رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام و خسته باشید عرض میکنم.

اگر یک شغل(jobs)بیارن که اعضا بتونن دزدی کنن خیلی خوب میشه.

مثلا بریم تایر ماشین هارو بدزدیم بعد داخل مپ یا نقشه بگه برو به checkpoint خیلی خوب میشه  و مقدار پولی هم که بدست میاد بستگی به ماشین یا همون وسیله ی نقلیه که ازش دزدی کردیم باشه.

به اونجا که میخوایم میرسیم

           ما تو اوجه جونی بی حسیم

                 گوره بابا فردایی که نرسید

Community.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67426-%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (-) می‌باشد.

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67426-%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/#findComment-738567
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهاد قشنگی بود ولی نظرم منفی (-)

دلیل منفی بودن:

 

چون ماشین های سرور زیاد ارزش خواصی ندارن مگر اینکه از ماشین های بالا دزدی کنی که باز اینم اگه بخوان بیارن تو خوده Jobs/ کار‌جکر یا همون دزدی اضافه میشه نیازی نیست ی طراحی جدا انحام بشه.

 

با هر حال نظر خوبی بود.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67426-%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/#findComment-738584
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

264e-51cd-InShot-20260605-220147562.gif1138598-Mael.png

a781-InShot-20260603-234306388.gif

264e-51cd-InShot-20260605-220147562.gif

We will not go back, because history will never bring back the people who have suffered so much. We are the phoenix; a generation that survived amidst its own ashes

                                         1404/10/18

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67426-%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/#findComment-738689
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مخالفم 

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67426-%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/#findComment-738734
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهاد شما رد شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/67426-%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/#findComment-1116270
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...