رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Betoche

عضو
  • تعداد ارسال ها

    706
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    2,000 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط Betoche

  1. نیاز نیست خودم دارم اون 3 متر
  2. تو استاد نکشیمون جومونگ?
  3. Emmmmmmmmmmmmm khobe
  4. یه جورایی موافقم?
  5. ?|?
  6. Betoche

    میتونه جالب باشه

    با سلام و خسته نباشید امروز امدم با یه پیشنهاد خیلی ساده اما میتونه جذاب باشه... فرض کنید که وقتی ماشین رو میخواید قفل کنید صدای دزدگیر هم بیاد که قفل شده یا باز شده این سیستم شاید کار زیادی نمیخواد اما بازی رو جذاب میکنه و یه پیشنهاد دیگه هم دارم که شاید بعضی ها گفتن اما مد شخص اول رو اگه بشه اضافه کرد خیلی جالب میشه ممنون میشم اگه نظر هاتون رو هم بگید? @Ali @Meli @SFC ببخشید دوستان زیاد هستن و حوصله نوشتن همه رو ندارم لطفا دیگه خودتون بدونید?
  7. اقا میلاد تمام این متن رو که نوشتی یه کپی کن و هر وقت که AG:SAMP امد بزار چون محدودیت سمپ مانع انجام دادن بعضی از این پیشنهاد ها هست.
  8. ولله ما هر وقت میریم یا مقابلمون لیدرای دسته متوسط میوفتن یا هیتمن ها???
  9. توی پینت بال طرف نمیتونه اب بخوره چه برسه دراگ بکشه?
  10. Betoche

    فکشن جدید

    با سلام خدمت دوستان عزیز و @Ali عزیز یه پیشنهادی داشتم که به جای اینکه مثلا به 110 Call بدی و بگی که مثلا ID 100 منو کیل یا ... کرد یه فکشنی ایجاد بشه که فکشن پاسخگویی هست و برای مثال وقتی که ما میبینیم کسی داره کس دیگری رو کیل میکنه به 100 Call میدیم و یکی از پلیر ها جواب ما رو میده و ما با اون پلیر بیشتر راحت تریم تا اینکه دستور C-8 و ... هم فکشن جدیدی هست و پلیر جذب خودش بکنه و هم کار ما راحت تر انجام بشه چون یک چت با اعضای Cop و یا مثلا اعضای Staff ایجاد بشه. شاید بگین /Call 110 و یا /Call 118 تمام این کار ها رو بکنه اما من میگم که هم یه فکشن جدیدی باشه که ما راحت تر با تلفن باش حرف بزنیم. در کل دوست دارم نظرات شما رو هم بدونم و خوشحال میشم که نظراتتون رو هم بگید با تشکر.
  11. Betoche

    تمرین در HQ

    با سلام شاید چیزی که بخوام بگم حرف بیشتر پلیر های دسته متوسط باشه. یه زمین تمرینی در داخل HQ تمام دسته های متوسط بوجود بیاد که پلیر ها اونجا برن و تمرین بکنن و زمینی که میخواد بوجود بیاد هم مثل زمین Gunshop هستش چون واقعا خیلی از پلیر ها اذیت میشن در پینتبال و ممنون میشم که نظرات خودتون رو هم بگید? @Ali @Meli @RaaD @Farab @OmidGH @arshiya @Mohana @HurtHeart @Kerazom @JameSon @Shayan1382 @Sardar @MiladME @AliAgent @Matin66 @Alireza ممنونم
  12. خیلی هم خوب میشه و سیستم اسونیه برا تایید و عدم تایید موافقم!
  13. خیلی هم خوب میشه??
  14. Betoche

    Event

    متاسفانه داریم میبینیم که هر کسی که از راه میرسه ایونت میزاره و بعدش که ایونت خراب شد ادمین اون ایونت رو تموم میکنه و میگه ناتوانیه اورگانیزر خب بجای اینکه این طور چیزی به وجود بیاد چند نفر معلوم از دسته ی معلم مدرسه هر روز یک کلاس آموزشی برگزار کنن و تمام قوانین ایونت به داوطلبان توضیح داده بشه برای مثال هر روز ساعت 5 تا 7 کلاس اموزشی ایونت در فلان جا برگزار میشود و ورودی کلاس 2k میباشد * * و بعد از اون جلسه اون فرد یک مجوز دائمی ایونت میگیره و اگه کسی مجوز نداشته باشه اجازه ایونت گذاشتن رو نداره با این کار دیگه همه اشتیاغ رفتن به ایونت رو دارن و دیگه کم اتفاق میافته که از ایونت ها شکایت بشه ? In the name of god ?
  15. با سلام خدمت بازیکنان عزیز و #Ali من یه نظری داشتم که برای مثال با دادن ۲۰k میتوانیم یک دوربین برای خانه یا بیزمون داشته باشم این دوربین برای مواقعی خوبه که مثلا چند تا ماشین دم در خونه پارک کرده باشیم و ما خونه نباشیم و یکی بیاد و نظمی که ایجاد کردیم رو بهم بزنه با این وجود ما میتونیم ببینیم که چه کسی بوده حالا فیلم دوربین رو چطوری ببینیم ? برای مثال توی گوشی خودمون یک برنامه ایی طراحی بشه که بتونیم ببینیم که چه اتفاقی افتاده و برای اینکه حجم زیاد نشه فقط تا ۱ روز قبل رو نشون بده تا زیاد سوء استفاده نشه از این موضوع و الان میگید که همه میتونن دوربین بزارن خیر همه نمیتونن برای مثال کسانی که بیز با ارزش و یا خانه با ارزش دارن مثلا خانه ی بالا ۵ میلیون و بیز بالا ۶ میلیون میتونن دوربین نصب کنن و باید اکانت پریمیوم باشه که بتونن نصب کنن و اگر کسی این دوربین ها رو زد و صاحب اون بیز یا خانه فیلم رو به ادمین نشون میده اون شخص Ajail میشه و دیگه هیچ کس حق تیر زدن رو نداره و مثلا چند نوع دوربین وجود داره مثلا دوربین بی صدا و با صدا با این ایده سرور طبیعی تر میشه ? In the name of god ?
×
×
  • اضافه کردن...