رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

درود خدمت همگی امیدوارم شاد و پیروز باشید.

یه پیشنهادی دارم درمورد مپ یا همون نقشه

میدونم قابل شدنه برا همین میگم ولی سخته

اعضای برنامه نویس و گرافیست دست به دست هم

یه مپ جدید و باحالتر از ترکیب هر 3 شهر بسازید 

مثلا زمان عید که میشه یکی از ماموریت ها بنام سلاح سری 

یه مپی میاد از پل بری اونجا

یه همچین مپی بسازید با یه تفاوت

که این مپ برای لول های 20 به بالاتر باز باشه فقط

و کلا یه فضای مدرن و جذاب داشته باشه با کلی چیز دیگه

خلاصه پیشنهاد عجیبیه 

ولی بنظرم یه مپ جدید و باحالتر میتونه که حال همرو عوض کنه

حالا این پیشنهاد بنده میباشد و امیدوارم همگی با این موضوع موافق باشید و در آینده همچین موضوعی اتفاق بیفته.

با تشکر و شب خوش.

TeKrAri.png

                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-973635
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-)

 1054531-Cervo

𝖗𝖊𝖆𝖑 𝖒𝖆𝖌𝖎𝖈 𝖎𝖘 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖆𝖗𝖙𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖊𝖓! 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-973653
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهادت عالیه ولی به دو دلیل نمیشه:

1. محدودیت سمپ.

2.اضافه شدن باگ زیاد لگ زیاد و...

پس (-)

 

خودم:iMTeHRaN.png

برارم: Venezuela.png

👑درود بر کوروش کبیر

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-973657
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

                                                                                (+)

ویرایش شده توسط BANDERI
.

9fbe31_25IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5%DB

My account  

Banderi

 

 

You are not what has happened to you

you are what you choose to become
تو اون چیزی که برات اتفاق افتاده نیستی
اون‌ چیزی هستی که انتخاب می‌ کنی باشی
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-973907
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مجدد از همگی ممنون بابت نظرات و یه مورد برای 4 عزیز بگم

@Poyaabolhosene

@mavad

@RealNorollah

@Cervo

ببینید همیشه محدودیت میشه دور زد مخصوصا سمپ پس از سمپ نگید این موارد 

درمورد باگ

من منظورم این نبود گرافیکی بشه و نمیدونم خیلی پر جزئیات که باگ بگیره منظورم اینه که ترکیب 3 شهر باشه با یه فضای مدرن و باحال 

ما بتا تستر داریم حرفه ای صد البته اسکریپت نویس های حرفه ای داریم

همچنین گرافیست های حرفه ای

پس اگه همشون دست به دست هم بدن و تلاش کنن قطعا سرور آرساکیا رشدش 100 برابر میشه

چیزی نشد نداره 

 

  • مرسی 1

TeKrAri.png

                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-974233
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@KOMlSeRوایب همونه فقط یه مپ چهارم اضافه میشه با یه حال و هوای دیگه

TeKrAri.png

                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-974379
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، TeKrAri گفته است:

@KOMlSeRوایب همونه فقط یه مپ چهارم اضافه میشه با یه حال و هوای دیگه

دادا میدونم الان مپ خودش به درستی ساخته شده از نظر من نیاز یبه تغییر نیست 

Afy.png

 

Rivald.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-974381
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظرم مپ کامله و نیازی به تغییر نداره

همینجوری هم خیلی لگ داریم چه برسه وقتی که مپ جدید بیاد

1074280-TeRmlNaToR

5b44-InShot-20260526-161026350.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-974408
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرم ۱۰۰ منفی اه

دلیلش هم تیم مپری میدونه

@Slap @MohammadAli @SaLiOne

Kazem.png

S3mtex.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-974545
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر منم (-) هست دلیلش رو بقیه گفتن

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥Sultan🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-974859
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشکر از نظر تک تکتون

3 ساعت قبل، KinGmT گفته است:

نظرم (-)

تشکر بابت نظر

9 ساعت قبل، Tommy گفته است:

نظر منم (-) هست دلیلش رو بقیه گفتن

تشکر بابت نظر

11 ساعت قبل، amir94 گفته است:

+

تشکر بابت نظر

13 ساعت قبل، Semtex گفته است:

نظرم ۱۰۰ منفی اه

دلیلش هم تیم مپری میدونه

@Slap @MohammadAli @SaLiOne

تشکر بابت نظر

14 ساعت قبل، TheKian گفته است:

           درود

مخالفم 

تشکر بابت نظر

14 ساعت قبل، Dariyan گفته است:

(-)

تشکر بابت نظر

15 ساعت قبل، TERMlNATOR گفته است:

به نظرم مپ کامله و نیازی به تغییر نداره

همینجوری هم خیلی لگ داریم چه برسه وقتی که مپ جدید بیاد

تشکر بابت نظر

15 ساعت قبل، KOMlSeR گفته است:

دادا میدونم الان مپ خودش به درستی ساخته شده از نظر من نیاز یبه تغییر نیست 

تشکر بابت نظر

17 ساعت قبل، KOMlSeR گفته است:

درود

مخالفم (-)

سرور اون وایب خودشو از دست میده

تشکر بابت نظر

در ۱۴۰۴/۹/۱۷ در 02:19، BANDERI گفته است:

                                                                                (+)

تشکر بابت نظر

در ۱۴۰۴/۹/۱۷ در 01:56، RealNorollah گفته است:

(-)

تشکر بابت نظر

در ۱۴۰۴/۹/۱۷ در 00:21، Shovaliyeh گفته است:

باسلام و درود موافق (+) هستم.

تشکر بابت نظر

در ۱۴۰۴/۹/۱۶ در 22:45، DelDiablo گفته است:

پیشنهادت عالیه ولی به دو دلیل نمیشه:

1. محدودیت سمپ.

2.اضافه شدن باگ زیاد لگ زیاد و...

پس (-)

تشکر بابت نظر

در ۱۴۰۴/۹/۱۶ در 22:41، Cervo گفته است:

درود (-)

تشکر بابت نظر

در ۱۴۰۴/۹/۱۶ در 22:32، ImYassIN گفته است:

(-)

تشکر بابت نظر

در ۱۴۰۴/۹/۱۶ در 22:29، Poyaabolhosene گفته است:

مخالفم چون باگی پیدا میشه که سرور رو به هم بریزد 

(-)

تشکر بابت نظر

  • دوست دارم که 1

TeKrAri.png

                             

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-975250
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود(+)

بدرود 

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-975334
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باعث باگ میشه

ما همین جوری FPS مون 10/20 هست

(-) 

این نیز بگذرد... 

       FiChTNeR

            9_9                             :)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/94799-%D9%85%D9%BE/#findComment-975699
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...