خرخاکی ناراحت بشن، اما چرا این وسط فقط خر خاکی موز دوست داره؟ گاو هوایی هم میتونه گردو دوست داشته باشه، سوسک هم @BigMeeti رو دوست داره چون...
  20. Trap

    بن بی دلیل /Ahoura

    STAFF-NOTE
  21. Trap

    فحاشی / AFEE.

    درود. شکایت شما تایید شد. موفق باشید.
  22. Trap

    فحاشی در چت - Dorop

    درود. شکایت شما رد شد. توهینی دیده نشد
  23. Trap

    فحاشی / Danivercity

    درود. شکایت شما رد شد. مدارک کامل نیست. موفق باشید.
  24. Trap

    زبان ناپسند - Raiis

    درود. شکایت شما تایید شد. موفق باشید.
  25. Trap

    فحاشی / AFEE.

    درود. شکایت شما رد شد. مدرک شما چیزی رو نشون نمیدهد. موفق باشید.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...