رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

مثال اگر پهواد در سرور باشد می‌توانیم فیلم برداری کنیم و فیلمش ذخیره شود 

مثل یک دسته برای بالا بردنش و اون ور و اینور بردنش و یک دوربین برای فیلم بردای و یک صفحه برای دیدن فیلم .

و در دسته اش یک دکمه برا خاموش و روشن کردنش و یک دکمه برای برگشتن به جایی کی بوده

و در اوتو گالری بیاد و براش یک قیمت بزارید  و مردم بتوانند بخرند و از فیلم بردای لذت ببرند.

ویرایش شده توسط amir94
اشتباه نوشتن
  • مرسی 1

amir94.png

753e31_25ef4c30-25Ting-Testi-%5B8CBFAAF%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 Maverick های بازی با تغییر دید میتوان همون کار را انجام داد.

 

Soruosh.png 

𝐼 𝒲𝑜𝓊𝓁𝒹 𝑅𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒟𝒾𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝐹𝑒𝑒𝓉 𝒯𝒽𝒶𝓃 𝐿𝒾𝓋𝑒 𝒪𝓃 𝑀𝓎 𝒦𝓃𝑒𝑒𝓈 

━━━━━━●─────── ⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ

d79e27_25IMG-0980.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-770143
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

په چه وادی

  • هاها 2

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-770144
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

bf8412_25giphy-1-.gif

𝒩ℴ𝓉ℎ𝒾𝓃ℊ 𝒾𝓈 𝒻ℴ𝓇ℊℴ𝓉𝓉ℯ𝓃, 

🙂 𝒾𝓉 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝒷ℯ𝒸ℴ𝓂ℯ𝓈 𝓊𝓃𝒾𝓂℘ℴ𝓇𝓉𝒶𝓃𝓉

 

هیچی فراموش نمیشه فقط بی اهمیت میشه :)️ 

bf8412_25giphy-1-.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-770259
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 دقیقه قبل، Gargano گفته است:

پهبادپهواد

یعنی +یا-

amir94.png

753e31_25ef4c30-25Ting-Testi-%5B8CBFAAF%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-770316
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، EpiruS گفته است:

په چه وادی

چی چی

amir94.png

753e31_25ef4c30-25Ting-Testi-%5B8CBFAAF%

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-770519
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود فکر کنم اینجا رو با GTA VIIIII سال 2400 اشتباه گرفتین

  • هاها 1

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-770566
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم + شدیدا بهش نیاز دارم.

 

پهواد 

پهباد

پهپاد پرنده هدایت‌ پذیر از دور

  • مرسی 1

0853-Untitled-1.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-770646
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

:𝑀𝐸

2Noghte.png

2abc25_25672524-2569ce13-24ddf615-2462a608-24892d10-24e72209-24a13614-24AdmBoT-Cover-1-1-.gif

_/﹋\_
(҂°_°)

.ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ɢᴏᴅ ᴡʜᴏ ɪꜱ ᴛʜᴇ ꜱᴘᴏɴꜱᴏʀ ᴏꜰ ᴀʟʟ ᴡɪꜱʜᴇꜱ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-770816
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مگه مراسم عروسی قراره برگزار کنی

  • هاها 1

تلاش کن اندوهت را دوست بداری تا شاید برود،

به رسم تمام چیزهایی که دوست داشتی و رفتند.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-771130
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بین خودمون بمونه ولی پهباد هم اشتباهه 😂😂

 

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (-) می‌باشد؛ پی‌نوشت: 

  • این قابلیت در حال حاضر وجود دارد (Camera mode).

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-773456
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دادا تازه میتونی یه قالیچه حضرت سلیمان هم اضافه کنی که پهباد بشینه رو قالیچه تو قالیچه رو حرکت بدی ببینی حضرت سلیمان چجوری توی هوا پرواز میکرده

 

فکرت خوب بود ولی با مود دوربین هم میشه

خدارو شکر تو تقویمــــ روزِ نامرد نداریم  

                              وگرنه باید به خیلیا تبریکـــ بگیم         

                          

هــیچ کســ یـادش نمــیره که بــاهاش چــه کـار کــردی

                                      ولـیــ یـادش میــره کــه بـراش چــه کــار کــردی

                          :"My Accoun":  

imAmin.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-773466
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (+)

ولی عملی نمیشه

                     *◄থৣ  نـہ حسرت گذشتـہ نـہ شوق ؋ـرבا  থৣ►*                            

              DooM.png                             2cd407_2637b8-InShot-20260606-232342584- 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-773699
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام این مورد وجود داره و با هماهنگی مدیریت در شرایط خاص (برای مثال تولید محتوا) میتوانید تیکت ثبت کنید و دریافت کنید.

و همچنین همچنین پیشنهادی قبلا توسط @DeJixo ثبت شده.

لافتی‌الّا‌علی‌لاسیف‌الّا‌ذوالفقار

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-778459
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به عشق خودت یه پهواد گنگ می‌سازیم به اسم خودت حال کن

𝐌𝐲 𝐍𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬

ShatRanj.png

 

 

adde12_25InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B5

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-778470
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مواد زدی پهواد جان؟

  • هاها 1

 296.pnga3fb-175.png6a17-112.png1aae-289.png124.png

.We're more than just a gang; We're a family

KAMIKAZE fuckin ever

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-779010
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۳/۲ در 13:23، amir94 گفته است:

مثال اگر پهواد در سرور باشد می‌توانیم فیلم برداری کنیم و فیلمش ذخیره شود 

مثل یک دسته برای بالا بردنش و اون ور و اینور بردنش و یک دوربین برای فیلم بردای و یک صفحه برای دیدن فیلم .

و در دسته اش یک دکمه برا خاموش و روشن کردنش و یک دکمه برای برگشتن به جایی کی بوده

و در اوتو گالری بیاد و براش یک قیمت بزارید  و مردم بتوانند بخرند و از فیلم بردای لذت ببرند.

اینکه انتظار پهباد واقعی رو داشته باشی ممکن نیست به دلیل محدودیت سمپ

ولی خوب یکی از دوستانمون ترفند جالبی رو مطرح کردن که موثر هست

Nicolay

f721-977612-26InShot-20260212-225038619.

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-779267
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (-) می‌باشد.

1145690-Mythic

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/70977-%D9%BE%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF/#findComment-780685
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...