رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

توصیه های امنیتی! چگونه اکانت خودم را از هکر ها امن نگه دارم؟


Ali

ارسال‌های توصیه شده

  • مؤسس

با سلام خدمت دوستان عزیز مجموعه.

 

لطفا در نطر بگیرید ارائه رمز عبورتان به یک نفر موجب از دست رفتن اکانت شما برای همیشه است و سیستم پین کُد جلوی هیچی را نمی گیرد. یک فرد با داشتن رمز شما می تواند اکانت شما را محروم (Ban) کند یا ایمیل و شماره موبایل آن را عوض کند!!!

 

همچنین فریب افرادی که از شما رمز عبورتان را می گیرند تا اکانت شما را با استفاده از سرور ها آنلاین بگذارند را نخورید، شما خودتان می توانید سرور تهیه کنید یا اینکه از کامپیوتر خودتان یا حتی موبایل خودتان برای آنلاین نگه داشتن اکانتتان استفاده کنید!

 

۱. ندادن رمز عبور به هیچ کس = قوی ترین امنیت.
۲. از رمزی که در این سرور استفاده می کنید در جا های دیگر، سایت های دیگر یا سرور های دیگر استفاده نکنید زیرا که آنها رمز عبور شما را می توانند بدزدند یا ممکن است زمانی دیتابیس این سایت ها و شرکت های بزرگ لو بروند که این اتفاق، کم نمیوفتد و رمز شما لو می رود. (همچنین در نظر بگیرید که رمز خود را در هیچ وبسایت یا جایی به جز خود سرور و خود وبسایت اصلی وارد نکنید. (تنها آدرس اصلی وبسایت: agsa.arsacia.ir، حتماً مطمئن شوید که https هستید و آدرس وبسایت را حتماً بررسی کنید))
۳. طولانی تر بودن رمز عبور = امنیت بیشتر. (یک رمز بسیار بلند و ساده دارای امنیت خیلی بیشتری نسبت به یک رمز کوتاه و پیچیده است)
۴. حتما ایمیل خود را validate/ کنید و شماره موبایل خود را در http://agsa.arsacia.ir/account/security ثبت و تایید کنید.
۵. از هیچکس فایل .exe یا .asi دریافت نکنید زیرا می‌توانند با استفاده از این فایل ها به راحتی رمز عبور شما را بدزدند! فریب افرادی که به شما می خواهند Cheat یا Mod دهند را نخورید! آنها نه تنها با این کار می توانند تمامی رمز عبور های شما را بدزدند بلکه می توانند به کامپیوتر شما نفوذ کنند و عکس ها و فایل های شخصی شما را بدزدند!!  (آنتی ویروس نمی تواند جلوی ویروس های شخصی با الگوریتم خاص را بگیرد!)

٦. در صورتی که یک فرد از صمیم قلب مهربان خود بخواهد برای شما Gold تهیه کند نیاز به اکانت شما ندارد و می تواند به شما کُد GiftCard دهد تا با استفاده از آن Gold دریافت کنید. برای معاملات GiftCard هم دستور SellGiftCard/ وجود دارد.

٧. مدیریت هیچوقت از شما رمزتان را نمی‌پرسد، بنابراین هیچ‌وقت رمز خود را به هیچکس حتی مدیران، ادمین ها یا ... ارائه ندهید!

 

لطفا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید تا به دردسر نیافتند.

 

در صورتی که شما اکانتتان را از دست دادید از ما هیچ کمکی بر‌‌نمی‌آید و Recovery رمز‌عبور مخصوص فراموشی رمز عبور و بازگردانی رمز ساخته شده نه بازگردانی اکانت!

  • دوست دارم که 1
  • مرسی 10
  • هاها 3
  • ناراحت 1

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...