رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

 

 

- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: 

 

Ruin.png

 

- توضیح کامل باگ: 

با سلام...

ما وقتی داریم Nikneime خودمون رو عوض مینیم وقتی یک فاصله بزاریم Error میده و میشه از این حروف ها استفاده نکنید: " ! > < _ * : ؟ = و ...

ولی اگر ما = بزاریم میشه که گ Nikneime رو عوض کرد!

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - دو صورت لوزوم

 

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 

برای تست میتونید Shop بعد Change Nikneime رو چت کنید!

 

 

                        ...𝐉𝐞𝐠, 𝐝𝐢𝐭𝐭 𝐟𝐨𝐥𝐤, 𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐧 𝐫𝐢𝐯𝐚𝐥2a2502_25f7ba21-252abc25-25672524-2569ce

     ☠ ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ  𝐒𝐚𝐌 ✞

 

                                                     ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁ ☠ 

2a2502_25f7ba21-252abc25-25672524-2569ce

‌‌‌‌                                   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64367-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-nikneime/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

44 دقیقه قبل، Art گفته است:

 

 

- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: 

 

Ruin.png

 

- توضیح کامل باگ: 

با سلام...

ما وقتی داریم Nikneime خودمون رو عوض مینیم وقتی یک فاصله بزاریم Error میده و میشه از این حروف ها استفاده نکنید: " ! > < _ * : ؟ = و ...

ولی اگر ما = بزاریم میشه که گ Nikneime رو عوض کرد!

- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - دو صورت لوزوم

 

- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 

برای تست میتونید Shop بعد Change Nikneime رو چت کنید!

 

+++

7a01-IMG-20260422-083607.jpg

ذات سه حرفه ولی داشتنش خیلی حرفِ 🪽 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64367-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-nikneime/#findComment-710868
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باگ نیست؛

0af414_25IMG-20250314-194319.jpg

اگر خوب دقت کنید نوشته ":allowed chars"

یعنی شما میتونید از این علائم استفاده کنید.

1116989-Destroyer

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64367-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-nikneime/#findComment-710987
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود، فرمایش @Destroyer صحیح می‌باشد، بنابراین باگ نیست.

          End of the Line          

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Superman.png

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64367-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-nikneime/#findComment-711234
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مشاهده شد.

این مورد باگ نیست.

HeMoSo 

                                             

                                                           

 

                                                

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64367-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-nikneime/#findComment-711277
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نتیجه این گزارش باگ در بررسیِ نهایی (-) می‌باشد؛ پی‌نوشت: 

  • توضیحات مورد نیاز توسط آزماینده بتا @Destroyer، ارائه داده شد.

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64367-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-nikneime/#findComment-711819
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

درود، با توجه به نتایج بررسی شده گزارش شما رد شد.

 

COMFORTABILITY KILLS

 

Mohny

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/64367-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-nikneime/#findComment-714050
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...