رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با سلام و خسته نباشید به تمامی دوستان عزیز 

من فکر میکنم که شغل Trucker از 1 مکان به 2 مکان یا 3 مکان تغییر کنه مثل شغل BUS که یکی در شهر LS و دیگری در شهر LV چون واقعاً شغل TRUCKERخیلی شلوغ شده که من میخوام از LS برم SF از LV میرم که بیمه ماشین ندم 

امید وارم منظور ام رو درست به شما عزیزان رسانده باشم.

:acigar:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده (+)

!‌ 𝗡𝗘𝗩𝗘𝗥 𝗧𝗥𝗬 𝗧𝗢 𝗙𝗔𝗜𝗟 𝗠𝗘 

                                                                                                                    

KrillZ

Naaji

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-828794
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

𝑀𝑦 𝐴𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡: 

1180301-EricLynnWright

𝑀𝑦 𝐵𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟:

1236952-Sulfuric

2473-Picsart-26-04-07-12-29-14-026.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-828806
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم +

                                                                                       My account

hamidhhhh138842a.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-828824
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر منم (+) هست در این مورد 

برای آف پی اس خوبه

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥Sultan🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-828916
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تکراری 

پی نوشت: این پیشنهاد درحال تایید شدن است و در آینده انشاالله تغییراتی در شغل کامیون رانی میبینید

8ded06_26file-00000000ea8072468f20a19d24

1161200-Masheh

a695-Picsart-26-04-02-22-01-58-650.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-829108
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (+) می‌باشد.

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-829321
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+) موافقم 

ویرایش شده توسط alig

a76e08_26867208-26New-Project-25-%5B684D

                                   2b8307_26793d07-26InShot-20260107-081122

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-829327
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، MohammadSajjad گفته است:

با سلام و خسته نباشید به تمامی دوستان عزیز 

من فکر میکنم که شغل Trucker از 1 مکان به 2 مکان یا 3 مکان تغییر کنه مثل شغل BUS که یکی در شهر LS و دیگری در شهر LV چون واقعاً شغل TRUCKERخیلی شلوغ شده که من میخوام از LS برم SF از LV میرم که بیمه ماشین ندم 

امید وارم منظور ام رو درست به شما عزیزان رسانده باشم.

درود

موافقم (+)

موفق باشید.

SaRMaN

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-829888
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به شدت موافقم (+)

 

کافیه یک بار از این شغل رد بشید تا شاهد این باشید که FPS شما به حد وحشتناک پایین میاد 

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-829923
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقت (+)

ای جماعت از چه می نالیدن، ایراد از شماست

ما به دزدان خانه دادیم، همینا حق ماست :)

مرگ بر آن دوره ها گفتیم،دزد در خانه بود

آخر آن خانه زیبا،همین ویرانه بود :)

&___________________________________________________________________£ 

Puyo

&___________________________________________________________________€

𝕲𝖆𝖓𝕲 𝕿𝖊𝖆𝖒 𝕱𝖆𝖒𝖎𝖑𝖞

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-830398
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (+) می‌باشد

1145690-Mythic

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-830409
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (+) 

موفق باشید.

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/77403-%D8%B4%D8%BA%D9%84-trucker/#findComment-830474
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...