• عکس از اطلاعات کنترل پنل شما:
• عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید:
• توضیحات: درود و احترام خدمت مسئولین آقای MarBurG جعل اکتیویتی انجام دادن که در مدرک زیر مشخص هست
• شاهد ها: -
• مدرک/عکس یا فیلم:
و اگه واضح نبود
https://agsa.arsacia.ir/players/factionactivity/MarBurG/15
عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP:
- آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله
- برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ نداشتن وقت
- پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید همه عالی بودید دوستون دارم ❤
بلاخره یه روزی همه خداحافظی میکنن و تنها چیزی که ازشون میمونه خاطرات خوب یا بدیه که از خودشون جا میزارن. خودم به شخصه همیشه سعی بر این داشتم که رفتاری خوب با همه داشته باشم و از خودم خاطرات بدی بجا نزارم.
درود عزیزا به آموزش قرار دادن پست عضویت فکشن خوش آمدید
همانطور که میدانید دیگر در فروم چیزی به اسم درخواست عضویت نیست و با آپدیت جدیدی که اومد...
دیگر لازم نیست در فروم پست بدید
خب بریم برای آموزش
شما باید وارد NUCP بشید تا بتوانید پست عضویت قرار دهید
آدرس NUCP:
Sa.arsacia.ir
وقتی که با اکانت خود لاگین کردید در NUCP برید به بخش اقلیت ها
نکته: شما فقط در روز شنبه ساعت ۱۹ تا روز یک شنبه ساعت ۱۹ میتوانید پست دهید
در غیر این صورت نمیتوانید پست دهید
خب بعد در زمانی که مشخص شده وارد بخش اقلیت ها میشید و اگر دیدید اقلیتی هست که
نیازمند عضو هست برید روی اقلیت مورد نظر کلیک کرده و روی گزینه ی آبی در خواست عضویت
کلیک کنید بعد وارد یک مکان میشید که می توانید فرم پر کنید
بعدش که فرم رو پر کردید درخواست را ارسال کنید... بعد از اینکه مسئولین پست شما رو
بررسی کردن شما در اولویت می روید
نکات خیلی مهم
۱. در بازی از دستور linkforum/ برای اتصال اکانت انجمن به اکانت گیم استفاده کنید چون نیاز هست
۲. هرگز بعد از ارسال در خواست روی گزینه ی لغو در خواست عضویت کلیک نکنید چون پست شما رو حذف میکند
امید وارم از این آموزش لذت برده باشید
سوالی داشتید بپرسید
اگه لایک ها بالا باشه و تحریم ها بگذارن براتون ویدیو نیز آپلود میکنم
بدرود عزیزانم