رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

EnDWaY

ناظم
  • تعداد ارسال ها

    1896
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    7
  • حمایت مالی

    2,000 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط EnDWaY

  1. با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @Killed اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... تعداد کلماتی که افراد استفاده کرده اند مناسب و حداقل 30 کلمه بوده اَست و مشکلی نداشته اَست و همچنین طبقِ قانون ذکر شده است که "حداقل" نگفته اَست که "حداکثر" و همچنین لیدرِ مربوطه عملکردِ صحیحی داشته اَست. +عملکردِ مسئولِ لیدرِ مربوطه صحیح می باشد. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  2. EnDWaY

    رد کردن شکایت | اشتباه EnDway

    درود: مسائلی که عرض کردید تمامی این صحبت ها با رنک های بالاتر هماهنگ می شده و بنده هیچ تصمیمی بر روی احساسات خودم نخواهم گرفت، لطفا تا در سطح و شرایط بنده نیستید حق اظهار نظر برای این مورد را نخواهید داشت که بنده پارتی بازی کرده ام یا خیر، امیدوارم @SFC این مورد رو بررسی کنند و اگر اشتباهی صورت گرفته بنده رو مجازات کنند.
  3. EnDWaY

    اخطار بی مورد | Terible

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز: @Poriaa اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... شما چندین [Ad/] را به صورت مکرر ارسال می کردید که غلط نوشتاری "Odo" بود که اَدمین های ما چندین بار این کلمه را برای شما به صورت صحیح: "Odometer" نوشته اند اما شما توجه ای نکرده اید. طبقِ قانونِ ذیل مجازات شده اید: +عملکردِ اَدمینِ مربوطه صحیح می باشد. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  4. EnDWaY

    بن بی دلیل Roya

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @NeVa اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... شما اَز دستوراتِ [Animlist/] به روش هایی می خواستید توهین کنید و به صورت غیر مستقیم این کار را انجام داده اید و طبقِ تصمیماتی که اعضای تیم کارکنان در رنک های بالاتر تصمیم گرفتند نباید بر جنسیت های موئنث استفاده کرد و همچنین اگر برای کسی ایجادِ مزاحمت صورت بگیرد باید مجازات شود. +عملکردِ اَدمینِ مربوطه صحیح می باشد. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  5. EnDWaY

    اخطار بی مورد | Terible

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز: @Poriaa اوقات به کام: شکایتِ شما در حالِ بررسی می باشد، لطفاً صبور باشید. اَدمینِ مربوطه @Terible، حداکثر 24 ساعت فرصتِ اِرسالِ مدارک را دارا می باشید.
  6. EnDWaY

    بن | dawN

    +موفق باشید. +بسته شد!
  7. EnDWaY

    بن بی دلیل - EhsaN

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز: @TemplaR اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... شما اَز کلماتِ غیر مستقیم اقدام به فحاشی به بازیکن کردید و این اَمر موجبِ مجازاتِ شما شده اَست. طبقِ قانونِ زبانِ در قوانین عمومی مجازات شده اید. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  8. EnDWaY

    demote بی دلیل رویا

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز: @BraTE اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... شما به مسئولتون توهین و تمسخری کرده اید و طبقِ مدارکی که ارسال کرده اند صحیح بوده SV ای که دریافت کرده اید. و همچین در رابطه با دیموت شدنِ شما اَز تیمِ کارکنان: شما با اکانتِ مولتی "Mr_jx" اقدام به فحاشی کرده اید و و روی Chat انجام داده اید. +عملکردِ اَدمینِ مربوطه صحیح می باشد. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  9. EnDWaY

    سوء تفاهم جهت بن | Nuclear

    با سلام و احترام خدمت شاکی عزیز: @AdmBoT اوقات به کام: طی بررسی‌های انجام شده... شما آی پی ارسال کردید که ممنوعه می‌باشد و این کار اشتباه بوده و شما طبق قانون تبلیغات که در قوانین عمومی ذکر شده است محروم شده‌اید +عملکرد ادمین مربوطه صحیح بوده است. شکایت شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  10. EnDWaY

    شکایت از EleVaTeD || بن اشتباه

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @AmirFadai اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... شما توسطِ اَدمینِ دیگری برای بارِ سوم 500 دقیقه میوت شدید به جای 3 روز محرومیت، به این دلیل موجبِ 20 روز محرومیتِ شما شد که بارِ چهارم می شود. و همچنین شما در جمعیتی بودید که که بالای +5 نفر بوده اند و شما فحاشیِ شدتِ پایین کرده اید. طبقِ قانونِ ذیل مجازات شده اید: +عملکردِ اَدمینِ مربوطه صحیح می باشد. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  11. EnDWaY

    بن بی دلیل _ Noise

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @DoNaLd اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... شما اقدام به اِرسالِ لینکِ ممنوعۀ گوگل میت را انجام کردید و موجب محرومیتِ شما شده اَست و همچنین در نظر داشته باشید که لینک آن مانندِ لینکِ گپ تلگرام و چنل ها می شود که اگر ارسال کنید و مربوط به آرساکیا گیم نباشد محروم خواهید شد. طبقِ قانونِ ذیل مجازات شده اید: +عملکردِ اَدمینِ مربوطه صحیح می باشد. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  12. EnDWaY

    شکایت از EleVaTeD || بن اشتباه

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @AmirFadai اوقات به کام: شکایتِ شما در حالِ بررسی می باشد، لطفاً صبور باشید. اَدمینِ مربوطه @AllaH، حداکثر 24 ساعت فرصتِ اِرسالِ مدارک را دارا می باشید.
  13. EnDWaY

    بن بدون دلیل | Pokers

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @iraniansolidier اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... شما به فردی در تماسِ (Call/) توهین کرده اید و آن فرد اَز شما شکایت کرده اَست و طبقِ آی دی تاپیک اقدام به پیدا کردنِ تاپیکِ شکایتِ خود کنید. طبقِ قانونِ ذیل مجازات شده اید: +عملکردِ اَدمینِ مربوطه صحیح می باشد. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  14. EnDWaY

    فحاشی - XFactor

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @Sanaka اوقات به کام: شکایتِ شما تایید شد. +اَدمینِ مربوطه یک عدد SV دریافت خواهد کرد. +موفق باشید. +بسته شد!
  15. EnDWaY

    بستن Report بدون دلیل - XFactor

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @Sanaka اوقات به کام: طی بررسی های مدارکِ شما... مدارکِ شما برای اثبات اینکه اَدمینِ مربوطه به شما توجه ای نکرده اَست کافی نمی باشد، لذا که شما اَز اولِ Report Conversation مدرک تهیه نکردید و ویدئو خود را در وسطِ Conversation ضبط کردید، و همچنین مدارکِ اسکرین شاتی که ارسال کردید باز هم کافی نمی باشد. +اشتباهی اَز اَدمینِ مربوطه صورت نگرفته اَست. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  16. EnDWaY

    سوء تفاهم جهت بن | Nuclear

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @AdmBoT اوقات به کام: اَدمینِ مربوطه @Nuclear، حداکثر 24 ساعت فرصتِ اِرسالِ مدارک را دارا می باشید. شکایتِ شما در حالِ بررسی می باشد.
  17. EnDWaY

    رد شکایت اشتباه - EndWay

    توضیحات به سرپرست ارائه داده شد
  18. EnDWaY

    دیموت اشتباه - XFactor

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @Sanaka اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... شما نباید صحبت هایی که توسط مسئولتان به شما به ارجاع گذاشته می شود را افشا کنید و همچنین مسئولِ مربوطه تمامی هماهنگی های لازم را انجام داده اند. شما بلکه صحبت های مسئول را به ارجاع گذاشتید، نه دلیلِ اخراج اَز اَقلیت. +عملکردِ مسئولِ مربوطه صحیح بوده اَست. شکایتِ شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  19. EnDWaY

    کیک کردن از ایونت Nuclear

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @TheSmarTy اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... برگزار کننده ی مسابقه مدارکی برای اینکه شما تخلفی انجام داده اید نداشت و اَدمینِ مسابقه بعد اَز بررسی آن را محروم کرد. +اَدمینِ مربوطه تذکراتِ لازم را دریافت خواهند کرد. +برگزار کننده ی مسابقه به مدت 7 روز محروم شدند. شکایتِ شما تایید شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  20. EnDWaY

    Wrong Admin Jail _ Pokers

    با سلام و احترام خدمت شما شاکی عزیز @HajKotlet اوقات به کام: طی بررسی‌های انجام شده... ادمین مربوطه شما را به درستی مجازات کرده است و شما در سه بازه زمانی مختلف اخلاق خارج از زندگی انجام داده‌اید (Non-RP) عملکرد ادمین مربوطه صحیح می‌باشد شکایت شما رد شد. +موفق باشید. +بسته شد!
  21. تصویر کوچک از اطلاعات کاربری فرد مسدود شده: دلیل مسدودیت: سوء اِستفاده اَز دستوراتِ اَقلیت مدت زمان مسدودیت: به مدت 3 ماه (اَز 19-04-2024 تا 19-07-2024)
  22. EnDWaY

    کیک کردن از ایونت Nuclear

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @TheSmarTy اوقات به کام: شکایتِ شما در حالِ بررسی می باشد، لطفاً صبور باشید.
  23. EnDWaY

    بی توجهی به ریپورت |frostbite

    +موفق باشید. +بسته شد!
  24. EnDWaY

    Goto/ بی دلیل - FrostBiTe

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @TimorouS شکایتِ شما رد شد. بازیکنِ مربوطه دیگر در تیمِ کارکنان حضور ندارد. +موفق باشید. +بسته شد!
  25. EnDWaY

    Cancel ad _ Roya

    با سلام و احترام خدمتِ شما شاکی عزیز @TooRunMizanam اوقات به کام: طی بررسی های انجام شده... اَدمینِ مربوطه متوجه قرار دادنِ دوباره [AD/] شما نشدند و به اشتباه [AD/] شمارو کنسل کردند. +تذکراتِ لازم به اَدمینِ مربوطه داده خواهد شد. شکایتِ شما تایید شد. +موفق باشید. +بسته شد!
×
×
  • اضافه کردن...