رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

اول از هرچیزی درود به هموطنای گلمون در چهار گوشه این سرزمین ، امیدوارم هرجا هستید در سلامت کامل باشید.

 

عزیزان من یه پیشنهاد برای جاب ها داشتم که بنظرم سرور رو زنده تر نگه میداره برای نیوپلیرا و همچنین پلیرای قدیمی فرقی نداره.

 

پیشنهادم اینه که بیایید برای هرکدوم از جاب ها مثلاً 8 سطح مهارت قرار بدید که پلیر با کار کردن در هرکدام از این جاب ها و xp گرفتن لولش تو اون جاب بره بالا و این باعث بشه حقوقی که در میاره هم بره بالاتر دقیقا مثل همون چیزی که تو اقلیت ها داریم الان، البته برای اینکه پلیر به اصطلاح در سرور به grind (تلاش)کردن ادامه بده شما هم کار رو یکم سختش کنید ولی شدنی باشه ، از اونطرف هم بشه با گلد سطح رو بالا برد مثلا.

 

ببینید این کار خیلی سرور رو زنده تر نگه میداره و باعث میشه هم سولو پلیرا و کسایی که علاقه دارن در اقلیت باشن راحت در کنار هم بازی کنن و لذت ببرن.

 

من الان خودم نیوپلیرم و سولو معمولاً پلی میدم و چون شاغلم نمیتونم در اقلیت ها عضو بشم چون تایم ندارم و منبع درآمدم فقط جاب ها هستش ولی از اونور درآمد جاب ها واقعاً غیرمنصفانه هستش ، یکی از اون جاب ها نفت کشی که خودتون میدونید باید هفت خان رستم رد کنید برای 20k اونم تازه با پرمیوم ، خب شما بیایید بجاش رنک بزارید برای جاب ها تا پلیر جذب بشه و دل بده به کار و فعالیت کنه تا رنکش تو اون جاب بره بالا و درآمد بیشتری در بیاره هر دور.

 

امیدوارم پیشنهادم دیده بشه.

در پناه حق....

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

(+/-)

موفق باشید.

SaRMaN

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-805694
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینو کاملا موافقم (+) چند ساله که هیچ تغییری نکردن و هنوزم همونه بهتره یک زره آپدیت کنید کار هارو!!!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-805707
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم 

                                                                                       My account

hamidhhhh138842a.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-805784
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جالبه (+) 

Alexander.png

The winner is the one who has no mercy

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-805786
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

(+) 

موفق باشی.

: Me 

AmuEmad.png

: Mybro

Castelo.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-805794
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، RezaTrustMe گفته است:

اول از هرچیزی درود به هموطنای گلمون در چهار گوشه این سرزمین ، امیدوارم هرجا هستید در سلامت کامل باشید.

 

عزیزان من یه پیشنهاد برای جاب ها داشتم که بنظرم سرور رو زنده تر نگه میداره برای نیوپلیرا و همچنین پلیرای قدیمی فرقی نداره.

 

پیشنهادم اینه که بیایید برای هرکدوم از جاب ها مثلاً 8 سطح مهارت قرار بدید که پلیر با کار کردن در هرکدام از این جاب ها و xp گرفتن لولش تو اون جاب بره بالا و این باعث بشه حقوقی که در میاره هم بره بالاتر دقیقا مثل همون چیزی که تو اقلیت ها داریم الان، البته برای اینکه پلیر به اصطلاح در سرور به grind (تلاش)کردن ادامه بده شما هم کار رو یکم سختش کنید ولی شدنی باشه ، از اونطرف هم بشه با گلد سطح رو بالا برد مثلا.

 

ببینید این کار خیلی سرور رو زنده تر نگه میداره و باعث میشه هم سولو پلیرا و کسایی که علاقه دارن در اقلیت باشن راحت در کنار هم بازی کنن و لذت ببرن.

 

من الان خودم نیوپلیرم و سولو معمولاً پلی میدم و چون شاغلم نمیتونم در اقلیت ها عضو بشم چون تایم ندارم و منبع درآمدم فقط جاب ها هستش ولی از اونور درآمد جاب ها واقعاً غیرمنصفانه هستش ، یکی از اون جاب ها نفت کشی که خودتون میدونید باید هفت خان رستم رد کنید برای 20k اونم تازه با پرمیوم ، خب شما بیایید بجاش رنک بزارید برای جاب ها تا پلیر جذب بشه و دل بده به کار و فعالیت کنه تا رنکش تو اون جاب بره بالا و درآمد بیشتری در بیاره هر دور.

 

امیدوارم پیشنهادم دیده بشه.

در پناه حق....

مخالفم

همین الانش جون کندیم سطح ۵ کردیم 

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-805864
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منظور شما اینه که یعنی هر سطح مهارت ارتقا پیدا کنه پول بیشتری به ما بده؟ 

 

اگر اینجور باشه موافقم (+)

  • دوست دارم که 1
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-805933
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

8ded06_26file-00000000ea8072468f20a19d24

1161200-Masheh

a695-Picsart-26-04-02-22-01-58-650.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-805978
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود موافقم (+)

 

TheCarTel

   

                   بنام خدای که ندید مارو هیچوقت مارو ندیدو خوردیم از این مار نیشخند

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-805990
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

(-)

My account

1192269-ItsHossein

ItsHossein.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-806055
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم (+)

  کاش جایی داشتم در لا به لای ابرها

  میفشارد این زمین من را میان درد ها

  یارب این خلقت زمین را بهرمن تنگ کرده است

  راضیم حتی میان گور باشم تا میان فرد ها

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-806184
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه بعد...

(+)

ای جماعت از چه می نالیدن، ایراد از شماست

ما به دزدان خانه دادیم، همینا حق ماست :)

مرگ بر آن دوره ها گفتیم،دزد در خانه بود

آخر آن خانه زیبا،همین ویرانه بود :)

&___________________________________________________________________£ 

Puyo

&___________________________________________________________________€

𝕲𝖆𝖓𝕲 𝕿𝖊𝖆𝖒 𝕱𝖆𝖒𝖎𝖑𝖞

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-986254
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود توی ذهن خودمم بود منم محدودیت های

تو رو دارم برای اقلیت و فکر خوبی هست

(+)

%5BDANI.%5D.png

My account 

1152233-AmoLore

BigCyrus.png

                          

c396-InShot-20260613-122134951.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-986305
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهادت که خوبه ولی خب چه فایده این همه پیشنهاد راجب جاب های گیم پیشنهاد ها خوب که چی اخرش؟ انگار نه انگار که با کی هستی ولی خب پیشنهادات خوبه افرین (+)

PesarJan

ez

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-986334
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-/+)

do.php?imgf=InShot-۲۰۲۶۰۴۲۰-۱۴۰۵۳۲۹۹۶.gi

                                                                                           

                                                                                             BRO

Riku

Qaradagh

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-986359
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (+) 

 

          1219269-DaRiGh

         1236489-EsaraT

95ea-domingo-1778611495835.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-986390
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود نظر بنده 

(+)

e4f0-IMG-20260129-003240-251.gif

My account:

Explore

x07564_InShot_20260504_155940873.gif

e4f0-IMG-20260129-003240-251.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-986397
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود موافقم

(+)

موفق باشید.

9fa8-GIF-20260530-224235-883.gif

 

SolariaN.png

                                  

9fa8-GIF-20260530-224235-883.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-986483
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

_ دادن خیانت به سرور هست .

 

+

 

fc60-Tumblr-l-104351364056649.gif

Mamad_old ______________________________________________________________________________________________:)

1258977-mamad293.ir.png

___________________________________________________________________________________________________________:)

 🌙

mamad293.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-986816
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاملا عالی (+) 

ویرایش شده توسط Arzeshmand

13d1-b897-InShot-20260421-075638561.gif

1203035-Mohaghegh

13d1-b897-InShot-20260421-075638561.gif

 

9d5e-InShot-۲۰۲۶۰۴۲۱-۰۱۰۰۱۵۱۰۹.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-986887
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

این مورد وجود دارد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74759-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7/#findComment-1173829
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...