رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

با سلام خدمت admin های محترم ارساکیا و زحماتی که در خصوص این بازی و زیباسازی ان میکشید دوست عزیز تایم فیش برای من نمی‌دونم برای دیگرانم هست یانه تا پانزده الا هیجده دقیقه طول میکشه ولی شخلای دیگه هفت الا ده دقیقه طول میکشه تازه پولشم کمتر شده بیزحمت تایم رو با اون مشاغل یکی کنید ممنون از زحمات بی دریقتون

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (-) می‌باشد؛ پی‌نوشت: 

  • درحال حاضر مشکلی نداره.

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/#findComment-724322
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

7797-GIF-20260602-164806-618.gif

                                   𝑻𝒐𝒎𝒎𝒚                   

Aghatommy

                       𝓩𝓮 𝓰𝓪𝓱𝓿𝓪𝓻𝓮 𝓽𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓻, 𝓰𝓮𝓷𝓰

Tommy%24

                               🔥lat mashti🔥

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/#findComment-724344
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، seyeedof گفته است:

با سلام خدمت admin های محترم ارساکیا و زحماتی که در خصوص این بازی و زیباسازی ان میکشید دوست عزیز تایم فیش برای من نمی‌دونم برای دیگرانم هست یانه تا پانزده الا هیجده دقیقه طول میکشه ولی شخلای دیگه هفت الا ده دقیقه طول میکشه تازه پولشم کمتر شده بیزحمت تایم رو با اون مشاغل یکی کنید ممنون از زحمات بی دریقتون

یکی از پیشنهاد هایی که تایید نمیشه در مورد فیشه که تو بگی زمانشو کمتر کنن و پولشو زیاد کنن

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/#findComment-724351
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما باید بری طرفای biz 69 و اونجا وسط دریا ماهی گیری کنی تا در زمان کمتر ، ماهی بیشتر بگیری همچنین با خرید پرمیم میتونی پول بیشتری بگیری.

Carl.png

 

.Ah shit, here we go again

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/#findComment-724432
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و با عرض احترام!

نظر بنده منفی (-) می باشد.

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/#findComment-728020
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود (-).

موفق باشید.

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/#findComment-731189
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

                                                    :MY ACCOUNT

Spenser.png

AmirKiyA.png

Taskin.png

                                                       :My brothers

Top.png

SPONSER.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/#findComment-731592
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۴/۱/۹ در 11:25، seyeedof گفته است:

با سلام خدمت admin های محترم ارساکیا و زحماتی که در خصوص این بازی و زیباسازی ان میکشید دوست عزیز تایم فیش برای من نمی‌دونم برای دیگرانم هست یانه تا پانزده الا هیجده دقیقه طول میکشه ولی شخلای دیگه هفت الا ده دقیقه طول میکشه تازه پولشم کمتر شده بیزحمت تایم رو با اون مشاغل یکی کنید ممنون از زحمات بی دریقتون

آقا ۴ـ۵ سال پیش تو اینطوری نبود

تایم کمتر پول بیشتر

خودشون حذفش کردن

این هم توی تاریخ آرساکیا(😅😐) و خاطراتمون میمونه

چیزی که کل پلیرای سرور هم پیشنهاد بدن و تایید بشه باز هم فیش رو مثل قبل نمی کنن

الکی وقت خودتو بخاطر چیزی که نمیشه هدر نده!!

درکل +

ولی خودتم داری می بینی چه کسایی مخالفت می کنن

اون آدم موفقیه 

باریکلا بهش

ولی خب

نمیدونم

شاید خودشم فیش می گرفت

  • ناراحت 1

بر این زادم و هم بر این بگذرم ، چنان دان که خاک پی حیدرم.

President.png

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد!

فدائیان خویش را برای خود سپر نکرد!

به روی قلب میهنم، به افتخار حک کنید!

که مَرد بود رهبرم فرار از خطر نکرد!

bb56-Intelligence-Quotient.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/#findComment-738100
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهاد شما رد شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/65846-%D9%81%DB%8C%D8%B4/#findComment-1110471
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...