رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

OffCall 110 && Enter to tunings with wanted/


ارسال‌های توصیه شده

به نام خداوند جان و خرد

 

درود بر تمامیه شما دوستان عزیز

یک پیشنهادی داشتم که فکر کنم قبل ها داده شده, ولی خب حالا ما بازم پیشنهادمون رو میگیم

 

در حال حاظر ازار دهنده ترین سیستم آرساکیا گیم سیستم Auto-Wanted هستش

شاید شخص مورد نظر که روش DM انجام داده شده یا مثلا Car Jack شده نخواد به شخص در حال مجرم شدن وانتد بده

 

به همین دلیل دستوری با نام [OffCall 110/] && [OfflineCall 110/] اظافه بشه که این مشکل رو حل کنه

در زمانی که از دستور OffCall 110 استفاده میکنیم باید نام کامل شخص رو بنویسیم تا وانتد به شخص اظافه بشه

سینتکس:

OfflineCall 110 FullPlayerName/

 

همچنین "ستون هایی" در "دیتابیس -> جدول کاربران" اظافه بشه با نام "IsPlayerCanConvict" + "Reporter" + "WantedsCanConvict" اظافه بشه که هر کدوم کار های زیر رو انجام بدهند و مقادیر زیر رو دریافت کنند:

میاد و میگه که آیا پلیر (در زمانی که وارن وانتد شخص اومد) میتونه مجرم بشه یا نه :IsPlayerCanConvict = Value: Boolean (0 - 1) - Work

میاد و شخصی که میتونه ریپورت بده رو درون خودش ذخیره میکنه :Reporter = Value: PlayerID (In database + That can convict player) - Work

تعداد وانتدی که ریپورتر میتونه به شخص در حال مجرم شدن رو بده رو نگه داری میکنه :WantedsCanConvict = Value: Integer (Beetween 0 - 6) - Work

 

حالا میایم چک میکنیم اگه شخصی که ریپورت داده شخصی که میتونه وانتد بگیره همونی هستش که در دیتابیس ذخیره شده یا نه

در صورتی که شخص مورد نظر تا 45 ثانیه وانتد نده همه ی مقادیر بالا به ترتیب طبق موارد زیر بشود:

0 (IsPlayerCanConvict)

NULL (Reporter)

0 (WantedsCanConvict)

 

( در صورتی که بخواهید میتونم کد های PAWN رو براتون ارسال کنم )

 

و البته در زمانی که شخصی که میتونه مجرم بشه از سرور لفت بده وارنی مبنی بر:

.Player X has left the game, you can convict X with command /offcall 110

برای شخص ریپورتر ارسال بشود

 

حالا پیشنهاد دومم چی هستش؟

به این صورت هستش که شخصی که وانتد داره بتونه بره به تیونینگ ها و یک لیمیتی هم براش گذاشته بشه که اگه تا 1 الی 2 دقیقه از تیونینگ بیرون نیادش از سرور کیک بشود

+ در صورتی که وانتد شخص کمتر از 5 مینتس مونده بود شخص نتونه اینتر بده

+ شخص مورد نظر نتونه در یک شهر 2 بار به تیونینگ های اون شهر بره و زمانی که مثلا به تیونینگ رینگ و اینا رفتش در شهر سن فیرو نتونه به تیونینگ اسپویلر و اینا بره و حتما باید به شهر لاس ونتوراس و لوس سانتوس بره

 

امیدوارم خوشتون بیادش, تا درودی دیگر, همه ی شما رو به خدا میسپارم

خدا یار و نگهدار همتون باشه

  • دوست دارم که 1

No matter how many fish in the Sea

It'd be so empty

WITHOUT ME

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر بنده در مورد پیشنهاد اول (+) و دوم (-) می‌باشد.

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-672168
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

39 دقیقه قبل، AdmBoT گفته است:

نظر بنده در مورد پیشنهاد اول (+) و دوم (-) می‌باشد.

ممنونم ❤️

  • دوست دارم که 1

No matter how many fish in the Sea

It'd be so empty

WITHOUT ME

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-672207
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Knox گفته است:

درود موافقم (+) 

ممنونم

  • دوست دارم که 1

No matter how many fish in the Sea

It'd be so empty

WITHOUT ME

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-673900
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی، با اینکه نخوندم بنظر پیشنهاد خوبیست

1116989-Destroyer

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-674000
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱۱/۱۶ در 01:52، Destroyer گفته است:

بسیار عالی، با اینکه نخوندم بنظر پیشنهاد خوبیست

دمت گرم 😂

No matter how many fish in the Sea

It'd be so empty

WITHOUT ME

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-674771
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود با پیشنهاد اول موافقم

با پیشنهاد دوم شما مخالفم

 

زیرا با /Enter & /Exit کردن میتوان از این سیستم سواستفاده کرد.

ویرایش شده توسط AlCheMy

لافتی‌الّا‌علی‌لاسیف‌الّا‌ذوالفقار

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-675415
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با پیشنهاد اول موافقم (+)

ولی با پیشنهاد دوم خیر (-)

 

دوست داشتم زندگی ام چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد‌ . . .

 

⃟⃤

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-675420
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود بر شما

من موافقم (+)

 

                                                                    ...ᴀʜ ꜱʜɪᴛ, ʜᴇʀᴇ ᴡᴇ ɢᴏ ᴀɢᴀɪɴ

                                                                          4e9321_25images-3-.jpg ᴄᴀʀʟ ᴊᴏʜɴꜱᴏɴ- 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-678621
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 ساعت قبل، NiNjANj گفته است:

درود نظر من (+)

 

هم اکنون، AlCheMy گفته است:

درود با پیشنهاد اول موافقم

با پیشنهاد دوم شما مخالفم

 

زیرا با /Enter & /Exit کردن میتوان از این سیستم سواستفاده کرد.

نه دیگه گفتم که وقتی طرف اکزیت کنه دیگه نتونه تو تیون های اون شهر بره و اگه تو شهر ال اس بوده باید بره به ال وی

هم اکنون، Suffer گفته است:

با پیشنهاد اول موافقم (+)

ولی با پیشنهاد دوم خیر (-)

 

 

هم اکنون، SubUrbaN گفته است:

درود بر شما

من موافقم (+)

ممنونم از همه

No matter how many fish in the Sea

It'd be so empty

WITHOUT ME

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-678911
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

(+)

𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊 𝖎𝖘 𝖆 𝖋𝖔𝖔𝖑'𝖘 𝖌𝖆𝖒𝖊

1159315-Oxyzhen

𝕴 𝖆𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙, 𝖒𝖆𝖞𝖇𝖊 𝖓𝖔𝖙 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖌𝖔𝖔𝖉, 𝖇𝖚𝖙 𝖎'𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘

𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-706605
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

(+)

 

                        ...𝐉𝐞𝐠, 𝐝𝐢𝐭𝐭 𝐟𝐨𝐥𝐤, 𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐧 𝐫𝐢𝐯𝐚𝐥2a2502_25f7ba21-252abc25-25672524-2569ce

     ☠ ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ  𝐒𝐚𝐌 ✞

 

                                                     ـ٨ـﮩـ۸ـﮩ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁ ☠ 

2a2502_25f7ba21-252abc25-25672524-2569ce

‌‌‌‌                                   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-716932
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۳/۱۱/۱۳ در 17:19، Integer گفته است:

به نام خداوند جان و خرد

 

درود بر تمامیه شما دوستان عزیز

یک پیشنهادی داشتم که فکر کنم قبل ها داده شده, ولی خب حالا ما بازم پیشنهادمون رو میگیم

 

در حال حاظر ازار دهنده ترین سیستم آرساکیا گیم سیستم Auto-Wanted هستش

شاید شخص مورد نظر که روش DM انجام داده شده یا مثلا Car Jack شده نخواد به شخص در حال مجرم شدن وانتد بده

 

به همین دلیل دستوری با نام [OffCall 110/] && [OfflineCall 110/] اظافه بشه که این مشکل رو حل کنه

در زمانی که از دستور OffCall 110 استفاده میکنیم باید نام کامل شخص رو بنویسیم تا وانتد به شخص اظافه بشه

سینتکس:

OfflineCall 110 FullPlayerName/

 

همچنین "ستون هایی" در "دیتابیس -> جدول کاربران" اظافه بشه با نام "IsPlayerCanConvict" + "Reporter" + "WantedsCanConvict" اظافه بشه که هر کدوم کار های زیر رو انجام بدهند و مقادیر زیر رو دریافت کنند:

میاد و میگه که آیا پلیر (در زمانی که وارن وانتد شخص اومد) میتونه مجرم بشه یا نه :IsPlayerCanConvict = Value: Boolean (0 - 1) - Work

میاد و شخصی که میتونه ریپورت بده رو درون خودش ذخیره میکنه :Reporter = Value: PlayerID (In database + That can convict player) - Work

تعداد وانتدی که ریپورتر میتونه به شخص در حال مجرم شدن رو بده رو نگه داری میکنه :WantedsCanConvict = Value: Integer (Beetween 0 - 6) - Work

 

حالا میایم چک میکنیم اگه شخصی که ریپورت داده شخصی که میتونه وانتد بگیره همونی هستش که در دیتابیس ذخیره شده یا نه

در صورتی که شخص مورد نظر تا 45 ثانیه وانتد نده همه ی مقادیر بالا به ترتیب طبق موارد زیر بشود:

0 (IsPlayerCanConvict)

NULL (Reporter)

0 (WantedsCanConvict)

 

( در صورتی که بخواهید میتونم کد های PAWN رو براتون ارسال کنم )

 

و البته در زمانی که شخصی که میتونه مجرم بشه از سرور لفت بده وارنی مبنی بر:

.Player X has left the game, you can convict X with command /offcall 110

برای شخص ریپورتر ارسال بشود

 

حالا پیشنهاد دومم چی هستش؟

به این صورت هستش که شخصی که وانتد داره بتونه بره به تیونینگ ها و یک لیمیتی هم براش گذاشته بشه که اگه تا 1 الی 2 دقیقه از تیونینگ بیرون نیادش از سرور کیک بشود

+ در صورتی که وانتد شخص کمتر از 5 مینتس مونده بود شخص نتونه اینتر بده

+ شخص مورد نظر نتونه در یک شهر 2 بار به تیونینگ های اون شهر بره و زمانی که مثلا به تیونینگ رینگ و اینا رفتش در شهر سن فیرو نتونه به تیونینگ اسپویلر و اینا بره و حتما باید به شهر لاس ونتوراس و لوس سانتوس بره

 

امیدوارم خوشتون بیادش, تا درودی دیگر, همه ی شما رو به خدا میسپارم

خدا یار و نگهدار همتون باشه

موافقم (+)

1255603-SaRMaN

 

" 🆂🅰🆁🅼🅰🅽  "

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-729200
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و با عرض احترام!

نظر بنده هم در رابطه با پیشنهاد اولتون مثبت (+) می باشد.

Younes.png

Fazaei.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-729334
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

با سلام خدمت شما موافقم بسیار کاربردی

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-775792
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱۱/۱۳ در 17:19، Integer گفته است:

به نام خداوند جان و خرد

 

درود بر تمامیه شما دوستان عزیز

یک پیشنهادی داشتم که فکر کنم قبل ها داده شده, ولی خب حالا ما بازم پیشنهادمون رو میگیم

 

در حال حاظر ازار دهنده ترین سیستم آرساکیا گیم سیستم Auto-Wanted هستش

شاید شخص مورد نظر که روش DM انجام داده شده یا مثلا Car Jack شده نخواد به شخص در حال مجرم شدن وانتد بده

 

به همین دلیل دستوری با نام [OffCall 110/] && [OfflineCall 110/] اظافه بشه که این مشکل رو حل کنه

در زمانی که از دستور OffCall 110 استفاده میکنیم باید نام کامل شخص رو بنویسیم تا وانتد به شخص اظافه بشه

سینتکس:

OfflineCall 110 FullPlayerName/

 

همچنین "ستون هایی" در "دیتابیس -> جدول کاربران" اظافه بشه با نام "IsPlayerCanConvict" + "Reporter" + "WantedsCanConvict" اظافه بشه که هر کدوم کار های زیر رو انجام بدهند و مقادیر زیر رو دریافت کنند:

میاد و میگه که آیا پلیر (در زمانی که وارن وانتد شخص اومد) میتونه مجرم بشه یا نه :IsPlayerCanConvict = Value: Boolean (0 - 1) - Work

میاد و شخصی که میتونه ریپورت بده رو درون خودش ذخیره میکنه :Reporter = Value: PlayerID (In database + That can convict player) - Work

تعداد وانتدی که ریپورتر میتونه به شخص در حال مجرم شدن رو بده رو نگه داری میکنه :WantedsCanConvict = Value: Integer (Beetween 0 - 6) - Work

 

حالا میایم چک میکنیم اگه شخصی که ریپورت داده شخصی که میتونه وانتد بگیره همونی هستش که در دیتابیس ذخیره شده یا نه

در صورتی که شخص مورد نظر تا 45 ثانیه وانتد نده همه ی مقادیر بالا به ترتیب طبق موارد زیر بشود:

0 (IsPlayerCanConvict)

NULL (Reporter)

0 (WantedsCanConvict)

 

( در صورتی که بخواهید میتونم کد های PAWN رو براتون ارسال کنم )

 

و البته در زمانی که شخصی که میتونه مجرم بشه از سرور لفت بده وارنی مبنی بر:

.Player X has left the game, you can convict X with command /offcall 110

برای شخص ریپورتر ارسال بشود

 

حالا پیشنهاد دومم چی هستش؟

به این صورت هستش که شخصی که وانتد داره بتونه بره به تیونینگ ها و یک لیمیتی هم براش گذاشته بشه که اگه تا 1 الی 2 دقیقه از تیونینگ بیرون نیادش از سرور کیک بشود

+ در صورتی که وانتد شخص کمتر از 5 مینتس مونده بود شخص نتونه اینتر بده

+ شخص مورد نظر نتونه در یک شهر 2 بار به تیونینگ های اون شهر بره و زمانی که مثلا به تیونینگ رینگ و اینا رفتش در شهر سن فیرو نتونه به تیونینگ اسپویلر و اینا بره و حتما باید به شهر لاس ونتوراس و لوس سانتوس بره

 

امیدوارم خوشتون بیادش, تا درودی دیگر, همه ی شما رو به خدا میسپارم

خدا یار و نگهدار همتون باشه

ایده شما نسبتا خوب است ولی باید بیشتر روش فکر بشه و به یک نتیجه بهتر برسه.

مواردی که ذکر کردید عالی است ولی مثلا مورد دوم میتونه سو استفاده هایی ازش صورت بگیره.

Nicolay

f721-977612-26InShot-20260212-225038619.

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-775848
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 8 ماه بعد...
  • 4 هفته بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهادات رد شدند.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/59691-offcall-110-enter-to-tunings-with-wanted/#findComment-1090070
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...