-
تعداد ارسال ها
5192 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
-
روز های برد
293
نوع محتوا
نمایه ها
تالارهای گفتگو
ثبت نام ها
فروشگاه
وبلاگها
تقویم
تمامی مطالب نوشته شده توسط Ali
-
اینجا کلابِ بچه های مشتیِ آرساکیاست هرجایی یه قانون داره، پس بیاید یک قانون اساسی مطرح کنیم آره آره، قانون اساسی! خودشه قانون اساسی اینجا اینه که هیچ قانونی نداره! اینجا بحث همه چی آزاده! در مورد هر چی می خواین با هم بحث کنین و تاپیک بزنید! فقط بچه های گلی باشید، موضوعاتی که ارسال می کنید توهین آمیز یا غیر اسلامی نباشه که شر نشه
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!
-
برای درخواست استعفاء از اقلیت طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: • نکات: - لطفاً دو بار پست ندهید و تا اینکه Leader شما را از اقلیت اخراج نکرده صبور باشید! - از بی احترامی و انتقاد بی مورد در فیلد پیشنهادات و انتقادات جداً خودداری نمایید.
-
برای درخواست استعفاء از اقلیت طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: • نکات: - لطفاً دو بار پست ندهید و تا اینکه Leader شما را از اقلیت اخراج نکرده صبور باشید! - از بی احترامی و انتقاد بی مورد در فیلد پیشنهادات و انتقادات جداً خودداری نمایید.
-
برای درخواست استعفاء از اقلیت طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: • نکات: - لطفاً دو بار پست ندهید و تا اینکه Leader شما را از اقلیت اخراج نکرده صبور باشید! - از بی احترامی و انتقاد بی مورد در فیلد پیشنهادات و انتقادات جداً خودداری نمایید.
-
برای درخواست استعفاء از اقلیت طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: • نکات: - لطفاً دو بار پست ندهید و تا اینکه Leader شما را از اقلیت اخراج نکرده صبور باشید! - از بی احترامی و انتقاد بی مورد در فیلد پیشنهادات و انتقادات جداً خودداری نمایید.
-
برای درخواست استعفاء از اقلیت طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: • نکات: - لطفاً دو بار پست ندهید و تا اینکه Leader شما را از اقلیت اخراج نکرده صبور باشید! - از بی احترامی و انتقاد بی مورد در فیلد پیشنهادات و انتقادات جداً خودداری نمایید.
-
برای درخواست استعفاء از اقلیت طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: • نکات: - لطفاً دو بار پست ندهید و تا اینکه Leader شما را از اقلیت اخراج نکرده صبور باشید! - از بی احترامی و انتقاد بی مورد در فیلد پیشنهادات و انتقادات جداً خودداری نمایید.
-
برای درخواست استعفاء از اقلیت طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: • نکات: - لطفاً دو بار پست ندهید و تا اینکه Leader شما را از اقلیت اخراج نکرده صبور باشید! - از بی احترامی و انتقاد بی مورد در فیلد پیشنهادات و انتقادات جداً خودداری نمایید.
-
برای درخواست استعفاء از اقلیت طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: • نکات: - لطفاً دو بار پست ندهید و تا اینکه Leader شما را از اقلیت اخراج نکرده صبور باشید! - از بی احترامی و انتقاد بی مورد در فیلد پیشنهادات و انتقادات جداً خودداری نمایید.
-
برای درخواست استعفاء از اقلیت طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: • نکات: - لطفاً دو بار پست ندهید و تا اینکه Leader شما را از اقلیت اخراج نکرده صبور باشید! - از بی احترامی و انتقاد بی مورد در فیلد پیشنهادات و انتقادات جداً خودداری نمایید.
-
کاربران آنلاین در این صفحه 0 کاربر
- هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
