رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

درود.

در این زمینه که دیتای لانچر 300 مگابایت می‌باشد و یکسری مشکلات را به وجود آروده است.

برای مثال:

 

1. برای ریختن برخی ماد های Vehilce کِرش به وجود می‌آید(چون دیتا کم است و خلاصه شده است)

مثلا: شما روی خودروی خودتون ماد با بافت های زیادی میریزید و سبب میشه که وقتی از کنار یه ماشین مثل خودتون رد شید با کرش بدی مواجه میشید.

 

2.مشکل FPSDROP برای انروید و PC اگه دیتا حجمش بالاتر بره ولی از ماد های گرافیکی و آب و هوا استفاده میکنیم با مشکلاتی مثل کرش حینUSEDRUGS/ یا اینکه توی مکان های شلوغی مثل CNN یا PB با مشکل FPS پایین بیشتر برای انروید سر و کله میزنیم‌.

حتی توی بعضی PC ها دوستان مشاهده شده که برای گرفتن FPS بهتر کیفیت گیم رو خیلی پایین میارن و سبب لذت نبردن از گیم میشه.

*

حالا اگه دیتای گیم بالا‌تر بره بهتر میشه از ماد استفاده کرد یا حتی دیگه مشکلی برای لگ شدن سرور به وجود نمیادش.

حالا شاید بگید خب دادش کیفیت گیم رو پایین بیار و چمدونم ماد استفاده نکن.

اها نکته اینجاست که حتی بخوای یه fist با کیفیت خوب رو هم بریزی لگ میشی چه برسه به ماد یا GunPack.

*

پ.ن: خیلی وقت بود میخواستم این رو پیشنهاد بدم که سبب بهتر شدن لانچر مجموعه شه اما امروز دیگه دل رو به دریا زدم.

لطفا نظراتتون رو بنوسید میخونم و پاسخ میدم.

یا حق.

Aryvn.png

>:(

HileGar.png                                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

در رابطه با پیشنهاد شما نظر من (-+) میباشد.

*بنظرم بهتره کلاینت اندروید با دو نسخه متفاوت عرضه بشه؛ هرچند ممکنه دلیل این مواردی که گفتید جلوگیری از تقلب یا مود غیرمجاز باشه*

موفق باشید

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-854854
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۴/۵/۱۹ در 01:58، McQueen گفته است:

درود

در رابطه با پیشنهاد شما نظر من (-+) میباشد.

*بنظرم بهتره کلاینت اندروید با دو نسخه متفاوت عرضه بشه؛ هرچند ممکنه دلیل این مواردی که گفتید جلوگیری از تقلب یا مود غیرمجاز باشه*

موفق باشید

درود.

دوست من سرور دارای آنتی چیت هستش و خب میشه حتی از سبک بازی پلیر هم متوجه شد که دیفالت دارن پلی میدن یا اینکه حاوی تقلب هستن.

بنظرم اگه کلاینت این قابلیت براش بیاد که یه نسخه دیتای بتا و نسخه لایت رو بتونیم دانلود کنیم بهتر میشه متوجه منظور من شدش.

Aryvn.png

>:(

HileGar.png                                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-863426
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

43 دقیقه قبل، Scorpro گفته است:

عالی (+) 

😉💕

Aryvn.png

>:(

HileGar.png                                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-863571
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود عالی (+)

aac3-IMG-20251230-064102-852.jpg

My Account:

StormRage

                                               انتقام کار مردم ضعیف است

                                                  مردم قوی می‌بخشند

                                             مردم باهوش نادیده می گیرند.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-863657
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود بسیار پیشنهاد خوبیه نظر بنده هم هست بدرود

 

         d9b0-InShot-20260520-212145262.gif

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-863787
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و احترام (+)

ٮح ٮح آدمکا ٮس که ٮو هم مٮدوه

دٮگه ڡرٮاد مٮو ساٮه ام ٮمی سٮوه

ee2c30_25IMG-20250930-155543-723.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-864573
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۵/۲۷ در 15:37، emperori گفته است:

درود (-)

درود دلیلشو میشه بگید؟

Aryvn.png

>:(

HileGar.png                                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-864904
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود، نظر من (+) هست.

گاهی اوقات سرنوشت مانع تو میشه.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

             1137015-builder 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-866346
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۵/۱۷ در 11:58، Darvish گفته است:

درود.

در این زمینه که دیتای لانچر 300 مگابایت می‌باشد و یکسری مشکلات را به وجود آروده است.

برای مثال:

 

1. برای ریختن برخی ماد های Vehilce کِرش به وجود می‌آید(چون دیتا کم است و خلاصه شده است)

مثلا: شما روی خودروی خودتون ماد با بافت های زیادی میریزید و سبب میشه که وقتی از کنار یه ماشین مثل خودتون رد شید با کرش بدی مواجه میشید.

 

2.مشکل FPSDROP برای انروید و PC اگه دیتا حجمش بالاتر بره ولی از ماد های گرافیکی و آب و هوا استفاده میکنیم با مشکلاتی مثل کرش حینUSEDRUGS/ یا اینکه توی مکان های شلوغی مثل CNN یا PB با مشکل FPS پایین بیشتر برای انروید سر و کله میزنیم‌.

حتی توی بعضی PC ها دوستان مشاهده شده که برای گرفتن FPS بهتر کیفیت گیم رو خیلی پایین میارن و سبب لذت نبردن از گیم میشه.

*

حالا اگه دیتای گیم بالا‌تر بره بهتر میشه از ماد استفاده کرد یا حتی دیگه مشکلی برای لگ شدن سرور به وجود نمیادش.

حالا شاید بگید خب دادش کیفیت گیم رو پایین بیار و چمدونم ماد استفاده نکن.

اها نکته اینجاست که حتی بخوای یه fist با کیفیت خوب رو هم بریزی لگ میشی چه برسه به ماد یا GunPack.

*

پ.ن: خیلی وقت بود میخواستم این رو پیشنهاد بدم که سبب بهتر شدن لانچر مجموعه شه اما امروز دیگه دل رو به دریا زدم.

لطفا نظراتتون رو بنوسید میخونم و پاسخ میدم.

یا حق.

درود

موافقم (+)

موفق باشید.

SaRMaN

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-867975
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا در مورد کرش veh موافقم 

(+)

ویرایش شده توسط PersianLion
اشتباه تایپی

𝐌𝐚𝐫𝐤 𝐆𝐞𝐫𝐞𝐲𝐬𝐨𝐧 「𝐃𝐀𝐑𝐈𝐘𝐀𝐍」

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-867995
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (+) می‌باشد

1145690-Mythic

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-870016
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...
در ۱۴۰۴/۵/۱۷ در 11:58، Darvish گفته است:

درود.

در این زمینه که دیتای لانچر 300 مگابایت می‌باشد و یکسری مشکلات را به وجود آروده است.

برای مثال:

 

1. برای ریختن برخی ماد های Vehilce کِرش به وجود می‌آید(چون دیتا کم است و خلاصه شده است)

مثلا: شما روی خودروی خودتون ماد با بافت های زیادی میریزید و سبب میشه که وقتی از کنار یه ماشین مثل خودتون رد شید با کرش بدی مواجه میشید.

 

2.مشکل FPSDROP برای انروید و PC اگه دیتا حجمش بالاتر بره ولی از ماد های گرافیکی و آب و هوا استفاده میکنیم با مشکلاتی مثل کرش حینUSEDRUGS/ یا اینکه توی مکان های شلوغی مثل CNN یا PB با مشکل FPS پایین بیشتر برای انروید سر و کله میزنیم‌.

حتی توی بعضی PC ها دوستان مشاهده شده که برای گرفتن FPS بهتر کیفیت گیم رو خیلی پایین میارن و سبب لذت نبردن از گیم میشه.

*

حالا اگه دیتای گیم بالا‌تر بره بهتر میشه از ماد استفاده کرد یا حتی دیگه مشکلی برای لگ شدن سرور به وجود نمیادش.

حالا شاید بگید خب دادش کیفیت گیم رو پایین بیار و چمدونم ماد استفاده نکن.

اها نکته اینجاست که حتی بخوای یه fist با کیفیت خوب رو هم بریزی لگ میشی چه برسه به ماد یا GunPack.

*

پ.ن: خیلی وقت بود میخواستم این رو پیشنهاد بدم که سبب بهتر شدن لانچر مجموعه شه اما امروز دیگه دل رو به دریا زدم.

لطفا نظراتتون رو بنوسید میخونم و پاسخ میدم.

یا حق.

با سلام عالی 

(+)

(+)

1211685-DreadNight

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-888385
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظرم راجب پیشنهاد شما مثبته بسیار کاربردی (+)

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-889858
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-)

                                        My account 

Shool.png

                                         My bro

Norollah.png

amoJohny.png

GNV.png

نیم کیلو باش ولی مرد باش ...

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-890021
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

موافقم (+)

موفق باشید.

𝑀𝑦 𝐴𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡: 

1180301-EricLynnWright

𝑀𝑦 𝐵𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟:

1236952-Sulfuric

2473-Picsart-26-04-07-12-29-14-026.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-894551
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

نظر بنده (+)

1235641-WestSon

68440-DuQ

 

          Japanese Domestic  Market

                      For Ever

                         JDM

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80419-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7/#findComment-896311
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...