توسعه دهنده AmirMahdi ارسال شده در April 10 توسعه دهنده اشتراک گذاری ارسال شده در April 10 با اهداء سلام و احترام، مجموعه و در نهایت تیم توسعه در حال حاضر برنامهای برای این موضوع ندارد. با آرزوی توفیق روزافزون. دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی. اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی. لینک به دیدگاه https://forum.arsacia.ir/topic/72383-gta-sa-definitive-edition/page/2/#findComment-1168520 به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری...
ارسالهای توصیه شده