رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

استفاده از cheats و سوء استفاده از دستورات ادمینی - Wise


Daenerys

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Daenerys.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Wise.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: -

• توضیحات:

با سلام و درود خدمت مدیریت محترم و سایر دوستان

خب تا جایی که همه ما اطلاع داریم ادمین ها (که خودشون وظیفه برقراری نظم و رعایت قوانین سرور رو دارن) به هیچ عنوان اجازه استفاده از cheat ها و سو استفاده از دستورات ادمینی (مثل goto/ شخصی و بی دلیل و یا سو استفاده از دستورات ساخت اسلحه برای مقاصد شخصی خودشون) رو ندارن. ولی در فیلم زیر همه موارد نام برده شده رو خواهیم دید و به دلیل طولانی بودن فیلم، توضیحات هر قسمت جداگانه داده خواهد شد.

 

در ابتدا در مورد استفاده شخصی از goto/ که طبق گفته خودشون برای اینکه همیشه (مدت 2 ماه یا بیشتر) برای رسیدن به boss از دستور goto/ استفاده میکردن یک AV دریافت کردند که بنده اطلاعی ندارم از این موضوع و مدرکی موجود نیست بجز چیزی که خودشون گفتن.

موضوع بعدی در مورد God-mod هست که ایشون همیشه از این cheat در تایم boss استفاده میکنه و کلا هیچوقت علاقه ای به کشته شدن نداره. همچنین چند وقت پیش ایشون برای این کار هم یک AV از شخص founder دریافت کردن ولی بازهم همچنان به کار خودشون ادامه میدن. خب در فیلم میبینید که در اون ساعت فقط من و ایشون و بازیکن 50Cent (که ایشون هم چند هفته هست از انواع cheat استفاده میکنه و دلیل اینکه هنوز ban نشده مشخص نیست، ولی درحال حاضر موضوع بحث ما ایشون نیستن) در منطقه boss هستم و هیچکس دیگری حاضر نیست. نکته ی جالبی که هست اینه که در تایم 30 دقیقه تنها کسی که توسط boss کشته میشه فقط و فقط من هستم و 2 نفر دیگه از دید boss مخفی هستند. یعنی من دقیقا 10 بار توسط boss کشته میشم و دوستان دیگه حتی 1 بار هم کشته نمیشن که خیلی جالب هست.

اول از همه دقیقه 00:15 که ایشون دوست cheater خودشون رو gh/ میکنن (که نمیدونم آیا این سو استفاده از دستورات ادمینی هست یا خیر)، همینطور که میبینید بنده کشته میشم و دوستان به خوبی سر جاشون ایستادن.

در ادامه شاهد cheat دویدن سریع یا همون fast-walk در دقیقه 2:49 الی 3:40 هستیم، البته در قسمت های دیگری از فیلم هم به خوبی مشخص هست ولی خب این صحنه دیگه واضح هست که هیچ بازیکنی در حالت عادی نمیتونه با این سرعت راه بره و همزمان تیراندازی هم بکنه. البته به نحوه ی تیراندازی ایشون هم دقت داشته باشید که reload ای درکار نیست و تیراندازی با swan-off shotgun پشت سرهم هست. سپس در 3:40 بازهم تنها کسی که کشته میشه من هستم و دوستان سر جاشون ایستادند!

در مورد اسلحه swan-off shotgun که ایشون در کل زمان boss ازش استفاده میکنه و همچنین mini-gun (در ادامه توضیح داده خواهد شد) اینکه تاجایی که بنده اطلاع دارم ادمین ها مثل سایر بازیکنان حق استفاده از دستور ساخت اسلحه لزوما جهت استفاده شخصی در boss رو ندارن و فقط مجاز به استفاده از اسلحه های قابل دریافت از angel/ و یا اسلحه های مربوط به دسته متوسط قابل گرفتن توسط order/ و یا خریدن از طریق rep/ هستن. ولی خب ایشون علاقه ای به رعایت قوانین نداره و نه تنها خودشون استفاده میکنن بلکه دقیقه 3:52 میبینیم که ایشون با استفاده از دستورات ادمینی به بنده و بازیکن 50Cent هم اسلحه میده! و در ادامه بازهم مثل سابق بنده کشته میشم و دوستان هم که نامرعی هستند.

و دوباره در دقیقه 4:56 ساخت اسلحه swan-off shotgun و بازهم کشته شدن من و زنده ماندن دوستان رو شاهد هستیم.

در 6:03 بازهم شاهد fast-walk هستیم و البته بازهم ساخت اسلحه swan-off و mini-gun و البته یکبار دیگه بازهم کشته شدن بنده و زنده ماندن سایرین در 7:15 و سری بعدی 7:46.

در ادامه در دقیقه 9:35 الی 9:50 شاهد تیراندازی رویایی ادمین هستیم که حدود 30 تیر شلیک میشه بدون هیچ گونه reload ای! و البته از 10:30 الی 11:00 که طبق معمول بنده کشته میشم و دوستان زنده هستند، بازهم no-reload مشخص میباشد.

در ادامه شاهد حرکت جالبتری از سوی دوستان هستیم، به این صورت که بعد از کشته شدن من در تایم 11:00 اونها اقدام به کشتن buffer میکنن (احتمالا با استفاده از mini-gun و یا اسلحه دیگری) و سپس سریعا هر دو نفر از relog/ استفاده میکنن بخاطر اینکه مقدار damage اونها تا این لحظه خیلی بالا بوده (به لطف cheat های aim-bot و no-spread) و برای اینکه به اصطلاح تابلو نباشه هر دو relog/ میکنن که میبینید id دوستان تغییر کرده و همچنین rank من از 3 به 1 ارتقا پیدا میکنه و البته که buffer هم کشته شده.

در ادامه در دقیقه 13:30 شاهد بازگشت دوستان هستیم البته بدون اینکه هیچ وسیله نقلیه ای کنار angel/ باشه که خب این قضیه، goto و gh/ دوباره رو نشون میده.

در ادامه میبینیم که دقیقه 16:10 دوباره من به rank 2 و بعد از چند ثانیه به rank 3 تنزل پیدا میکنم. خب نکته ای که قابل توضیح هست اینه که وقتی boss درحال حرکت هست و شما هم درحال حرکت هستین تیراندازی از فاصله زیاد کار سختیه و اگر دقت کنید در این 3 دقیقه (لحظه برگشت دوستان به صحنه تا زمان تغییر rank ها) من فقط موفق به وارد کردن 2500 damage شدم ولی دوستان بالای 10000 damage رو وارد میکنن و کلا در 27 دقیقه من 9800 damage دارم ولی دوستان علاوه بر 16900 و 15700 که در متن نوشته میشه، هر کدودم حدود 30000 damage دیگه هم قبل از relog/ کردن داشتن یعنی عدد متوسط 45000 برای هر نفر در مقابل 9800 بنده که خب عدد جالبی هست! و میخوام بدونم بدون استفاده از aim-bot و no-spread چنین چیزی چطور ممکنه اتفاق بیفته؟

البته بازهم یکبار دیگه شاهد زنده ماندن دوستان بعد از کشته شدن من در دقیقه 17:06 هستیم و در ادامه میبینیم خیلی واضح دوستان در مقابل تیرهای boss مظلوم با مقاومت سرجاشون ایستادن... که خب دیگه مطلب تکراری ای شده!

و در انتها شاهد بخشندگی دوستان هستیم که میخوان با سخاوتمندی کامل کشتن boss رو به من هدیه بدن! البته نمیشه گفت بخشندگی، بلکه میشه گفت باج جهت ساکت کردن من! مثل شکلات دادن به بچه 4 ساله... همچنین مطرح کردن دروغ اینکه "bia boro bezan man resign gozashtam" جهت منصرف کردن من از طرح شکایت، که خب این خودش بزرگترین توهین به شخص بنده از سمت یک admin رنک بالا هست!

 

در انتها یک سوال مطرح هست، اینکه آیا هدف کسانی که ادمین میشن کمک به رشد مجموعه آرساکیا و کمک به بازیکنان هست و یا صرفا جهت سوء استفاده از دستورات ادمینی و استفاده از انواع cheat و مصون ماندن از ban شدن میباشد؟

با تشکر

 

• مدارک (فیلم یا عکس): 

http://s9.picofile.com/file/8351447426/Wise.mp4.html

 

 

  • دوست دارم که 6
  • مرسی 2
  • هاها 4

? Lady: Are you crying

.Dante: It's only the rain

.Lady: But the rain already stopped

.Dante: Devils never cry

? Lady: I see. Maybe somewhere out there even a devil may cry when he loses a loved one. Don't you think

...Dante: Maybe

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

خسته نباشید، جملات زیادی برای خواندن بود.

در 20 ساعت قبل، Daenerys گفته است:

همچنین چند وقت پیش ایشون برای این کار هم یک AV از شخص founder دریافت کردن

این موضوع رو حتی خود بنده دلیلش رو نمیدونم و در حالت Sleep این اخطار رو دریافت کردم و حدود 2 یا 3 روز بعدشم باز هم در حالت Sleep اخطار پاک شده بود، سوالی هم در این رابطه نپرسیدم.

ادامه ی حرفاتون رو میتونستید در یک جمله (استفاده از چیت) خلاصه کنید لزومی به این همه توضیح نبود.

دخالتی در تصمیم مدیریت ندارم فقط یک اشاره میکنم:

مدیریت محترم در رابطه با قوانین درج شده در انجمن، قسمت کارکنان، بخش ادمین ها، تاپیک مربوط به اطلاعیه ها، پست 71508 !

آیا ادمینی از بنده در رابطه با این موضوع درخواستی کرده که بنده رد یا به هر طریقی همکاری نداشته باشم؟ 

فکر میکنم اولین کسی که طبق این قانون باهاش برخورد و بررسی شد بنده بودم و مشخصه که قانونی که درج شده محدودیتی برای بررسی نداره، تقریبا در هر 24 ساعت اعضای تیم کارکنان میتونن این قانون رو بیشتر از حد معمول روی بنده اجرا و بررسی کنند.

 

در 20 ساعت قبل، Daenerys گفته است:

در انتها یک سوال مطرح هست، اینکه آیا هدف کسانی که ادمین میشن کمک به رشد مجموعه آرساکیا و کمک به بازیکنان هست و یا صرفا جهت سوء استفاده از دستورات ادمینی و استفاده از انواع cheat و مصون ماندن از ban شدن میباشد؟

خوب یا بد، سخت یا راحت، هیچکس نمیتونه ادعاء کنه که بی نقصه، اما تنها نیمه ی لیوان هم نمیشه سنجید و قضاوت کرد.

بدرود

 

  • دوست دارم که 18
  • هاها 1

Cingulomania

Najm.png

Thug 4 Life

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشکر بابت پاسخگویی شما

 

در در 2/7/2019 در 02:39، Wise گفته است:

مدیریت محترم در رابطه با قوانین درج شده در انجمن، قسمت کارکنان، بخش ادمین ها، تاپیک مربوط به اطلاعیه ها، پست 71508 !

آیا ادمینی از بنده در رابطه با این موضوع درخواستی کرده که بنده رد یا به هر طریقی همکاری نداشته باشم؟ 

فکر میکنم اولین کسی که طبق این قانون باهاش برخورد و بررسی شد بنده بودم و مشخصه که قانونی که درج شده محدودیتی برای بررسی نداره، تقریبا در هر 24 ساعت اعضای تیم کارکنان میتونن این قانون رو بیشتر از حد معمول روی بنده اجرا و بررسی کنند.

 

خب اول اینکه مطالب درج شده در قسمت کارکنان فقط مخصوص کارکنان هست و هیچ ارتباطی به بازیکنان معمولی خارج از staff مثل بنده نداره بنابراین لزومی به توضیح دادن اونها در اینجا نیست چون بی ربط به موضوع هست. قانونی که من باهاش آشنایی دارم قوانین عمومی درج شده در قسمت انجمن هست که شامل همه بازیکنان میشه و به این شرح میباشد:

 

نقل قول

شما مجاز به استفاده از آنها و یا حتی داشتن آنها در سیستم خود نیستید. (مجازات: 30 روز محرومیت).
مجازات تکرار آن محرومیت دائم شما خواهد بود.

 

درصورتی که شخص دیگری کوچکترین موردی از cheat ها رو استفاده کنه admin های عزیز سریعا وی رو ban خواهند کرد. پس انتظار میره این قانون در مورد همه ی بازیکنان (staff و غیر staff) استفاده بشه و با استناد به همین قانون در اینجا از شما شکایت شده نه قانون ناشناخته دیگری.

 

در در 2/7/2019 در 02:39، Wise گفته است:

خوب یا بد، سخت یا راحت، هیچکس نمیتونه ادعاء کنه که بی نقصه،

 

بله هیچکس ادعا نمیکنه که بی نقصه، ولی بی نقص بودن یعنی اینکه مثلا شخص کارش رو سهوا اشتباه انجام بده که ایرادی بر آن وارد نیست، ولی استفاده مستقیم از cheat و دستورات جابجایی مثل goto/ و gh/ یا دستورات ساخت اسلحه یا سرعت دادن به ماشین و موتور، رد شدن از دیوار جهت جاگذاشتن پلیس هنگام تعقیب و گریز (فیلم مربوطه همینجا ارسال میشود) و انواع و اقسام استفاده های شخصی دیگر از دستورات ادمینی (که برای اثبات هرکدام فیلم موجود هست) همچنین اشتراک گذاشتن آنها با دوستان خود (مثل همین مورد ban نکردن بازیکنان 50Cent درحالی که جلوی چشم شما درحال استفاده از cheat هست) و موارد فراوان دیگر مثل دادن Armour به اعضای crew خودتون هنگام rob، که خب یک بازیکن عادی نمیتونه این کار رو انجام بده و حتما باید از rep/ استفاده کنه یعنی در ازای اون باید پول پرداخت کنه و ... دیگه اسمش رو نمیشه گذاشت بی نقصی بلکه اسمش میشه سوء استفاده از مقام و منسب!

 

فیلم سرعت بالای موتور (توجه داشته باشید موتور turbo نیست و km/h موتور ثابت هست ولی اگر در mini-map دقت کنید موتور هر ثانیه به جلو میره، همچنین رد شدن از دیوار (که بنده اطلاع ندارم این مورد جزء دستورات ادمینی هست و یا cheat:

http://s8.picofile.com/file/8351623884/Wise_2.mp4.html

 

 

در در 2/7/2019 در 02:39، Wise گفته است:

اما تنها نیمه ی لیوان هم نمیشه سنجید و قضاوت کرد.

 

منظورتون از نیمه ی لیوان اگه این هست که مثلا چون شما admin هستی پس چون درحال لطف کردن به بازیکنان و مجموعه هستین، پس حق سوء استفاده شخصی از هر دستور و برنامه ای رو دارید، که باید عرض کنم شما در ازای انجام کارتون درحال حقوق گرفتن (شامل gold و respect و موارد دیگر) هستین پس مِنَتی نباید سر سایرین باشه! فرض کنید باقی admin ها هم مثل شما انواع اقسام دستورات ادمینی رو به نفع خودشون استفاده کنن و کلا هرکاری دلشون خواست بکنن، اونوقت سرور دیگه هیچ فرقی با GTA Offline نخواهد داشت و بازیکنان عادی لزوما نقش ربات رو خواهند داشت که توسط شخصیت اصلی بازی GTA (اعضای staff) با ماشین زیر گرفته بشن!

  • مرسی 1

? Lady: Are you crying

.Dante: It's only the rain

.Lady: But the rain already stopped

.Dante: Devils never cry

? Lady: I see. Maybe somewhere out there even a devil may cry when he loses a loved one. Don't you think

...Dante: Maybe

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام.

 

با توجه به اخطارهای در رابطه با عدم استفاده از دستورات ادمینی هنگام Boss و استفاده مجدد فرد و همچنین سایر موارد؛

ادمین مربوطه به دلیل استفاده از تقلب محروم شده و از تیم کارکنان نیز مسدود شد.

 

با تشکر از گزارش شما

 

+بسته شد.

  • مرسی 1
  • هاها 1

...We can know only that we know nothing

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...