رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام خدمت شما پلیر های عزیز و گرامی.

همون‌طور که یک ماه دیگر شب زیبای یلدا یا به عبارت ایرانی شب چله می‌شود بنده ارز هایی داشتم

چرا همیشه تغییر مپ و گت گیفت ؟

فقط ؟

خب نمیشه و باید یه چیز متفاوت گونه باشه.

مثلا:

کواست های یلدای و میزان های مختلف

جشن و یک مکان خاص مثل HJoin هالووین 

و اسکین ها و آیتم های یلدای

ایونت های یلدای و ...

و خیلی .بر های دیگر اضافه شود تا کمی محبوبیت در آن ایجاد شود

 

با تشکر فراوان 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

غلط املایی هایی در پیشنهادتون داشتید و یکم جمله رو نامفهوم میکرد

ولی در کل پیشنهادتون قشنگه 

پس (+)

 

+موفق باشید

ویرایش شده توسط Drage

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-953894
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان عزیز بابت غلط های املایی پوزش میپذیرم.

 

یلدای === یلدای

میزان === میشن

یا چیز های دیگر

 

دوستان شرمنده

 

چون الان اکثر گوشی های شیاومی و برخی پیسی ها کلمه رو اتوماتیک آپدیت میکنن

ویرایش شده توسط AryaHoster
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-953903
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 دقیقه قبل، AryaHoster گفته است:

دوستان عزیز بابت غلط های املایی پوزش میپذیرم.

 

یلدای === یلدای

میزان === میشن

یا چیز های دیگر

 

دوستان شرمنده

 

چون الان اکثر گوشی های شیاومی و برخی پیسی ها کلمه رو اتوماتیک آپدیت میکنن

درک میکنم خودمم با گوشی میام ( شائومی عه ) همین شکل هست خیلی بدجوره

ولی خب منظوری نداشتم گفتم یکم غلط های املایی وجود داشت

b7b805_25064d2de67f46f15b07a411e5a2ec422

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-953913
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-) 

موفق باشید.

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-954047
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، AryaHoster گفته است:

سلام خدمت شما پلیر های عزیز و گرامی.

همون‌طور که یک ماه دیگر شب زیبای یلدا یا به عبارت ایرانی شب چله می‌شود بنده ارز هایی داشتم

چرا همیشه تغییر مپ و گت گیفت ؟

فقط ؟

خب نمیشه و باید یه چیز متفاوت گونه باشه.

مثلا:

کواست های یلدای و میزان های مختلف

جشن و یک مکان خاص مثل HJoin هالووین 

و اسکین ها و آیتم های یلدای

ایونت های یلدای و ...

و خیلی .بر های دیگر اضافه شود تا کمی محبوبیت در آن ایجاد شود

 

با تشکر فراوان 

درود بر شما (+)

 

NothingLeft

داغ جان سوز من از خنده خونین پیداست

ای بسا خنده که از گریه غم انگیزتر است 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-954049
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود(+)

3 ساعت قبل، Tohi گفته است:

درود (-) 

موفق باشید.

داداش شما رو حالت خودکار نظر میدی؟😂

:My account

Norollah.png

 

:My Friends

Shool.png

GNV.png

amoJohny.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-954301
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

41 دقیقه قبل، RealNorollah گفته است:

درود(+)

داداش شما رو حالت خودکار نظر میدی؟😂

d59f20_25IMG-SEGMENT-20251121-014503.png

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-954363
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

9fbe31_25IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5%DB

My account  

Banderi

 

 

You are not what has happened to you

you are what you choose to become
تو اون چیزی که برات اتفاق افتاده نیستی
اون‌ چیزی هستی که انتخاب می‌ کنی باشی
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-954461
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای یلدا فقط کد تخفیف وجود داره 

ولی موافقم

                                                         Arto.png

                                                       

                                                                       

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-954553
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود، جوایز در طول سال بنظر من مناسبن، جشن هم در حالت عادی خواهیم داشت (طبق عادت هر ساله)

تلاش کن اندوهت را دوست بداری تا شاید برود،

به رسم تمام چیزهایی که دوست داشتی و رفتند.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-954557
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و درود:؛

 

خوب دوست عزیز من با این نظرتون مخالفم به دلیل اینکه همین هالووین که اومده بوده خیلی ها به دلیل اینکه گوشی یا هر چیزی دیگه ای....

نمی‌کشید نمی‌توانستند بیان و از جوایز هالووین بر خوردار باشند به همین دلیل میگم عزیز و شاید برای یلدا باید بیشتر کار کنن و ‌.....

 

 

موفق باشید:)

Afy.png

 

Rivald.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-954627
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

عقل که نباشد

                          جان در عذاب است

 

 

https://uploadkon.ir/uploads/016505_256756fe8a6797c3f94185f579f8edf0e964609124-480p.mp4

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-954649
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

.

✞✞✞Average.png                                                 اینا که اسم بردی همه مثِ پسرمن

ببینم اینا زمان شروع ما کجا بودن؟

حالا تیکه میندازن واسه ما شاه غلام شدن

اینا توو وان حموم خونشون ناخدا بودن

دُم در آوردن واسه ما ناقلا شدن                                                                                                                                                                                      

   

                              !Average                                                                                         

                                                                                                           

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/92511-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7/#findComment-958070
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...