رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

شکایت از - Omid


Kiya

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

Kiya.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

Omid.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل:  -

• توضیحات:  بنده برای لیدری مدیک درخواست داده بودم اما بیش تر یک ماه هست که هیچ خبری از لیدری نیست با اینکه چند باری هست که خالی شده لطفا نحوی  الویت بندی رو به طور کامل برای متقاضیان

توضیح دهید. اگر الویت بندی طبق زمان بندی هستش بنده الان باید لیدر مدیک باشم زیرا که بازیکن Dnis  به تازگی آن ساسپند شده اند و طبق این شکایت که Saeed_Alpha براساس مدت زمانی که توی صف بودن لیدر شدن هرچند که بازیکن SiahSefid نسبت به ایشان برتری بیش تری داشتند

 اگر بر اساس اولویت بندی ها باشه ( محرومیت از صحبت ، ادمین جیل ، سطح  و ... ) بنده اولویت ام از Dnis  بیش تر هستش هم از لحاظ سطح هم از لحاظ سابقه برتری بیش تری نسبت به ایشون دارم فقط دوتا بن دارم که یکیش اشتباه بوده  

 

• مدارک (فیلم یا عکس): UCP بنده و Dnis 

 

  • دوست دارم که 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و احترام. @Kiya

آیا مدرکی خدمت شما هست که به ادمین نامبرده شده Omid پیام داخل انجمن یا داخل بازی داده باشید که ایشان شما رو داخل لیست قرار بدهند؟ و ایشان این کار رو انجام نداده باشند؟

 

سوالی که از شما پرسیده شده بابت این است که Omid در تاریخ 31-08-2022 سرپرست لیدر ها شده است و شما نیز از 01-09-2022 تا 11-09-2022 ساعات بازی کرده این 11 روز گذشته تان 0 می باشد لطفا مدارک ضمیمه شکایت فرمایید.

  • دوست دارم که 1
  • مرسی 1

?ما را هر چه هست دیگر حوصله ای نیست?

?

Alireza.png

?

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده برای درخواست ب مسئول قبلی اقای ORTEGA گفته بودم و ایشون هم بنده رو تو لیست قرار دادند و گفتند که اگر اولویت با من شد ادمین Danilo بنده رو در بازی تلپورت میکنن و میک میکنن.
یعنی هر دو ادمین از درخواست لیدری بنده اگاه بودن، ادمین Omid به تازگی مسئول شدن، درست، اما‌ نباید با ادمین Danilo که از درخواست بنده اطلاع داشتن سوال میپرسیدن یا هماهنگ میکردن؟ و چون ایشون Cmd زدن بنده از ایشون شکایت دارم.
متاسفانه هنوز معیاری برای اولویت بندی کردن پیدا نکردید، یه بار میگید به صف هست، یه بار میگید بر اساس: سطح، سابقه در استف، سابقه ی کمتر بن، محرومیت از صحبت و ادمین جیل هست الان هم میخواید شکایت رو رد کنید و بگید بر اساس ساعت بازی کرده در ماه است.
خیلی از لیدر ها تایم پلی کمی داشتن اما وقتی وارد تیم استف بشن مجبور به زدن ۳ ساعت اکتیویتی میشن، پس ساعت بازی کرده در ماه به راحتی بدست میاد.

@ArSaCiA لطفا نحوه ی اولویت بندی رو برای مسئولین توضیح بدید تا متقاضیان رو به درستی توجیه کنن و هر دفعه این شکایات پیش نیاد تا به دلایل مختلف شکایت رو بپیچونن و رد کنن.

  • هاها 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما از ادمین مربوطه Omid شکایت کردید و چون داخل لیست اولویت بندی ایشان به پیام های قبلی که دیگر سرپرستان ارائه دادن دسترسی نداشتن و شما هم به ادمین مربوطه نگفته بودید.

 

شکایت شما از ایشان رد شد.

از ادمین Danilo هم میتوانید در تاپیکی دیگر شکایت فرمایید اون هم تحت بررسی قرار خواهد گرفت

نحوه اولویت بندی هم معیارش مشخصه دوست عزیز: 1)سابقه حضور در تیم کارکنان (هلپری، لیدری، ادمینی) 2)داشتن کمترین میزان محرومیت 3) داشتن کمترین میزان آمار محرومیت از صحبت 4) داشتن کمترین میزان زندانی شدن توسط ادمین 5) داشتن کمترین میزان اخطار 6) داشتن سطح بالا 7) داشتن ساعات بازی کرده در ماه (شما باید فعالیت داشته باشید داخل سرور که طبق توضیحات بالا شما 11 روز 1 ساعت هم فعالیت داخل بازی نداشتید) 8)داشتن مهارت و تجربه ی اون فکشن 9) خصوصیات اخلاقی و رفتاری 10) صف انتظار (تاریخ درخواست شما و دیگران)

 

طبق اولویت های ذکر شده سرپرستین نقاط ضعف و قوت یک بازیکن رو ارزیابی میکنن.

 

 موفق باشید. 

 

* بسته شد *

 

 

  • دوست دارم که 4
  • مرسی 1

?ما را هر چه هست دیگر حوصله ای نیست?

?

Alireza.png

?

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...