رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

درود خداوند یکتا بر مسلمانان آرساکیا گیم

 

بنظرم ما که سرور ایرانی چرا نباید یکجا مقدس توی سرور باشه؟!

 

همون کلیسا LV هست ملت میرند زن هم میشند یک مسجد باشه هم مردم برای نماز عقامت نماز بخواند تا نماز هایشان غذا نشه هم موقعه نماز خواندن در هر ساعت مشخص سرور بهشون پول بده.

 

ایدم چطوره؟

9c0f03_26d2c7-InShot-20260303-162957877.

 MohammadMeti.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی +
بنظرم کلابارو هم تبدیل به حسینیه کنیم تا مردم ثوابشون چند برابر بشه

My Account

PAK_MAN.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1018327
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، BaTTLe گفته است:

خودم میدونم چیکار بکنم

منم خودم میدونم پس شما لازم نکرده برای کسی‌تصمیم بگیرین حالا بدو برو دنبال درس مشقت

9c0f03_26d2c7-InShot-20260303-162957877.

 MohammadMeti.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1018426
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (+) موفق باشید.

بزرگترین حماقت انسان

لبخند زدن به کسی هست

که ارزش نگاه کردن هم ندارد

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1018439
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشتی تو واقعیت بخون بعد بیا تو بازی پیشنهاد بده.

 

(-)

 

خودم:iMTeHRaN.png

برارم: Venezuela.png

👑درود بر کوروش کبیر

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1018496
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

توی سرور خیلی پیشنهاد هوایی هست که باید تایید شده و نیاز به همچنین پیشنهادی نیست

PesarJan

ez

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1018771
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

ایام محرم هم هیئت همون کلیسا از ال وی به سمت ال اس حرکت کنه

  • هاها 1

:𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕

LinGard

 

هزارتا رویا کشته میشه تا بفهمی زندگی رویایی نیست

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1018786
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

متاسفانه بار ها این پیشنهاد داده شده و توسط توسعه دهندگان عزیز رد شده؛ لطف کنید قبل از قرار دادن پیشنهاد چک کنید که تکراری نباشه.

برای دیدن تاپیک قدیمی کلیک کنید

@AmirMahdi

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1018808
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و درود از نظر بنده خیلی چیز های دیگه باید تو سرور اوکی شه و فعلا نیازی به این نیست 

(-)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1018818
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

به شدت مخالفم-

ابتدا باید دوباره یاد اوری کنیم که شما بازی که دارین بازی میکنین واقع در شهر های ایران نیس

دومن باید یاد اوری کنم که به طرز حرف زدن خود کار کنید بعد دنبال مسجدو مسلمان بودن باشید 

(زن همدیگر میشن ) بهتره از جمله (ازدواج میکنن) استفاده کنین 

سومن اگر شما خیلی زیاد مسلمان و دین دار بودین بجای اینکه در بازی نماز و عقامت کنین در واقعیت زندگی خود وقت نماز  ، نماز خوانده و عقامت میکردین 

با تشکر 

valhalla.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019069
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، AQeL گفته است:

درود خداوند یکتا بر مسلمانان آرساکیا گیم

 

بنظرم ما که سرور ایرانی چرا نباید یکجا مقدس توی سرور باشه؟!

 

همون کلیسا LV هست ملت میرند زن هم میشند یک مسجد باشه هم مردم برای نماز عقامت نماز بخواند تا نماز هایشان غذا نشه هم موقعه نماز خواندن در هر ساعت مشخص سرور بهشون پول بده.

 

ایدم چطوره؟

عزیزم دین رو با هیچ چیزی مخصوصاً با گیم یکی نکن که باعث این میشه اون دین مقامش بیاد پایین

j265774_IMG_20260311_215337_569.jpgپروردگارا دشمنان خودت را به دست ما مجازات کن

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019081
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، PAKMAN گفته است:

عالی +
بنظرم کلابارو هم تبدیل به حسینیه کنیم تا مردم ثوابشون چند برابر بشه

وایی مردم از خنده 😂😂

  • هاها 1

    NoSpread.pngabde-IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%B0%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019083
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، AQeL گفته است:

درود خداوند یکتا بر مسلمانان آرساکیا گیم

 

بنظرم ما که سرور ایرانی چرا نباید یکجا مقدس توی سرور باشه؟!

 

همون کلیسا LV هست ملت میرند زن هم میشند یک مسجد باشه هم مردم برای نماز عقامت نماز بخواند تا نماز هایشان غذا نشه هم موقعه نماز خواندن در هر ساعت مشخص سرور بهشون پول بده.

 

ایدم چطوره؟

بسیار مخالفم (-)

.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019085
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر بنده (-) .

 

موفق باشید .

 

                               AlToN

Alton

:My account

AliDarker

                                                        

                                                                                                                                        ✞  𝐎𝐮𝐓𝐋𝐚𝐰𝐒 𝐈𝐬 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 ✞                                                                            5d2e-gta-sa-2026-04-23-01-22-40-797.jpg                                                                                                                                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019093
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، AQeL گفته است:

درود خداوند یکتا بر مسلمانان آرساکیا گیم

 

بنظرم ما که سرور ایرانی چرا نباید یکجا مقدس توی سرور باشه؟!

 

همون کلیسا LV هست ملت میرند زن هم میشند یک مسجد باشه هم مردم برای نماز عقامت نماز بخواند تا نماز هایشان غذا نشه هم موقعه نماز خواندن در هر ساعت مشخص سرور بهشون پول بده.

 

ایدم چطوره؟

یا عیسی مسیح

به نام پدر پسر روح القدس (-)

شاد باشید.

.My Account.

William.png

do.php?imgf=62e916_2620260116-200513.gif

.𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒂𝒔𝒕 𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑫𝒊𝒆𝒔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019097
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، PAKMAN گفته است:

عالی +
بنظرم کلابارو هم تبدیل به حسینیه کنیم تا مردم ثوابشون چند برابر بشه

بسیار عالی 

 

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019110
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، PAKMAN گفته است:

عالی +
بنظرم کلابارو هم تبدیل به حسینیه کنیم تا مردم ثوابشون چند برابر بشه

آره داداش خدا تو بازی نگامون میکنه

خداوند شما راه به راه راست هدایت می کند

نظر بنده (-) است

چون باعث باگ میشه.

  • مرسی 1

این نیز بگذرد... 

       FiChTNeR

            9_9                             :)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019112
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

نیازی نیست (-)

 

OuTLawS On Top  

                                 

  daeshy.png               

8661-GIF-20260319-141608-907.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019117
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا خجالت نمیکشی؟

فکر کن مسجد اوردند بری مسجد مسخره کنی؟

یعنی ادم مومن میگی بریم توی مجازی نماز بخونی به چه دردت میخوره

برو تو واقعیت نماز بخون واس ما هم دعا کن

یعنی چی مسجد بیارید!

میخوای مکه هم بیاریم تا  مردم بجای اینکه راه دوری بروند بیان مکه سرور عبادت کنن؟

𝓟𝓪𝓷𝓙𝓮𝓣𝓪𝓛𝓪

******                                                                                                             1202852-PanJeTaLa.png

                         2ee611_264423-07e821-260db205-25559427-2

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019127
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

با عرض درود و وقت بخیر،
متأسفانه یکی از چیز های غیرمنطقی در سرور ما از نظر بندۀ حقیر، مشروط بودن ازدواج بر حضور در اطراف مکانی است که به آن Mosque (مسجد) گفته می شود و در آن مسجد هم Priest وجود دارد که دو زوج عاشق (!) را همسر یکدیگر معرفی می کند و در عین حال بر سردرش نقش واره های مسیحی چون صلیب وجود دارد که به طرز عجیبی مضحک است! (مثل این می ماند که به کلیسای امام باقر بروید و یک صلوات هم برای عیسی مسیح بفرستید). لازم است بازنگری اساسی‌ای در خصوص ازدواج و مزایا و معایب آن در سرور صورت گیرد زیرا هیچ کاربرد دیگری جز نشان دادن نام مستعار بازیکن دیگر در سرور در کنار دیگر اطلاعات شما ندارد، حتی با در نظر گرفتن این که دو بازیکن ممکن است در حقیقت عینی همسر یکدیگر باشند که به شخصه همچین موردی را در طول چند سال فعالیت ندیده‌ام و فکر می کنم شمار بازیکنان فعال سرور دستکم باید چندین هزار نفر باشد تا شاهد همچین چیزی باشیم! که آن هم باز بعید است. بهتر بگویم خیلی بعید است ما شاهد یک زوج سمپر باشیم (اما خوشحال می شویم که در سرور ما فعالیت کنند). متأسفانه یا خوشبختانه من بازیکنان زیادی در سرور ندیده‌ام که پیرو مطلق مقدسات باشند و خط فکری آنها مدل "مذهبی" طور داشته باشد اکثر عزیزان فقط به انسانیت و شاید هم به بی خدایی یا ادیان ابراهیمی (به جز اسلام) معتقدند - البته که این یک مزاح است - و طیف کثیری از عزیزان برای مسائل دینی به بازی نمی آیند. هدف بنده حقیر از بیان این مطلب اینست که بیشتر بازیکنان فکر سرگرمی هستند و برای انجام چنین اعمالی در سرور بازی حضور پیدا نمی کنند. این مباحث ریشه های مختلفی دارند و هدف دار هستند و ممکن است جامعۀ بازیکنان دچار ضربه شوند و از بازی بروند زیرا کسی برای عبادت به بازی نمی آید. مایلم این نکته را ذکر کنم که هنجارشکنی و توهین عریان به مقدسات و یا هدف گرفتن مسائل سیاسی که نظم سرور را به هم ریزد و یا با تشخیص ما جهت دار و یا ضد سرور باشد سفت و سخت برخورد خواهیم کرد. اقامه نماز و دیگر اعمال عبادی در یک گیم سرور نه اینکه به دور از حیطه عقل باشد اما جایگاهی ندارد زیرا این اعمال باید در فضای حقیقی و واقعی صورت بگیرد تا مردم به کمال آرامش و یا به قول سعدی به غایت القصوی مقصود خودشان برسند لذا در آرساکیاگیم ما نمی توانیم چنین اعمالی را بگنجانیم. حساب دیگر بازی ها از آرساکیاگیم جدا است (زیرا می توانند با توجه به اهداف مختلفی بازی‌نامه آنها نوشته شده و آنرا پیاده کنند، جهت مثال در یک بازی می تواند ارزش ها و یا آئین یک کشوری که بدان حمله شده یا سازندگان آن در ماقبل عصر نوین با ملیت هدف مورد نظر دشمن بوده اند را هدف بگیرند و این ها متفاوت است یا ممکن است بازی صرفاً برای تبلیغ یک فرهنگ یا دین دیگر ساخته شده باشد و یا حتی بازی هیچ ربطی به این مسائل نداشته باشد اما در صحنه هایش عبادت یا دعا دیده شود).

در نهایت بنده سعی کردم تا جای ممکن بدون جهت گیری و یا بیان مطلبی که باعث تشویش اذهان افراد گروه های مختلف و یا اقلیت های دینی شود، عرض کنم که امکان آوردن اعمال عبادی به سرور ما وجود ندارد.

با عنایت به مطالبی که عنوان شد، پیشنهاد شما رد می شود.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

  • دوست دارم که 2
  • مرسی 1

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/99782-%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF/#findComment-1019136
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...