رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام و درود،

 

بنظر من بهتر است که یک کلن که تازه استارت زده

باید یک لول داشته باشد تا بیاد وال بزنه 

 

چون یک کلن کمتر از یک ساعت است که ساخته شده است میاد وال میزنه و خیلی رو اعصابه

 

برای مثال کلن باید لول 2/3 باشد تا بتواند وال بزند

نظر من همین است.

 

 

 

TK

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/45153-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-wall/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۵/۱۰ در 13:29، 110 گفته است:

سلام و درود،

 

بنظر من بهتر است که یک کلن که تازه استارت زده

باید یک لول داشته باشد تا بیاد وال بزنه 

 

چون یک کلن کمتر از یک ساعت است که ساخته شده است میاد وال میزنه و خیلی رو اعصابه

 

برای مثال کلن باید لول 2/3 باشد تا بتواند وال بزند

نظر من همین است.

 

 

 

نه

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/45153-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-wall/#findComment-567246
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...

درود

مخالفم 

(--)

Parsi.png

                                                                                              

 

                                                                                                                                                  

           

                                

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/45153-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-wall/#findComment-575855
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

به شدت موافقم(+)

یه فکری هم به حال رنگ وال ها یاید بکنید

Carl.png

 

.Ah shit, here we go again

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/45153-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-wall/#findComment-580445
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 6 ماه بعد...

با کمال احترام (--)

𝕽𝖊𝖛𝖊𝖓𝖌𝖊 𝖎𝖘 𝖆 𝖋𝖔𝖔𝖑'𝖘 𝖌𝖆𝖒𝖊

1159315-Oxyzhen

𝕴 𝖆𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙, 𝖒𝖆𝖞𝖇𝖊 𝖓𝖔𝖙 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘 𝖌𝖔𝖔𝖉, 𝖇𝖚𝖙 𝖎'𝖒 𝖆𝖑𝖜𝖆𝖞𝖘

𝖍𝖔𝖓𝖊𝖘𝖙

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/45153-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-wall/#findComment-708212
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با سلام و احترام،

با اهتمام به نظرات بازیکنان و حقی که برای این مسئله قائل هستند پیشنهاد شما رد می شود.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/45153-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-wall/#findComment-1043935
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...