رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Terrorism

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    844
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    5

تمامی مطالب نوشته شده توسط Terrorism

  1. Terrorism

    عدم رسیدکی | Kamyab

    متوجه حرفتون هستم , مشکلی نیست فقط بی زحمت اکانتایی که اعلام کردم خدمتتون اونارو آنبن کنید ممنون.
  2. Terrorism

    عدم رسیدکی | Kamyab

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ----------------------------- • توضیحات: سلام و عرض خسته نباشید به مدریت عزیز این شکایت صرفا برای حل مشکل گذشته میباشد که به دلیل مدارک جعلی که بنده گزارششو دادم . عرضم به خدمتتون که بنده از اون زمان چندین اکانتم تعلیق مونده است که اسم های اکانت ها : بی زحمت اینارو آنبن کنید و یه مشکل دیگه هم اینه که بنده اون زمان 190,000 طلای بازی بابت خسارت پرداخت کردم و یه مشکله دیگه ای هم هست که بنده دوباره بعد از چند ماه دوباره تعلیق شدم بدلیل خرید و فروش که اون زمان بی گناهی بنده با مدارک جعلی هنوز ثابت نشده بود که مدریت و موسس گفتن که چون دومین باره به این دلیل تعلیق شدین هزینه خسارت رو 6 عدد 190,000 طلای بازی از بنده خواستید که پرداخت کردم الانم بیش از 1 سال از اون اتفاق میگذرد بنده درخواستم از مجموعه اینه که در واقع من یک بار خرید و فروش کردم و باید هزینه خسارت من یکبار تعیین میشد که اون 190 هزار طلا رو شما بردارید و 6 تا 190 هزار طلا رو برگردونید که این موضوع رو من ساله قبل با آقای کامیاب در ارتباط بودم که میگفتند باید ثابت شده کاملا که بنده هم دیگه این موضوع رو بیخیال شدم تا ثابت شه الانم خدارو شکر ثابت شد و اموال دوستان برگردانده شد جز من که باز هم من ضرر کردم این وسط که فدا سرتون امیدوارم مجموعه بابت این موضوع مارو درک کند اگر این مشکل که از گذشته مونده حل شود بنده هم دوباره شروع میکنم به اسپم دونیت با تشکر ❤️ • مدارک (فیلم یا عکس): ucp
  3. باز شروع شد 

  4. Terrorism

    بهترین خونه بازی برای کیه?

    ❤️
  5. جالبه این عکس پروفایل رو رفیقمم گذاشته بود 😂

  6. Terrorism

    سفید ترین فرد سرور

    😑
  7. Terrorism

    رسیدگی نکردن | Ali

    • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: سلام موضوع اینه که منو 6 ماهه منتظر گذاشتین و آخرین باری هم که شکایت کردم یک و نیم ماه میگذره و منیجر به من گفته بود تا اون موقع پول به حسابتون واریز میشه و من به منجیرا پیام دادم 12 روزه حتی سین هم نکردن حالا من نمیدونم چرا باید از دوتا منیجر یکیش پیگیر نباشه الانم اون تایمی که گفتین گذشته و پولی به حساب من واریز نشده بیزحمت یا تک تک گلد هایی که برای این مجموعه زدم برگردونید یا پولو پس بدین وقت مارو نگیرید اگر پیگیر این موضوع نمیشید همه پیاماتون مشخصه مدارک داخل پرونده به پلیس فتا ارائه میدهم لطفاً در نظر داشته باشید که این پولی که الان نگه داشتین پول واقعی دادیم الکی بدست نیومده و اون مدتی که پولو نگه‌ داشتین بدون رضایت من باعث شده چندین بار نتونم بهترین تجارت و خونه های داخل سرور رو بخرم و خسارت های وارد شده هم پرداخت کنید بخوام خلاصه بگم از برج یک امسال تا الان نتونستم از پولام استفاده کنم که درحالی که پول واقعی دادم گلد زدم و اون زمان بجای خرید گلد طلای واقعی گرفته بودم خیلی هم سود کرده بودم که درحال حاضر این موضوع باعث آزار و اذیت میشه • مدارک (فیلم یا عکس): نیازی ندارد
  8. سلام و درود از زمانی که سرور آپدیت شد کلن وال اومد این مشکل را داشتیم که کلن هایی با هم رنگشون یکیه و این اتفاق خیلی اذیت کنندس و بخاطر همین اون کلنی که وال زن هست بخاطر یکی بودن رنگ با کلن های دیگه ای نمی تونستند اون رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند که مجبور میشدن یه رنگی بردارن که کسی نذاشتتش و اون کد رنگی که برای کلن انتخاب میشه راحت از یو سی پی میشه بدست آورد که اون کلن هایی که وال زیاد میزنن زحمت میکشن یه عده‌ای میرن کد رو کپی میکنن برای کلن خودشون میزارن که با هم قاطی بشن و نشه تشخیص داد کجا وال گرفته و اصلا نمیشه پیداش کرد بنظر من مثل تورف های دسته متوسط که عدد گذاری شده برای تورف کلن وال هم تگشون اضافه بشه مثلا یک والی که ماله کلن [ST ] میباشد توسط کلن [GT] اتک میخوره که تو مپ چشمک میزنه ST GT که اینطوری راحتر میشه تشخیص داد. امیدوارم هر چه سریعتر رسیدگی بشه تا این مشکل برطرف بشه باتشکر.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...