رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام 

باف ی ویژگیه که خصوصا فردی میتونه بدستش بیاره که تایم زده و گشته و یا خرج کرده تا بدستش بیاره 

حرفی که شما میزنی مثل اینه که بگی از دنیا اقتصاد و پول رو حذف کنی چون نظم جهانو به هم زده فقیر داریم پولدار داریم 

خوب اینجوری لذتی نداره زندگی لذتی برای بدست آوردن و جنگیدن واسه بالاتر بودن وجود نداره

 

با احترام (-)

ویرایش شده توسط Rockey

ExtremeLaElite
JaHaD.png

Rockey.png
 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744258
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+

:My acc

Crack.png

9e2d-e75622-26gallery11.jpg

𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫, 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐜𝐫𝐞𝐝𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐞𝐝𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744330
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

Parsi.png

                                                                                              

 

                                                                                                                                                  

           

                                

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744375
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۲/۱ در 22:59، Pyshro گفته است:

(-)

بعضیا استعداد باف به دست اوردن رو ندارن که اینجوری فکر میکنند

باف ربطی به پول و ثروت نداره که 

باف چیزیه که نشون میده هرکس چقدر استعداد داره

درست بگو

 M2S  حرمت داره نه چیز دیکه ای

اراده کنیم فول مپ کردیم

ما تو M2S وال میزدیم ، وقتی وال زدن تو M2S مود نبود . دست تنها کل ال وی رو چند ساعت نگه میداشتیم

Carl.png

 

.Ah shit, here we go again

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744567
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

18 ساعت قبل، Pyshro گفته است:

خوشگل پسر

خیلی دوست دارم ولی حرمت نگه دار 

با هم لول و سطح خودت دعوا کن نه با فردی که خیلی بالاتر از تو هست @Peak

خیلی چیزا به لول نیست پسر خوب 

حالا هم حوصله ادامه ندارم

من یه پیشنهادی دادم میتونستید 

خیلی شیک مجلسی _ یا + بدید

وقتی عاشق دعوای پشت گوشی هستید چیزی نمیشه گفت

1207100-Rayner

1315120-LosAngeLes

      7a7e-InShot-20260502-141103655.gif

ما بچه های بی خاصیت تاریخیم 

                    و چه بخوایم چه نخوایم این موضوع عوض نمیشه

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744675
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، Reversed گفته است:

خیلی چیزا به لول نیست پسر خوب 

حالا هم حوصله ادامه ندارم

من یه پیشنهادی دادم میتونستید 

خیلی شیک مجلسی _ یا + بدید

وقتی عاشق دعوای پشت گوشی هستید چیزی نمیشه گفت

پشت پیسی*

💔💔💔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744709
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نمیصرفد 

﴿-)

All Eyez On Me

 

RuthIess.png

 

BiGPunisheR.png

 

 

                                    TK

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744710
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۲/۱ در 22:59، Pyshro گفته است:

(-)

بعضیا استعداد باف به دست اوردن رو ندارن که اینجوری فکر میکنند

باف ربطی به پول و ثروت نداره که 

باف چیزیه که نشون میده هرکس چقدر استعداد داره

درست بگو

 M2S  حرمت داره نه چیز دیکه ای

اراده کنیم فول مپ کردیم

فول مپ کن سریع🤣🤣

All Eyez On Me

 

RuthIess.png

 

BiGPunisheR.png

 

 

                                    TK

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744713
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، yAi گفته است:

فول مپ کن سریع🤣🤣

یه سلام چرا تو هر روز یه کلنی؟

💔💔💔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744777
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خواهشا نظرهای بی خود ندید ممنون میشم!

نظر من (-)

بوس بوس

ویرایش شده توسط CrazieR

                                               

:My AccounT

410e20_24d99b16-24rx6gl8o6x6e1.gif410e20_24d99b16-24rx6gl8o6x6e1.gif

Gucciflame.png

Radovid.png 

410e20_24d99b16-24rx6gl8o6x6e1.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-744780
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۲/۱ در 22:59، Pyshro گفته است:

(-)

بعضیا استعداد باف به دست اوردن رو ندارن که اینجوری فکر میکنند

باف ربطی به پول و ثروت نداره که 

باف چیزیه که نشون میده هرکس چقدر استعداد داره

درست بگو

 M2S  حرمت داره نه چیز دیکه ای

اراده کنیم فول مپ کردیم

 استعداد با سمپ فرق داره عزیز بیخیال

fb5902_24output-onlinegiftools-1-.gif

688120_25Gen-4TurboIwantthelogotobecompl

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-745409
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۲/۱ در 12:29، Pyshro گفته است:

باف ربطی به پول و ثروت نداره که 

باف چیزیه که نشون میده هرکس چقدر استعداد داره

پس بیشتر بخر بیشتر ببر چیه؟

zDez60vr9RqG1IGJ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-745693
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مخالفم (-)

𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊 𝖎𝖘 𝖆 𝖋𝖔𝖔𝖑'𝖘 𝖌𝖆𝖒𝖊

1159315-Oxyzhen

𝕴 𝖆𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙, 𝖒𝖆𝖞𝖇𝖊 𝖓𝖔𝖙 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖌𝖔𝖔𝖉, 𝖇𝖚𝖙 𝖎'𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘

𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-745713
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

نظرم درباره پیشنهاد (-)

1. Buff رو با پول نمیشه خرید،

2. برای اینکه بدون نرم افزار های غیر مجاز گانریمون رو قوی تر کنیم نیاز به یه چیزی تو سرور داریم که این همون Buff عه

3. Buff خیلی آسون دستمون نمیاد و خیلی سخته.

 

JeT

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-745738
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

اگر کلیۀ بازیکنان نسبت به این مورد معترض‌اند می بایستی تاپیکی ایجاد شود تا همۀ کاربران مخالف این امر تجمیع کنند و نظرات خود را بیان کنند. در حال حاضر نظر مخالفی از سوی اکثریت مطلق بازیکنان سرور در رابطه با Buff وجود ندارد. با علم بر این موضوع پیشنهاد شما رد می شود.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67921-%D8%AD%D8%B0%D9%81buff/page/2/#findComment-1116288
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...