رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

 

- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: 

Ruin.png

- توضیح کامل باگ: 

وقتی Wanted داشته باشید میتونید AD/ بزارید

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): fd9814_25Screenshot-۲۰۲۵۰۳۱۴-۲۱۴۸۰۶-AGSA

 

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 

بیرید Ad/‌ بزارید متوجه میشید

 

 

                        ...𝐉𝐞𝐠, 𝐝𝐢𝐭𝐭 𝐟𝐨𝐥𝐤, 𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐧 𝐫𝐢𝐯𝐚𝐥2a2502_25f7ba21-252abc25-25672524-2569ce

     ☠ ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ  𝐒𝐚𝐌 ✞

 

                                                     ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁ ☠ 

2a2502_25f7ba21-252abc25-25672524-2569ce

‌‌‌‌                                   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64398-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-ad/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، Art گفته است:

 

- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: 

Ruin.png

- توضیح کامل باگ: 

وقتی Wanted داشته باشید میتونید AD/ بزارید

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): fd9814_25Screenshot-۲۰۲۵۰۳۱۴-۲۱۴۸۰۶-AGSA

 

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 

بیرید Ad/‌ بزارید متوجه میشید

 

++ چه جالب مشاهده شد

7a01-IMG-20260422-083607.jpg

ذات سه حرفه ولی داشتنش خیلی حرفِ 🪽 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64398-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-ad/#findComment-711117
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مشاهده شد.

 

این مورد باگ نیست.

HeMoSo 

                                             

                                                           

 

                                                

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64398-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-ad/#findComment-711281
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود، چرا نباید در حین داشتن وانتد بتوان /Ad داد؟ باگ نیست.

          End of the Line          

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Superman.png

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64398-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-ad/#findComment-711293
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باگ نیست. 

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64398-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-ad/#findComment-711439
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نتیجه این گزارش باگ در بررسیِ نهایی (-) می‌باشد؛ پی‌نوشت: 

  • این مورد باگ نیست.

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64398-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-ad/#findComment-711815
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

درود، با توجه به نتایج بررسی شده گزارش شما رد شد.

 

COMFORTABILITY KILLS

 

Mohny

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64398-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-ad/#findComment-714048
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...