رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

درود

 

خیلی مواقع شده که در زمانی که نیاز ضروری به License هایمان داریم لایسنس ها بدون اینکه بدونیم تمام می شوند

 

نظر من اینه که زمانی که 10 ساعت به اتمام لایسنس ها مونده باشه هر ساعت که Respect میگیریم یک نوتیفیکیشن هم بیاد که مثلا لایسنس Weapon شما رو به اتمام است.

 

نکته: فقط برای Fly و Weapon بقیه موارد ضروریتی ندارد.

  • دوست دارم که 2

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

29 دقیقه قبل، AliExpert گفته است:

درود

 

خیلی مواقع شده که در زمانی که نیاز ضروری به License هایمان داریم لایسنس ها بدون اینکه بدونیم تمام می شوند

 

نظر من اینه که زمانی که 10 ساعت به اتمام لایسنس ها مونده باشه هر ساعت که Respect میگیریم یک نوتیفیکیشن هم بیاد که مثلا لایسنس Weapon شما رو به اتمام است.

 

نکته: فقط برای Fly و Weapon بقیه موارد ضروریتی ندارد.

موافقم +

 

 

472912_24InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B4

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-586457
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+

HeMoSo 

                                             

                                                           

 

                                                

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-586542
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

متریال هم برای دسته متوسط مهمه اینم باید بیاد 

(+)

UpRoaR.png

                                    C₁₀H₁₅N

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-586579
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، AliExpert گفته است:

درود

 

خیلی مواقع شده که در زمانی که نیاز ضروری به License هایمان داریم لایسنس ها بدون اینکه بدونیم تمام می شوند

 

نظر من اینه که زمانی که 10 ساعت به اتمام لایسنس ها مونده باشه هر ساعت که Respect میگیریم یک نوتیفیکیشن هم بیاد که مثلا لایسنس Weapon شما رو به اتمام است.

 

نکته: فقط برای Fly و Weapon بقیه موارد ضروریتی ندارد.

درود اقا علی،

 

لایس رانندگی ضروری نیست؟

       0e9d-New-Project-78-%5B176F0CC%5D.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-586582
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(++) 

oFoQ.png

از تغیر ادما تعجب نکنید شیطانم روزی فرشته بود 🖤🥀

90c3-InShot-20260526-231110753.gif

ShenZi.png

:My Brother

3e3a-96aad6859d79e019d87dfbedc54d299e39c

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-586605
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، Entity گفته است:

متریال هم برای دسته متوسط مهمه اینم باید بیاد 

(+)

 

درود بله نظر شما هم متین بود 

 

ولی چون با استفاده از این مورد و وارن لایسنس متریال ممکن است به اکتیویتی FBI ضربه وارد شود.

5 ساعت قبل، imyasln گفته است:

درود اقا علی،

 

لایس رانندگی ضروری نیست؟

 

رانندگی هم میتونه خوب باشه.

  • دوست دارم که 1

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-586776
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیشنهاد جذاب و کاربردی هست، موافقم داش علی 🔥❤️

Bogart.png

❤️ من از هرچی گذشتم به عشق تو رسیدم, چه نامه عشقی تو چشمای تو دیدم ❤️

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-586806
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موافقم(+)

دوست داشتم زندگی ام چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد‌ . . .

 

⃟⃤

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-586838
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

موافقم(+) 

خسته نباشید. 

جنازه‌ها جمع شید اومدم میخِ تابوتتونو بکوبم. 

Wealth.png

7fe717_247ad702-24tumblr-3991be7bea13d45

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-587090
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+)

 

𝐍𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐧𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐡𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 
𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-587700
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود عالی هست (+)

ɴᴜᴍʙᴇʀ  ᴏɴᴇ  ꜰᴀᴍɪʟʏ

1125551-MohammadAmin

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-588024
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود پیشنهاد جالبیه نظرم (+) هست

                                                             Number One Family Arya.png  :My account

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-588031
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، ijoker گفته است:

سلام برادر

وقتی میبینی به بخش پیشنهادات اهمیت نمیدن نمیدونم با چه شوقی پیشنهاد میدی.

و همچنین با این رفتاری که با تو کردن

درود به بخش پیشنهادات رسیدگی خواهد شد در آینده نزدیک نگران این موضوع نباشید. 

  • هاها 1

 

Expert.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-588115
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام عالیه موفق باشید

أَنا وَجَميعُ مَن فَوق التُرابِ ---- فداءُ ترابِ نَعلِ أَبي تُرابِ

 

ba33-%D8%A2%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D9%BE%D8%

 

نَادِ عَلِیّاً مَظْهَرَ الْعَجَائِبِ*** تَجِدْهُ عَوْناً لَکَ فِی النَّوَائِبِ 
کُلُّ غَمٍّ وَ هَمٍّ سَیَنْجَلِی*** بِوَلَایَتِکَ یَا عَلِیُّ یَا عَلِیُّ یَا عَلِیُّ

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-589207
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

+

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـر تشبیه و استعـاره و ایهـام …

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارم بهترین دوست دنیا

                   493c18_25SmartSelect-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%                    

                               ♥️ MichaeL.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-589382
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه بعد...

موافقم (+)

𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊 𝖎𝖘 𝖆 𝖋𝖔𝖔𝖑'𝖘 𝖌𝖆𝖒𝖊

1159315-Oxyzhen

𝕴 𝖆𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙, 𝖒𝖆𝖞𝖇𝖊 𝖓𝖔𝖙 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖌𝖔𝖔𝖉, 𝖇𝖚𝖙 𝖎'𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘

𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/48680-your-license-will-expire-in-x-hours/#findComment-707657
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...