رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام به همه یک پیشنهاد درمورد همراه بانک دارم که اینجوریه که روی گوشی ها هست و رایگان نیست شما برای فعال سازیش باید برید بانک و مبلغی پرداخت کنید مثلا 10,000$ و بعد از پرداخت مبلغ روی گوشی شما فعال میشه ولی اگر شماره رو تغییر بدی یعنی شماره جدید از فروشگاها بخری روی گوشیت هست ولی غیر فعاله و چون شمارتو تغییر دادی برای ثبت نام اون روی شماره جدید دوباره باید بری بانک و 10,000$ رو پرداخت کنی اینجوری هم میتونی پول تو بانک بذاری و هم میتونی برداشت کنی و هم به کسی انتقال بدی و موجودی خودتو ببینی مثل واقعیت که الان همه دیگه همراه بانکو با این قابلیتا دارن 

1009423-ore

1114194-IGN

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم

                                                                                       My account

hamidhhhh138842a.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810124
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فکنکنم کسی با این پیشنهاد مخالفت کنه واقعا به کار همه میاد

1009423-ore

1114194-IGN

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810166
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

18 دقیقه قبل، EMIN3M گفته است:

فکنکنم کسی با این پیشنهاد مخالفت کنه واقعا به کار همه میاد

کیه که گوش کنه :/

                                                                                       My account

hamidhhhh138842a.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810178
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در رابطه با پیشنهاد شما (+) می‌باشد.

Alexander.png

The winner is the one who has no mercy

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810217
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام با پیشنهادت موافقم ولی بانک ها تقریبا از کار

میوفتن و بدرد نخور میشن

                     *◄থৣ  نـہ حسرت گذشتـہ نـہ شوق ؋ـرבا  থৣ►*                            

              DooM.png                             2cd407_2637b8-InShot-20260606-232342584- 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810218
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

پیشنهاد جالبیه، ولی فکر نکنم اضافه بشه، یکی از دلایل اصلیش هم اینه که بانک ها درآمدشون کمتر و کمتر میشه.

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810647
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 دقیقه قبل، Tohi گفته است:

درود 

پیشنهاد جالبیه، ولی فکر نکنم اضافه بشه، یکی از دلایل اصلیش هم اینه که بانک ها درآمدشون کمتر و کمتر میشه.

خب وقتی تو بانک اینتر میزنیم برای صاحب بانک سود داره وقتی هربار این برنامه رو در ال اس باز میکنیم سودش برای بانک ال اسه و در بقیه شهر هایی هم که قرار داریم همینجوری

1009423-ore

1114194-IGN

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810664
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده راجب پیشنهاد شما (+) میباشد.

پی نوشت: باید پیشنهاد کامل تر شه برای مثال در هر انتقال مبلغی به بانکی که در آن ثبت نام کردید واریز بشه به عنوان کارمزد.

f21109_26iRAN4LiFE.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810684
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود موافقم (+)

 

TheCarTel

   

                   بنام خدای که ندید مارو هیچوقت مارو ندیدو خوردیم از این مار نیشخند

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810822
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 ساعت قبل، EMIN3M گفته است:

سلام به همه یک پیشنهاد درمورد همراه بانک دارم که اینجوریه که روی گوشی ها هست و رایگان نیست شما برای فعال سازیش باید برید بانک و مبلغی پرداخت کنید مثلا 10,000$ و بعد از پرداخت مبلغ روی گوشی شما فعال میشه ولی اگر شماره رو تغییر بدی یعنی شماره جدید از فروشگاها بخری روی گوشیت هست ولی غیر فعاله و چون شمارتو تغییر دادی برای ثبت نام اون روی شماره جدید دوباره باید بری بانک و 10,000$ رو پرداخت کنی اینجوری هم میتونی پول تو بانک بذاری و هم میتونی برداشت کنی و هم به کسی انتقال بدی و موجودی خودتو ببینی مثل واقعیت که الان همه دیگه همراه بانکو با این قابلیتا دارن 

درود فراوان کاملا موافقم (+)

ولی فک نکنم این به بازی اضافه بشه چون این سرور RPG هست و میدونی که زیاد نمیشه چیزی اضافه کرد و کاری انجام داد و تلاش هارو انجام میدن بقیه و مورد بعدی اینه که ادمین هارو تگ کن تا بیان ببینن البته دولوپر ها Developer ها یعنی طراح محیط بازی اینا به اضافه می کنن چیز های مختلف رو!!!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810830
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Mohny @Toofan @Ali اگر میشه به اینجام یه سر بزنید.

1009423-ore

1114194-IGN

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-810992
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم

 

28cb24_251766567721748.png

                 𝑻𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒅𝒂𝒏𝒈𝒆𝒓𝒐𝒖𝒔 𝒈𝒂𝒎𝒆

  

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-811463
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

موافقم (+)

 

  • سر من از نالهٔ من دور نیست
  • لیک چشم و گوش را آن نور نیست                       

                            مولانا                       

 

My Accunt 

RoDaKi

1241302-Niggers

2d12-cb2e-InShot-20260420-223306397.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-811486
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۱۲ در 12:15، EMIN3M گفته است:

سلام به همه یک پیشنهاد درمورد همراه بانک دارم که اینجوریه که روی گوشی ها هست و رایگان نیست شما برای فعال سازیش باید برید بانک و مبلغی پرداخت کنید مثلا 10,000$ و بعد از پرداخت مبلغ روی گوشی شما فعال میشه ولی اگر شماره رو تغییر بدی یعنی شماره جدید از فروشگاها بخری روی گوشیت هست ولی غیر فعاله و چون شمارتو تغییر دادی برای ثبت نام اون روی شماره جدید دوباره باید بری بانک و 10,000$ رو پرداخت کنی اینجوری هم میتونی پول تو بانک بذاری و هم میتونی برداشت کنی و هم به کسی انتقال بدی و موجودی خودتو ببینی مثل واقعیت که الان همه دیگه همراه بانکو با این قابلیتا دارن 

درود

موافقم (+)

موفق باشید.

SaRMaN

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-811965
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

:My account

Arshiyas.png
...........

   My bro

Icedragon.png

               ImYassin.png

 

789b-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-811991
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

(+)

 

                  09cc-66D48FCC-16F0-464B-A439-45E1C26D44F
                  
                            AmuAbbas

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-824911
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۱۲ در 12:15، EMIN3M گفته است:

سلام به همه یک پیشنهاد درمورد همراه بانک دارم که اینجوریه که روی گوشی ها هست و رایگان نیست شما برای فعال سازیش باید برید بانک و مبلغی پرداخت کنید مثلا 10,000$ و بعد از پرداخت مبلغ روی گوشی شما فعال میشه ولی اگر شماره رو تغییر بدی یعنی شماره جدید از فروشگاها بخری روی گوشیت هست ولی غیر فعاله و چون شمارتو تغییر دادی برای ثبت نام اون روی شماره جدید دوباره باید بری بانک و 10,000$ رو پرداخت کنی اینجوری هم میتونی پول تو بانک بذاری و هم میتونی برداشت کنی و هم به کسی انتقال بدی و موجودی خودتو ببینی مثل واقعیت که الان همه دیگه همراه بانکو با این قابلیتا دارن 

درود.

ایده تمیزی بود.

(+)

Aryvn.png

>:(

HileGar.png                                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-825129
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۱۲ در 12:15، EMIN3M گفته است:

سلام به همه یک پیشنهاد درمورد همراه بانک دارم که اینجوریه که روی گوشی ها هست و رایگان نیست شما برای فعال سازیش باید برید بانک و مبلغی پرداخت کنید مثلا 10,000$ و بعد از پرداخت مبلغ روی گوشی شما فعال میشه ولی اگر شماره رو تغییر بدی یعنی شماره جدید از فروشگاها بخری روی گوشیت هست ولی غیر فعاله و چون شمارتو تغییر دادی برای ثبت نام اون روی شماره جدید دوباره باید بری بانک و 10,000$ رو پرداخت کنی اینجوری هم میتونی پول تو بانک بذاری و هم میتونی برداشت کنی و هم به کسی انتقال بدی و موجودی خودتو ببینی مثل واقعیت که الان همه دیگه همراه بانکو با این قابلیتا دارن 

[+]

:acigar:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-825293
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

:My account

Arshiyas.png
...........

   My bro

Icedragon.png

               ImYassin.png

 

789b-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6%DB%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-825301
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۴/۱۲ در 15:40، SneaX گفته است:

سلام با پیشنهادت موافقم ولی بانک ها تقریبا از کار

میوفتن و بدرد نخور میشن

اونقدرا هم بدرد نخور نیست این همه راب بانک می زنیم

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-825305
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود موافقم

                        🤍(𝑯𝒂𝒓𝒅 𝒅𝒂𝒚𝒔 𝒑𝒂𝒔𝒔

9f3105_25f8c504-25om-resize-2-.gif

HoBiT.png

9f3105_25f8c504-25om-resize-2-.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/75276-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9/#findComment-825311
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...