رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

خب من برگشتم با یه تاپیک حق دیگه 

@Aliسرور رول پلی هست و منم میخوام بصورت ازاد دست به یه عملی بزنم?

 

اقا هرکی مایل به اعتراض و شورش هست دستا بالا یه ساعتی اعلام بکنیم همه جمع شیم شورش کنیم تو سرور 

اگر هم نه درصدی اهمیت نخواهم داد?

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 ساعت قبل، Aliherfei گفته است:

خب من برگشتم با یه تاپیک حق دیگه 

@Aliسرور رول پلی هست و منم میخوام بصورت ازاد دست به یه عملی بزنم?

 

اقا هرکی مایل به اعتراض و شورش هست دستا بالا یه ساعتی اعلام بکنیم همه جمع شیم شورش کنیم تو سرور 

اگر هم نه درصدی اهمیت نخواهم داد?

علی جان شما میتونی /Helpme بدین و بپرسین که شورش در سرور مجازات داره یا نه?

 

افتخر بعروبتی .... فانا          

                  عربی

#الاحواز_عربیه                                                                                 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-275320
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 21 دقیقه قبل، Betoche گفته است:

علی جان شما میتونی /Helpme بدین و بپرسین که شورش در سرور مجازات داره یا نه?

 

این بَده???

الان باید بیام سرور بزنم چگونه باید به ناظر انجمن سرور بفهمانیم اشتباه شده??

ویرایش شده توسط Aliherfei
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-275330
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

?

367325_24ezgif-com-effects-1-.gifc8cf11_25b70011-25ab9c17-2588b527-25S8af8d4b07_24ezgif-com-added-text.gif

Olden

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-276268
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۸/۱۰ در 02:09، Aliherfei گفته است:

خب من برگشتم با یه تاپیک حق دیگه 

@Aliسرور رول پلی هست و منم میخوام بصورت ازاد دست به یه عملی بزنم?

 

اقا هرکی مایل به اعتراض و شورش هست دستا بالا یه ساعتی اعلام بکنیم همه جمع شیم شورش کنیم تو سرور 

اگر هم نه درصدی اهمیت نخواهم داد?

یادمه خواستی میتینگ Si رو شاد کنی موزیک پلی کردی @Reyhane برای بار N ام FP80 کردت اگه شورش کنی میاد تعلیق میکنت??

photo_2021-11-04_20-13-03_mjgo.jpg
??

  • هاها 1

--
Sanaka.png
--

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-276381
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 6 ساعت قبل، DeltaBoy گفته است:

#مرگ_بر_ضد_ارساکیا

???

...مال=))

 

ویرایش شده توسط VaFa
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-276401
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۸/۱۰ در 02:09، Aliherfei گفته است:

خب من برگشتم با یه تاپیک حق دیگه 

@Aliسرور رول پلی هست و منم میخوام بصورت ازاد دست به یه عملی بزنم?

 

اقا هرکی مایل به اعتراض و شورش هست دستا بالا یه ساعتی اعلام بکنیم همه جمع شیم شورش کنیم تو سرور 

اگر هم نه درصدی اهمیت نخواهم داد?

برو بالا حرف های قشنگ بزن =|

Mersi Donya.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-276402
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 3 ساعت قبل، DeFiNiTiVe گفته است:

یادمه خواستی میتینگ Si رو شاد کنی موزیک پلی کردی @Reyhane برای بار N ام FP80 کردت اگه شورش کنی میاد تعلیق میکنت??

photo_2021-11-04_20-13-03_mjgo.jpg
??

Che UCP khoshgeli ??

  • هاها 3

 

?°•??? ??? ??? ???? ??????? ?? ???? ?

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-276421
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۸/۱۳ در 20:08، DeFiNiTiVe گفته است:

یادمه خواستی میتینگ Si رو شاد کنی موزیک پلی کردی @Reyhane برای بار N ام FP80 کردت اگه شورش کنی میاد تعلیق میکنت??

photo_2021-11-04_20-13-03_mjgo.jpg
??

من اصلا هدفم شاد کردن نبود?

در واقع میخواستم پیام خلصه  رو به @Reject بدم ولی خونه خالی نبود خیلی تو دلم مونده هنوز این کارم جلو حد اقل 20 تا پلیر قدیمی ارساکیا انجام بدم 

بعد یادمه @Reyhane تو چت فکشن گفته بود بزار یه بار دیگه FP کنم دیگه ادمین شم منم در واقع میخواستم هم پیام خلصه به امیر بدم هم ریحانه به ارزوش برسه و تنها کاری که کردم فقط موزیک پلی دادم همه رقص شون گرفت الا من??

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-277499
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 32 دقیقه قبل، Cursed گفته است:

=|

mowz

ویرایش شده توسط LaStWiZarD

Ryan.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-277505
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کمی طنز و جالب بود ولی اهمیت نمیدم تخخخخخخخ

 

1034819-grandpa

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-277515
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 ساعت قبل، Aliherfei گفته است:

در واقع میخواستم پیام خلصه  رو به @Reject بدم

 

بکش بیرون ع ما به مولا یه بار با من کل انداختی اسکرین التماس کردن بعد خودتو رفیقاتو گرفتم تگ نکن منو دیگه ?

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-277573
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 12 ساعت قبل، Aliherfei گفته است:

من اصلا هدفم شاد کردن نبود?

در واقع میخواستم پیام خلصه  رو به @Reject بدم ولی خونه خالی نبود خیلی تو دلم مونده هنوز این کارم جلو حد اقل 20 تا پلیر قدیمی ارساکیا انجام بدم 

بعد یادمه @Reyhane تو چت فکشن گفته بود بزار یه بار دیگه FP کنم دیگه ادمین شم منم در واقع میخواستم هم پیام خلصه به امیر بدم هم ریحانه به ارزوش برسه و تنها کاری که کردم فقط موزیک پلی دادم همه رقص شون گرفت الا من??

R2 هیتمن رو راحت تر میشه گرفت?

  • هاها 1

 

screenshot_(216)_-_copy_qrou.png

 

tercepin2.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-277590
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...

??

ᴛʜᴇ ʟᴀsᴛ ᴍᴀɴ sᴛᴀɴᴅɪɴɢ


rasputin.png

    
            Nᴜᴍʙᴇʀ Oɴᴇ Fᴀᴍɪʟʏ -------------------------------------------------------------------------------------------------------         

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-289650
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 سال بعد...
در ۱۴۰۰/۸/۱۸ در 01:28، Reject گفته است:

 

بکش بیرون ع ما به مولا یه بار با من کل انداختی اسکرین التماس کردن بعد خودتو رفیقاتو گرفتم تگ نکن منو دیگه ?

این وسط بعد تقریبا 3 سال بابت تمام رفتارای بچگیم عذرخواهی میکنم
یادته که اومدم اسکرین ابیوز به ریحانه دادم؟ Aliherfei

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-596182
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم اعتراض دارم یارانه کم میدن🗿

Im not one to hold grudges, but if I get hit from the left I'll right hit

Varagh.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-596207
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۰/۸/۹ در 15:39، CyberDyne گفته است:

خب من برگشتم با یه تاپیک حق دیگه 

@Aliسرور رول پلی هست و منم میخوام بصورت ازاد دست به یه عملی بزنم?

 

اقا هرکی مایل به اعتراض و شورش هست دستا بالا یه ساعتی اعلام بکنیم همه جمع شیم شورش کنیم تو سرور 

اگر هم نه درصدی اهمیت نخواهم داد?

کاش الان بودی کمی شرارت میکردیم

gang over love

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-596752
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، HashashiN گفته است:

کاش الان بودی کمی شرارت میکردیم

هستم عزیزم بیا تا شراره نشونت بدم ☺

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/22389-%D8%A7%D8%BA%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B4/#findComment-596811
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...