رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Loser

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    283
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط Loser

  1. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: 16 • اسم واقعی: آرین • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما: 5 تا 8 ساعت • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟ (دسته ملایم، متوسط و ویژه) متوسط • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟ کسب تجربه و علاقه‌ی زیاد • آیا تأیید می‌کنید که تمامی قوانین در این صفحه را به‌طور کامل مطالعه کرده‌اید و متعهد به رعایت آن‌ها هستید؟ (بله یا خیر)بله
  2. Loser

    باگ call/ داخل dumper (اسکریپت)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: وقتی سوار Dumper باشید نمی‌تونید به کسی زنگ بزنید ارور میده. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): سوار Dumper بشید و به یکی زنگ بزنید ارور میده و نمی‌تونید زنگ بزنید. *داخل Roadtrain و DFT-30 هم نمیشه.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...