رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام 

یه پیشنهاد جالب :

در آپدیت های بعدی یه کاری کنین که افراد پرمیوم بتونن رنگ پیام های ارسالی که به طور پیش‌فرض سفید هستن رو با اضافه کردن کد رنگ تغییر بدن مثلا اینجوری مثل چت های توی پوشه log :

Dustane khod ra be server {FF0000}davat konid {FFFFFF}va az {00FF00}javayeze nafis {FFFFFF}bahremand shavid, /myreferral

بعد نتیجه توی بازی رنگی میشه و برای افراد تازه وارد به سرور جلب توجه بیشتری میشه که پرمیوم کنن و گلد بخرن ...

پایان

1125757-Realest.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/54251-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی تخیلی میشه 

با احترام نظرم منفی اه

Kazem.png

S3mtex.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/54251-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C/#findComment-627856
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه جوری بشه که هر کی تو فکشن است چت میده چتش رنگ فکشنش بشه

oFoQ.png

از تغیر ادما تعجب نکنید شیطانم روزی فرشته بود 🖤🥀

90c3-InShot-20260526-231110753.gif

ShenZi.png

:My Brother

3e3a-96aad6859d79e019d87dfbedc54d299e39c

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/54251-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C/#findComment-627929
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنظرم نظم Chat و Warn ها به هم می‌ریزه

نظرم منفیه

The only things making you unhappy are your own thoughts

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/54251-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C/#findComment-627959
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(-)

سلطان قلبم نفس های ایران                    رویای من مردم شاد ایران
جسم و تن و روح و دارو ندارم
فدای ایران

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/54251-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C/#findComment-627963
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، Realest گفته است:

سلام 

یه پیشنهاد جالب :

در آپدیت های بعدی یه کاری کنین که افراد پرمیوم بتونن رنگ پیام های ارسالی که به طور پیش‌فرض سفید هستن رو با اضافه کردن کد رنگ تغییر بدن مثلا اینجوری مثل چت های توی پوشه log :

Dustane khod ra be server {FF0000}davat konid {FFFFFF}va az {00FF00}javayeze nafis {FFFFFF}bahremand shavid, /myreferral

بعد نتیجه توی بازی رنگی میشه و برای افراد تازه وارد به سرور جلب توجه بیشتری میشه که پرمیوم کنن و گلد بخرن ...

پایان

نظرم منفیه(-)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/54251-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C/#findComment-627981
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
  • 4 هفته بعد...
  • 2 ماه بعد...
در ۱۴۰۳/۹/۱۳ در 12:12، BestGunner گفته است:

نه جوری بشه که هر کی تو فکشن است چت میده چتش رنگ فکشنش بشه

موافقم (+)

𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊 𝖎𝖘 𝖆 𝖋𝖔𝖔𝖑'𝖘 𝖌𝖆𝖒𝖊

1159315-Oxyzhen

𝕴 𝖆𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙, 𝖒𝖆𝖞𝖇𝖊 𝖓𝖔𝖙 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖌𝖔𝖔𝖉, 𝖇𝖚𝖙 𝖎'𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘

𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/54251-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C/#findComment-707496
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مخالفم 

                                                         Arto.png

                                                       

                                                                       

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/54251-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C/#findComment-707498
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 11 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با سلام و احترام،

پیشنهاد شما رد شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/54251-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C/#findComment-1077571
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...