رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

درود پیشنهاد من اینه که یه بخش جدیدی در فروم اضافه کنید به نام شکایات فروم یا هرچیز دیکه ای که اکه کسی شکایتی و یا مشکلی از سرور و قوانین و.... داشت در اون مطرح بشه و کاربران و مدیران به شکایات و مشکل آنها پاسخ بدند 

من خودم به شخصه مشکلات زیادی دارم که آنها رو هیچ جایی نمیشه مطرح کرد چون یا حذف میشن یا برای ارسال قبول نمیشن

در ضمن در بخش جدید باید جواب سوالات سریع و دقیق داده بشه تا مشکلات شخص حل بشه و نیازی به تایید مدیران نباشه تا کاربران بتونن بدون پرده حرف هاشون رو بزنن (نه اینکه فوش و الفاظ رکیک بدهند)

با تشکر

  • دوست دارم که 1

 

RevenT.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-) 

موفق باشید.

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850266
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، Wandy گفته است:

درود (-)

مشتی امضات عالیه😐😂😂😂

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850314
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، BigMeeTi گفته است:

مشتی امضات عالیه😐😂😂😂

داش پخت و پز کردم😂

تو عمل صفر فقط استاد نظری

Wandy

d73412_267fe717-247ad702-24tumblr-3991be

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850318
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، tediberd گفته است:

 (نه اینکه فوش و الفاظ رکیک بدهند)

الفاظ رکیک به کار نبرید مامانم گوشیمو چک میکنه🗣️

خوابم میاد                               

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850320
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در همین قسمت مطرح کنید خب

7 دقیقه قبل، Wandy گفته است:

داش پخت و پز کردم😂

یه آخوند هم اضافه می‌کردی به عشق خودم (...Only legends und)

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850323
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، MohammadAli گفته است:

یه آخوند هم اضافه می‌کردی به عشق خودم (...Only legends und)

@WarranT

@McQueen

ویرایش شده توسط Hushang

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850326
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 دقیقه قبل، MohammadAli گفته است:

در همین قسمت مطرح کنید خب

یه آخوند هم اضافه می‌کردی به عشق خودم (...Only legends und)

آخ یادم نبود الان میزنم می‌ذارم  @McQueen نظرته؟

تو عمل صفر فقط استاد نظری

Wandy

d73412_267fe717-247ad702-24tumblr-3991be

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850329
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Wandy گفته است:

آخ یادم نبود الان میزنم می‌ذارم  @McQueen نظرته؟

داشعلی بچه تهرانه صداشو درنیار

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850330
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Hushang گفته است:

داشعلی بچه تهرانه صداشو درنیار

عع اونم اضافه میکنم

تو عمل صفر فقط استاد نظری

Wandy

d73412_267fe717-247ad702-24tumblr-3991be

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850331
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 دقیقه قبل، Wandy گفته است:

آخ یادم نبود الان میزنم می‌ذارم  @McQueen نظرته؟

زشت است برادر

چطور میتوانی اینقدر نژاد پرست باشی؟

نژاد پرست بودن بسیار زشت است.

دزدی نیز فقط افراد سیاهپوستی همانند @Die انجام میدهند و پول مردم را ریاکارانه بالا میکشند و با آن پول حرام شیرینی لیدری میدهند، وای بر کسانی که پول مردم را میخورند و خنده میکنند.

عذابی سخت برای آنهاست تا شبیه سیاهپوستان شوند

عاقبت برادری که نژادپرستی میکرد

  • هاها 1

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850334
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 دقیقه قبل، McQueen گفته است:

زشت است برادر

چطور میتوانی اینقدر نژاد پرست باشی؟

نژاد پرست بودن بسیار زشت است.

دزدی نیز فقط افراد سیاهپوستی همانند @Die انجام میدهند و پول مردم را ریاکارانه بالا میکشند و با آن پول حرام شیرینی لیدری میدهند، وای بر کسانی که پول مردم را میخورند و خنده میکنند.

عذابی سخت برای آنهاست تا شبیه سیاهپوستان شوند

عاقبت برادری که نژادپرستی میکرد

برادر آیا آپدیت جدید امضای نژاد پرستی بنده خوب شده است؟ @MohammadAli @McQueen @Hushang

ویرایش شده توسط Wandy
  • هاها 2

تو عمل صفر فقط استاد نظری

Wandy

d73412_267fe717-247ad702-24tumblr-3991be

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850346
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

24 دقیقه قبل، Wandy گفته است:

برادر آیا آپدیت جدید امضای نژاد پرستی بنده خوب شده است؟ @MohammadAli @McQueen @Hushang

درجه یک شد

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850360
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر من هم (-) هست کاربردی نیست

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850389
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-)

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850396
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، McQueen گفته است:

زشت است برادر

چطور میتوانی اینقدر نژاد پرست باشی؟

نژاد پرست بودن بسیار زشت است.

دزدی نیز فقط افراد سیاهپوستی همانند @Die انجام میدهند و پول مردم را ریاکارانه بالا میکشند و با آن پول حرام شیرینی لیدری میدهند، وای بر کسانی که پول مردم را میخورند و خنده میکنند.

عذابی سخت برای آنهاست تا شبیه سیاهپوستان شوند

عاقبت برادری که نژادپرستی میکرد

وای بر دزدان و وای بر کسانی که طلب پول الکی میکنند

 

ویرایش شده توسط Die

تلاش کن اندوهت را دوست بداری تا شاید برود،

به رسم تمام چیزهایی که دوست داشتی و رفتند.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850546
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، McQueen گفته است:

زشت است برادر

چطور میتوانی اینقدر نژاد پرست باشی؟

نژاد پرست بودن بسیار زشت است.

دزدی نیز فقط افراد سیاهپوستی همانند @Die انجام میدهند و پول مردم را ریاکارانه بالا میکشند و با آن پول حرام شیرینی لیدری میدهند، وای بر کسانی که پول مردم را میخورند و خنده میکنند.

عذابی سخت برای آنهاست تا شبیه سیاهپوستان شوند

عاقبت برادری که نژادپرستی میکرد

این را هم اضافه کنید وای بر کسانی که بی دلیل از مردم شکایت میکنند و وقتی کسی ازشون شکایت کرد گفتند زیرکش و بااین کارشون الان لیدر شدن.

  • هاها 1

00ad07_25%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5%DB%B1%crazysolider.pngABbas.abadan.pngSeaad.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-850631
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۵/۱۵ در 17:00، McQueen گفته است:

زشت است برادر

چطور میتوانی اینقدر نژاد پرست باشی؟

نژاد پرست بودن بسیار زشت است.

دزدی نیز فقط افراد سیاهپوستی همانند @Die انجام میدهند و پول مردم را ریاکارانه بالا میکشند و با آن پول حرام شیرینی لیدری میدهند، وای بر کسانی که پول مردم را میخورند و خنده میکنند.

عذابی سخت برای آنهاست تا شبیه سیاهپوستان شوند

عاقبت برادری که نژادپرستی میکرد

به به

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/80145-%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%85/#findComment-853759
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...