رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

گرسنگی - زمین زراعی - شغل جدید


ارسال‌های توصیه شده

عرض سلام و خسته نباشید!

 

در حال حاضر بیزینس های رستوران چه قدر کاربرد دارد و سود می‌برند؟

 

کاربردش فقط دستور /eat برای پر کردن hp هست و غیر از آن بازیکنی که بخواهد hp اش پر شود اولویت های مقدم تری قبل از رستوران دارد، در گذشته لااقل فیش در بورس بود و رستوران ها منفعت قابلی می‌بردند اما در حال حاضر مثل سابق نیست!

بنده یک پیشنهاد در رابطه با این مورد داشتم، هم این بیزینس سود مناسبی می‌برد و هم به جذابیت سرور می‌افزاید.

سیستم گرسنگی!

می‌دانم که این پیشنهاد قبلا توسط سایر دوستان مطرح شده اما بنده پیشنهادم جزئیات متفاوتی دارد.

منظورم این نیست که بازیکن مجبور باشد مدام برای رفع گرسنگی به رستوران ها برود و رستوران منفعت بالایی ببرند.

 

این سیستم گرسنگی طوری باشد که:

 

- بازیکن اگر تا x ساعت فعالیت جسمانی نداشته باشد (مثلاً sleep باشد) میزان گرسنگی او به ۱۰۰% برسد و نیاز به غذا داشته باشد.

 

- بازیکن اگر آرام راه برود یا ماشین براند، میزان گرسنگی او به ازای هر ۹۰ دقیقه آرام راه رفتن یا ماشین راندن یک درصد بیشتر شود.

 

- بازیکن اگر معمولی بدود، از انیم استفاده کند، مبارزه کند (با اسلحه گرم) میزان گرسنگی او به ازای هر ۴۵ دقیقه معمولی دویدن، انیم زدن و مبارزه یک درصد بیشتر شود.

 

- بازیکن اگر تند بدود، بپرد، دوچرخه را با شدت بیشتر رکاب بزند، از دیوار بالا رود، مبارزه کند (با مشت و سلاح سرد)، میزان گرسنگی او به ازای هر ۲۰ دقیقه انجام کار های مذکور یک درصد بیشتر شود.

 

- درصد گرسنگی وقتی به ۹۰% برسد بازیکن هنگام دویدن و رکاب زدن زود خسته شود، توان مبارزه‌ی کمی داشته باشد.

 

- درصد گرسنگی اگر ۹۸% شود نتواند بدود، نتواند به خوبی ماشین و موتور براند، نتواند از دیوار بالا رود.

 

- درصد گرسنگی اگر ۱۰۰% باشد انیم هایی مثل drunk روی او اجرا شود، هوشیاری کمی داشته باشد، انیم injured بخورد و در نهایت اگر نتواند خود را به مدیک خبر کند یا به رستوران برساند، بمیرد! بعد از مرگ هم این وضعیت را داشته باشد و باید مدیک کاری برای او بکند.

 

- با اضافه کردن شغل پیک هم می‌توان این گرسنگی را برطرف کرد.

 

- درصد گرسنگی اگر کمتر از ۲۰% باشد، دیر تر از معمول خسته شود.

 

در کنار این چه می‌شد اگر بیزینس زمین های زراعی به سرور افزوده می‌شد، و بازیکنان با توجه به توان خود، چند متر، هکتار... (حالا هر واحد اندازه گیری که می‌خواهد باشد، مهم نیست) بخرند، در آن زمین‌ها دانه بکارند، دانه های متفاوت با ویژگی های متفاوت!

مثلا بعضی دانه ها زود تر قابل برداشت باشند، بعضی دانه ها مناسب زمین‌های خاصی باشند یا در بعضی زمین ها بهره‌وری بهتری داشته باشند (این باعث می‌شود زمین ها نسبت به یکدیگر متفاوت و متمایز باشند)، بعضی دانه‌ها گران تر باشند.

و وقتی، وقت برداشت آن‌ها رسید به وسیله‌ی یک شغلی این محصولات به رستوران‌ها صادر شوند، حتی چه بهتر که یک کارخانه وجود داشته باشد و کارخانه پس از دریافت محصولات به وسیله‌ی یک شغل و تبدیل آن‌ها به کالای قابل مصرف، آن‌ها را به صورت عمده به رستوران ها به وسیله‌ی همان شغل پخش کند.

از آنجا که دانه ها متفاوت‌اند، غذاها نیز متفاوت باشند و بعضی غذا ها زود تر سیر کنند یا طوری باشند که بازیکن با مصرف آن ها دیر تر از معمول گرسنه شود.

 

پ‌ن: فعالیت تو بازی زیاد باشه فوقش هر 4-5 روز یک‌بار نیازمند رستوران می‌شیم، پس چیزی نیست که بخوایم قاطعانه بهش بگیم RP.

ویرایش شده توسط DrNiNjA
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام.

نظرم در مورد تمام موارد (+) هست.

و نظر شخصی بنده در رابطه با موردی که زکر کردید این است که اگر درصد گرسنگی یک بازیکن به 100 برسد و بمیرد، پس از مرگ و Respawn شدن او، میزان گرسنگی اش از 100 به 95 درصد برسد (فرض را بر این بگیریم که در بیمارستان به او سروم وصل کرده باشند) به همین دلیل 5 درصد از میزان گرسنگی وی کاهش پیدا کند تا او بتواند خود را به یک رستوران برساند.

 

نظر دوم بنده نسبت به رستوران ها و سیستم خوردن غذا هم به این صورت هست که:

زمان خوردن غذا افزایش یابد، رستوران ها دارای NPC های مختلف (مانند بخش آفلاین) باشند و پس از سفارش غذا از آنها، به یکی از میز های غذا خوری داخل آن رستوران Teleport شویم و شروع به خوردن غذا کنیم، در این بخش آیتم غذا مانند Toys در دستمان قرار گیرد و انیم خوردن غذا در حالت نشسته اجرا شود. (درست مانند غذا خوردن NPC ها در رستوران در بخش offline)

یک نوار مانند نوار پر کردن Muscle هنگام کار با وسایل GYM برای ما ظاهر شود و تا پر شدن آن، غذا خوردن ما طول بکشد و پس از پر شدن، میزان گرسنگی ما 0 درصد شود و از روی صندلی بلند شویم.

 

نکات:

1- زمان خوردن هر غذا و میزان رفع گرسنگی غذا ها با یک دیگر متفاوت باشند (برای مثال برگر ساده 60 درصد گرسنگی را برده و 20 ثانیه خوردن آن طول بکشد و دوبل برگر 80 درصد گرسنگی را برده و 30 ثانیه خوردن آن طول بکشد)

#- در اینجا اضافه کنم که همانطور که @DrNiNjA عزیز اشاره کردید،

در 4 ساعت قبل، DrNiNjA گفته است:

پ‌ن: فعالیت تو بازی زیاد باشه فوقش هر 4-5 روز یک‌بار نیازمند رستوران می‌شیم، پس چیزی نیست که بخوایم قاطعانه بهش بگیم 

پر شدن میزان گرسنگی چندین روز

 زمان میبرد و 20 الی 30 ثانیه زمان برای رفع آن زمان زیادی نیست و نمیتوان آن را RP بیش از حد خطاب کرد و اتلاف وقت دانست، بلکه جذابیت بازی را دو چندان خواهد کرد.

2- در صورت نیاز بتوانیم روند خوردن غذا را کنسل کنیم.

3- بتوانیم آیتم هایی را به صورت محدود از مارکت ها و رستوران ها خریداری کرده و آن ها را در اینونتوری خود نگه داریم (مانند شکلات، چیپس، آدامس و ...)

و با خوردن آن ها درصدی از گرسنگی خود را کاهش بدهیم.

 

دوستان عزیز @MaSiH, @TheExpert, @Ravin, @Toofan, @AmirMahdi, @Farab, @SFC, @SuperMaN لطفا نظراتتون رو مطرح کنید.

با تشکر.

 

 

 

ویرایش شده توسط Olden

Olden.png

4UBqAC.gif

Noxious.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرم + هست

          End of the Line          

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Superman.png

|----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظرم اگه بشه با اوردن این سیستم HP رو از غذا جدا کنیم و به عنوان یه کار اختصاصی مدیک و بیمارستان بشه خوب میشه 

?Glory is reserved for those who have touched darkness?

 

KhodeAlireza.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 ساعت قبل، Olden گفته است:

 نظر شخصی بنده در رابطه با موردی که زکر کردید این است که اگر درصد گرسنگی یک بازیکن به 100 برسد و بمیرد، پس از مرگ و Respawn شدن او، میزان گرسنگی اش از 100 به 95 درصد برسد (فرض را بر این بگیریم که در بیمارستان به او سروم وصل کرده باشند) به همین دلیل 5 درصد از میزان گرسنگی وی کاهش پیدا کند تا او بتواند خود را به یک رستوران برساند.

بله موافقم. اگر شخصی به گرسنگی خود توجه نکند با مشکلاتی مواجه خواهد شد همانطور که اگر شخصی بیمه ماشینش را خریداری نکند (یعنی 0 باشد)، در صورت انفجار هزینه بیشتری پرداخت می‌کند.

ویرایش شده توسط DrNiNjA
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام 

 

نظر بنده ( - ) است.

 

بله درست است که مشکلاتی در اقتصاد رستوران ها وجود دارد اما راه حلش سیستم گرسنگی نیست.

 

زمین زراعی هم پیشنهاد تکراری است.

Expert.png

 


q245098_dark-anime-gif-1.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود دوست عزیز:

با پیشنهاد شما موافق ام  , ممنون بابت وقتی که برای Topic گذاشتید.

نظر شخصی (دیدگاه) بنده در مورد پیشنهاد شما (+) میباشد.

تشکر فراوان بابت پیشنهادتون!

𝑵𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑪𝒓𝒂𝒛𝒊𝒆𝒔 𝑭𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚

 

MaSiH.png

AtlaS.png

.................................................................. 

  Close ?? ??? ????????? ?? ????, ??? ?? ??? ?????? ?? ???? 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته بعد...
در در ۱۴۰۲/۳/۱۲ در 05:41، Olden گفته است:

با سلام.

نظرم در مورد تمام موارد (+) هست.

و نظر شخصی بنده در رابطه با موردی که زکر کردید این است که اگر درصد گرسنگی یک بازیکن به 100 برسد و بمیرد، پس از مرگ و Respawn شدن او، میزان گرسنگی اش از 100 به 95 درصد برسد (فرض را بر این بگیریم که در بیمارستان به او سروم وصل کرده باشند) به همین دلیل 5 درصد از میزان گرسنگی وی کاهش پیدا کند تا او بتواند خود را به یک رستوران برساند.

 

نظر دوم بنده نسبت به رستوران ها و سیستم خوردن غذا هم به این صورت هست که:

زمان خوردن غذا افزایش یابد، رستوران ها دارای NPC های مختلف (مانند بخش آفلاین) باشند و پس از سفارش غذا از آنها، به یکی از میز های غذا خوری داخل آن رستوران Teleport شویم و شروع به خوردن غذا کنیم، در این بخش آیتم غذا مانند Toys در دستمان قرار گیرد و انیم خوردن غذا در حالت نشسته اجرا شود. (درست مانند غذا خوردن NPC ها در رستوران در بخش offline)

یک نوار مانند نوار پر کردن Muscle هنگام کار با وسایل GYM برای ما ظاهر شود و تا پر شدن آن، غذا خوردن ما طول بکشد و پس از پر شدن، میزان گرسنگی ما 0 درصد شود و از روی صندلی بلند شویم.

 

نکات:

1- زمان خوردن هر غذا و میزان رفع گرسنگی غذا ها با یک دیگر متفاوت باشند (برای مثال برگر ساده 60 درصد گرسنگی را برده و 20 ثانیه خوردن آن طول بکشد و دوبل برگر 80 درصد گرسنگی را برده و 30 ثانیه خوردن آن طول بکشد)

#- در اینجا اضافه کنم که همانطور که @DrNiNjA عزیز اشاره کردید،

پر شدن میزان گرسنگی چندین روز

 زمان میبرد و 20 الی 30 ثانیه زمان برای رفع آن زمان زیادی نیست و نمیتوان آن را RP بیش از حد خطاب کرد و اتلاف وقت دانست، بلکه جذابیت بازی را دو چندان خواهد کرد.

2- در صورت نیاز بتوانیم روند خوردن غذا را کنسل کنیم.

3- بتوانیم آیتم هایی را به صورت محدود از مارکت ها و رستوران ها خریداری کرده و آن ها را در اینونتوری خود نگه داریم (مانند شکلات، چیپس، آدامس و ...)

و با خوردن آن ها درصدی از گرسنگی خود را کاهش بدهیم.

 

دوستان عزیز @MaSiH, @TheExpert, @Ravin, @Toofan, @AmirMahdi, @Farab, @SFC, @SuperMaN لطفا نظراتتون رو مطرح کنید.

با تشکر.

 

 

 

نظرم + هست

  • دورانت که تمام بشه سرت بازیچه کــسانی میشود که روزگاری ازســـایه‌ات هم تــــرس داشـــتند☆

 

♡ADLER

 

Javad.png

RaviN.png

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 7 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

درود، ممنون بابت پیشنهاد/انتقاد شما دوست عزیز.

 

پیشنهادات شما تکراری است/رد شد.

 

در آینده مشتاق پیشنهادات و انتقادات شما نیز هستیم.

COMFORTABILITY KILLS

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Mohny موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...