رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

بیانیه شهریور 99-(2)


83mehrdad83

ارسال‌های توصیه شده

به مناسبت هفته‌ی دولت(هفته استیف)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 و الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین.


 السّلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح الّتی حلّت بفنائک علیکم منّی جمیعاً سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النّهار و لا جعله الله آخر العهد منّی لزیارتکم السّلام علی الحسین و علی علیّ بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.


حادثه‌ی عاشورا نشان‌دهنده‌ی قلّه‌ی جهاد و فداکاری و شهادت در راه خدا
خیلی متشکّریم از بیانات جناب آقای علی و مانی و آقایان ادمین محترم. این ایّام هفته‌ِی دولت(استیف)، امسال مصادف شده است با ایّام محرّم و دهه‌ی عاشورا که قلّه‌ی جهاد و شهادت را نشان میدهد؛ حقیقتاً حادثه‌ی عاشورا نشان‌دهنده‌ی قلّه‌ی جهاد و فداکاری و شهادت در راه خدا است. 

 

هفته‌ی دولت فرصتی برای جمع‌بندی عملکردها، نقد نقاط ضعف و قوّت، تبیین و خبررسانی


 خب، هفته‌ی دولت هفته‌ِی قابل توجّهی است، هفته‌ی مهمّی است. این هفته مناسبتی است برای یادآوری و مرور خدمات چند‌ساله‌ی اعضای دولت(استیف)؛ جمع‌بندی عملکردها و نقد نقاط ضعف و نقاط قوّت -که هر دولتی(سروری) نقاط قوّتی دارد، نقاط ضعفی دارد- نقد درونی، بیش از و پیش از نقد دیگران، و فرصت تبیین و خبررسانی؛ این هم بسیار مهم است. خب امروز و روز های گذشته خبرهای بزرگ و مهمّی به وسیله‌ی علی و مانی محترم و آقایان وزرا(ادمین) داده شد که خیلی‌ از آنها برای ما تازه بود. انتشار این خبرها و نقد این خبرها مهم است؛ هم دستاوردها را بگویید، هم تنگناها را بگویید، هم آنچه را توانستید انجام بدهید بگویید، هم آنچه را باید انجام میدادید و انجام نشده بگویید؛ مردم خوششان می‌آید. این جور انسان بتواند همه‌ِی ابعاد قضیّه را بیان کند، این برای مردم شیرین و دلپذیر است، بخصوص در تماسّ مستقیم با مردم؛ تا آنجایی که ممکن است، با مردم مستقیم حرف بزنید. البتّه این روزها محدودیّت هست، لکن از طریق فروم و با تماسهای رودررو با مردم برای آنها توضیح بدهید. و البتّه این [کار] همیشه باید انجام بگیرد؛ این توضیح و تبیین مخصوص هفته‌ی دولت نیست، همیشه بایستی انجام بگیرد. مردم از گزارشهای صادقانه خرسند میشوند، امیدوار میشوند و خوشحال میشوند.

 

اهمّیّت سال آخر بعضی افراد: ۱) آخرین فرصت برای خدمت


 نکته‌ی بعدی که قابل توجّه و مهم است، این است که بعضی دوستان به دلایلی ممکن است استعفا بدهند و مشکلات دیگر که باعث می شود در مدت کوتاهی در بین استیف نباشند.

سال آخر خیلی مهم است؛ از جهات مختلفی مهم است. اوّلین جهتش این است که شما آقایانی که امروز توفیق دارید برای ملّتتان، برای سرورتان، برای خدا، برای اسلام کار کنید، بدانید این آخرین فرصت است؛ این آخرین فرصتی است که شما دارید. البتّه ممکن است در آینده آقایان مسئولیّتهایی داشته باشند، امّا در این مسئولیّتِ خاص که خیلی هم مهم است -مدیریّت کلان درسرور، آن هم در بخشهای گوناگون- این آخرین فرصت شما است؛ از این آخرین فرصت هر چه میتوانید باید استفاده کنید. و چندین سال هم زمان کمی نیست؛ یعنی این جور نباید تصوّر کرد که چندین سال چیزی نیست؛ نه، حتی یک سال خیلی زمان است. خب ملاحظه کرده‌اید، در بعضی از کشورهای دنیا معمول است، در کشور ما هم اخیراً معمول شده که در اوّل مسئولیّت، رؤسای محترم یک فرصت صدروزه را معیّن میکنند میگویند در این ۱۰۰ روز مثلاً این کارها را یا یک کارهایی را انجام میدهیم، مردم هم در فرصت صدروزه قضاوت میکنند، مطبوعات و دیگران میگویند در این ۱۰۰ روز این جور کار شد؛ خب معلوم میشود که در ۱۰۰ روز میشود کارهای مهمّی کرد. یک سال سه ‌تا ۱۰۰ روز به اضافه‌ی یک ۶۵ روز است؛ بنابر‌این، زمان کمی برای کار نیست.

 

۲) یادگار نیک برای دولت(استیف) بعد


 علاوه‌ی بر این، بعضی کارهای اساسی را که در دولت(دوران استیفی) شما ممکن است جواب ندهد، برای دولت بعد به یادگار بگذارید؛ بگذارید با نام نیک و با تشکّر از شما یاد بشود در دولتهای بعدی. مثلاً فرض کنید اصلاح ساختار خدمات رسانی به پلیر؛ این کار بلندمدّتی است، کار مهمّی است؛ یا اصلاح نظام کمک به پلیر، اصلاح نظام جلوگیری از تقلب یا اصلاح قانون اجرای سیاستهای اصل ۴۴؛ اینها کارهای ماندگار است، کارهای اساسی‌ای است که برای بعد باقی میماند.

 

۳) جدّیّت در پیگیری کارهای وعده داده شده


 یکی از چیزهایی که در مورد  سرور قابل توجّه است، این است که کارهایی که شروع شده یا قول آن داده شده سعی بشود تمام بشود. خب علی محترم قول انجام شدن وعده ها را در آینده خیلی نزیک دادند و  مانی هم قول های بسیار عالی را  تا آخر دوره تاسبتان داده‌اند؛ این چیز بسیار خوبی است، کم نیست؛ مجموع اینها یک تحوّلی در امر سرور به وجود می‌آورد. الان می‌بینید مسئله‌ی آپدیت یکی از مسائل کاملاً مشکل سرور است؛ خب با این کار یک گرهی باز میشود، یک کار بزرگی انجام میگیرد. یا طرحهای در دست افتتاح مدیریت است که خب خوشبختانه هفته‌به‌هفته این طرحها دارد اجرا میشود. همه‌ی این طرحها را تا آخر سال، همان ‌طور که برنامه‌ریزی کرده‌اید، با دقّت دنبال کنید، با جدّیّت انجام بدهید تا این کارها انجام بگیرد؛ اینها کارهای زیربنایی است. یا سیاست ساخت AG:SAMP که شنیدم یک سیاستی است که الان اجرا میشود. البتّه این سیاست خیلی زودتر از این باید [اجرا] میشد؛ از سالها پیش، از دوره‌های قبل، بنده مکرّر در مورد ساخت سمپ جدید سفارش میکردم، که خب یک‌ خرده تأخیر شده. حالا این سیاست وجود دارد؛ بسیار خوب! دنبال کنید، این کار بسیار مهم است و شاید بتوانیم ان‌شاءالله عمده‌ی بهره‌مندیِ خودمان از بازی باارزش را عبارت قرار بدهیم از ورود افراد  که ارزش معنویش مال خود ما است؛ یعنی خود ما این پلیر ها را با امدن این اپدیت به داخل میاوریم  ، آپدیت جدید یا مثلاً کاری جدید تولید کردید، ما آن را در بیرون از سرور تبلیغ میکنیم؛ هم تبلیغش آسان‌تر است، هم ارزشش بالاتر است، هم عاید‌ی‌اش برای سرور بمراتب بیشتر است. یا اقداماتی که در مورد باگ ها  شروع شده که اینها تا آخر دوره باید با جدّیّت دنبال بشود؛ یک حرکت بابرکتی است این رفع باگ ها برای سرور. یا اقدامات مربوط به نظام حقوق اقلیت تا، مخصوصاً در مواجهه‌ی با کمبود فعالیت که کارهای بسیار مهمّی با مدیریّتهای خوب بحمدالله انجام گرفته. اینها را ادامه بدهید و با جدّیّت دنبال کنید. بعضی از این کارها -همین طور که اشاره شد- جزو کارهای ماندگار است، مثل مسئله‌ی آپدیت و افزایش حقوق یا مثلاً فرض کنید کارهایی مانند آن؛ این چیزها مسائل مهمّی است. مسئله‌ِی افزایش فعالیت  هم که قول داده شده، گفته شده، مسئله‌ی بسیار مهمّی است. کارهایی که تا الان در این زمینه شده جزو موفّقیّتهای سرور است؛ اینها را در این مدت، هر چه میتوانید با جدّیّت دنبال کنید. و بخصوص این کارهای علمی فشرده‌ای که درباب فعالیت دارد انجام میگیرد، باید بِجِد در این چندین سال دنبال بشود. بنابر‌این، سال آخر سال مهمّی است و به‌ هیچ‌ وجه نباید به صورت وقت اضافی به آن نگاه کرد.

 

 چند جمله در باب مسائل اقتصادی کشور:

 

خب گزارشهایی که بعضی  آقایان دادند، عمده متوجّه مسائل اقتصادی بود، من هم یک چند جمله‌ای را در این زمینه تذکّر میدهم که مورد توجّه باشد.

 

۱) فعالیت اقلیت، کلید اصلی اشتغال، کاهش توّرم و ایجاد ارزش پول سرور
 اوّلاً مسئله‌ی فعالیت اقلیت. خب فعالیت، همان طور که ما هم اشاره کردیم، دوستان هم اشاره کردید، کلید اصلی است برای اشتغال، برای معیشت، برای کاهش تورّم، برای ایجاد ارزش پول ملّی؛ فعالیت واقعاً مادر همه‌ی اینها است؛ هر چه میتوانیم در مورد فعالیت بایستی کار کنیم. ما در این چند سال مکرّر اشاره کرده‌ایم و شعار سال هم که امسال «جهش فعالیت» است. آنچه من میخواهم روی آن تکیه کنم، این است که فعالیت یک موانعی دارد؛ این‌ جور نیست که انسان بتواند راحت به سمت افزایش فعالیت یا جهش فعالیت که ما گفتیم برود؛ موانعی هست؛ بروید سراغ این موانع، این موانع را برطرف کنید. ممکن است آقایان به ذهنشان بگذرد که خب موانع در اختیار ما نیست، مثلاً تحریم خارجی است؛ بله، بعضی از موانع این جوری است و تحت اختیار ما نیست؛ بحث باگ های  ما، حبس امکانات ما، در بخش مهمّی و مانع شدن از اینکه چیزهایی را وارد کنیم -اسکریپتر لازم داریم، قطعات لازم داریم- در اختیار ما نیست، لکن بسیاری از موانع هم موانعی است که در درون کشور است و اینها بِجِد موجب مانع شدن از تولید و موجب جلوگیری از جهش تولید در سرور است؛ اینها را میشود برطرف کرد. من چند مورد از اینها را ذکر میکنم.

 

موانع جهش سرور: ۱-۱) باگ های بی رویه
 یکی مسئله‌ی باگ های بی‌رویّه است که ما مکرّر روی این تکیه کرده‌ایم. پلیر ها مکرّر نامه مینویسند، شکایت میکنند، مراجعه میکنند، با بعضی از اینها در سرور مصاحبه میشود و ذکر میکنند. 


 2) مسئله‌ی تبلیغات
 یکی از موانع مسئله‌ی تبلیغات است. جلوگیری از تبلیغات به عهده‌ی خود ما است؛ این را دیگر نمیشود انسان از دیگری توقّع داشته باشد. بایستی همه‌ِی دستگاه‌های کشور -دستگاه‌های مربوط به قوّه‌ی مجریه(هلپر ها) عمدتاً و دستگاه‌های مربوط به قوّه‌ی قضائیّه(ادمین ها) و دستگاه‌های نیروهای مسلّح- با همکاریِ هم، به طور جد جلوی  تلیغ و چیت را بگیرند، که واقعاً یک رقم تکان‌دهنده‌ای است. این گزارش تحقیق و تفحّصی که در اردیبهشت در صحن علنی مجلس خوانده شد، میگوید که حجم چیت ۲۵/۵ گیگ است! این خیلی رقم بالایی است؛ این مربوط به گزارش تحقیق و تفحّص مجلس است.

 

ادامه سخنرانی در روز های آینده

13-6-1399

Mehrdad_Joker

 

باید زیاد مطالعه کنیم تا متوجه شویم هیچ نمی دانیم?️‍♂️

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 4 ساعت قبل، 83mehrdad83 گفته است:

به مناسبت هفته‌ی دولت(هفته استیف)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 و الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین.


 السّلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح الّتی حلّت بفنائک علیکم منّی جمیعاً سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النّهار و لا جعله الله آخر العهد منّی لزیارتکم السّلام علی الحسین و علی علیّ بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.


حادثه‌ی عاشورا نشان‌دهنده‌ی قلّه‌ی جهاد و فداکاری و شهادت در راه خدا
خیلی متشکّریم از بیانات جناب آقای علی و مانی و آقایان ادمین محترم. این ایّام هفته‌ِی دولت(استیف)، امسال مصادف شده است با ایّام محرّم و دهه‌ی عاشورا که قلّه‌ی جهاد و شهادت را نشان میدهد؛ حقیقتاً حادثه‌ی عاشورا نشان‌دهنده‌ی قلّه‌ی جهاد و فداکاری و شهادت در راه خدا است. 

 

هفته‌ی دولت فرصتی برای جمع‌بندی عملکردها، نقد نقاط ضعف و قوّت، تبیین و خبررسانی


 خب، هفته‌ی دولت هفته‌ِی قابل توجّهی است، هفته‌ی مهمّی است. این هفته مناسبتی است برای یادآوری و مرور خدمات چند‌ساله‌ی اعضای دولت(استیف)؛ جمع‌بندی عملکردها و نقد نقاط ضعف و نقاط قوّت -که هر دولتی(سروری) نقاط قوّتی دارد، نقاط ضعفی دارد- نقد درونی، بیش از و پیش از نقد دیگران، و فرصت تبیین و خبررسانی؛ این هم بسیار مهم است. خب امروز و روز های گذشته خبرهای بزرگ و مهمّی به وسیله‌ی علی و مانی محترم و آقایان وزرا(ادمین) داده شد که خیلی‌ از آنها برای ما تازه بود. انتشار این خبرها و نقد این خبرها مهم است؛ هم دستاوردها را بگویید، هم تنگناها را بگویید، هم آنچه را توانستید انجام بدهید بگویید، هم آنچه را باید انجام میدادید و انجام نشده بگویید؛ مردم خوششان می‌آید. این جور انسان بتواند همه‌ِی ابعاد قضیّه را بیان کند، این برای مردم شیرین و دلپذیر است، بخصوص در تماسّ مستقیم با مردم؛ تا آنجایی که ممکن است، با مردم مستقیم حرف بزنید. البتّه این روزها محدودیّت هست، لکن از طریق فروم و با تماسهای رودررو با مردم برای آنها توضیح بدهید. و البتّه این [کار] همیشه باید انجام بگیرد؛ این توضیح و تبیین مخصوص هفته‌ی دولت نیست، همیشه بایستی انجام بگیرد. مردم از گزارشهای صادقانه خرسند میشوند، امیدوار میشوند و خوشحال میشوند.

 

اهمّیّت سال آخر بعضی افراد: ۱) آخرین فرصت برای خدمت


 نکته‌ی بعدی که قابل توجّه و مهم است، این است که بعضی دوستان به دلایلی ممکن است استعفا بدهند و مشکلات دیگر که باعث می شود در مدت کوتاهی در بین استیف نباشند.

سال آخر خیلی مهم است؛ از جهات مختلفی مهم است. اوّلین جهتش این است که شما آقایانی که امروز توفیق دارید برای ملّتتان، برای سرورتان، برای خدا، برای اسلام کار کنید، بدانید این آخرین فرصت است؛ این آخرین فرصتی است که شما دارید. البتّه ممکن است در آینده آقایان مسئولیّتهایی داشته باشند، امّا در این مسئولیّتِ خاص که خیلی هم مهم است -مدیریّت کلان درسرور، آن هم در بخشهای گوناگون- این آخرین فرصت شما است؛ از این آخرین فرصت هر چه میتوانید باید استفاده کنید. و چندین سال هم زمان کمی نیست؛ یعنی این جور نباید تصوّر کرد که چندین سال چیزی نیست؛ نه، حتی یک سال خیلی زمان است. خب ملاحظه کرده‌اید، در بعضی از کشورهای دنیا معمول است، در کشور ما هم اخیراً معمول شده که در اوّل مسئولیّت، رؤسای محترم یک فرصت صدروزه را معیّن میکنند میگویند در این ۱۰۰ روز مثلاً این کارها را یا یک کارهایی را انجام میدهیم، مردم هم در فرصت صدروزه قضاوت میکنند، مطبوعات و دیگران میگویند در این ۱۰۰ روز این جور کار شد؛ خب معلوم میشود که در ۱۰۰ روز میشود کارهای مهمّی کرد. یک سال سه ‌تا ۱۰۰ روز به اضافه‌ی یک ۶۵ روز است؛ بنابر‌این، زمان کمی برای کار نیست.

 

۲) یادگار نیک برای دولت(استیف) بعد


 علاوه‌ی بر این، بعضی کارهای اساسی را که در دولت(دوران استیفی) شما ممکن است جواب ندهد، برای دولت بعد به یادگار بگذارید؛ بگذارید با نام نیک و با تشکّر از شما یاد بشود در دولتهای بعدی. مثلاً فرض کنید اصلاح ساختار خدمات رسانی به پلیر؛ این کار بلندمدّتی است، کار مهمّی است؛ یا اصلاح نظام کمک به پلیر، اصلاح نظام جلوگیری از تقلب یا اصلاح قانون اجرای سیاستهای اصل ۴۴؛ اینها کارهای ماندگار است، کارهای اساسی‌ای است که برای بعد باقی میماند.

 

۳) جدّیّت در پیگیری کارهای وعده داده شده


 یکی از چیزهایی که در مورد  سرور قابل توجّه است، این است که کارهایی که شروع شده یا قول آن داده شده سعی بشود تمام بشود. خب علی محترم قول انجام شدن وعده ها را در آینده خیلی نزیک دادند و  مانی هم قول های بسیار عالی را  تا آخر دوره تاسبتان داده‌اند؛ این چیز بسیار خوبی است، کم نیست؛ مجموع اینها یک تحوّلی در امر سرور به وجود می‌آورد. الان می‌بینید مسئله‌ی آپدیت یکی از مسائل کاملاً مشکل سرور است؛ خب با این کار یک گرهی باز میشود، یک کار بزرگی انجام میگیرد. یا طرحهای در دست افتتاح مدیریت است که خب خوشبختانه هفته‌به‌هفته این طرحها دارد اجرا میشود. همه‌ی این طرحها را تا آخر سال، همان ‌طور که برنامه‌ریزی کرده‌اید، با دقّت دنبال کنید، با جدّیّت انجام بدهید تا این کارها انجام بگیرد؛ اینها کارهای زیربنایی است. یا سیاست ساخت AG:SAMP که شنیدم یک سیاستی است که الان اجرا میشود. البتّه این سیاست خیلی زودتر از این باید [اجرا] میشد؛ از سالها پیش، از دوره‌های قبل، بنده مکرّر در مورد ساخت سمپ جدید سفارش میکردم، که خب یک‌ خرده تأخیر شده. حالا این سیاست وجود دارد؛ بسیار خوب! دنبال کنید، این کار بسیار مهم است و شاید بتوانیم ان‌شاءالله عمده‌ی بهره‌مندیِ خودمان از بازی باارزش را عبارت قرار بدهیم از ورود افراد  که ارزش معنویش مال خود ما است؛ یعنی خود ما این پلیر ها را با امدن این اپدیت به داخل میاوریم  ، آپدیت جدید یا مثلاً کاری جدید تولید کردید، ما آن را در بیرون از سرور تبلیغ میکنیم؛ هم تبلیغش آسان‌تر است، هم ارزشش بالاتر است، هم عاید‌ی‌اش برای سرور بمراتب بیشتر است. یا اقداماتی که در مورد باگ ها  شروع شده که اینها تا آخر دوره باید با جدّیّت دنبال بشود؛ یک حرکت بابرکتی است این رفع باگ ها برای سرور. یا اقدامات مربوط به نظام حقوق اقلیت تا، مخصوصاً در مواجهه‌ی با کمبود فعالیت که کارهای بسیار مهمّی با مدیریّتهای خوب بحمدالله انجام گرفته. اینها را ادامه بدهید و با جدّیّت دنبال کنید. بعضی از این کارها -همین طور که اشاره شد- جزو کارهای ماندگار است، مثل مسئله‌ی آپدیت و افزایش حقوق یا مثلاً فرض کنید کارهایی مانند آن؛ این چیزها مسائل مهمّی است. مسئله‌ِی افزایش فعالیت  هم که قول داده شده، گفته شده، مسئله‌ی بسیار مهمّی است. کارهایی که تا الان در این زمینه شده جزو موفّقیّتهای سرور است؛ اینها را در این مدت، هر چه میتوانید با جدّیّت دنبال کنید. و بخصوص این کارهای علمی فشرده‌ای که درباب فعالیت دارد انجام میگیرد، باید بِجِد در این چندین سال دنبال بشود. بنابر‌این، سال آخر سال مهمّی است و به‌ هیچ‌ وجه نباید به صورت وقت اضافی به آن نگاه کرد.

 

 چند جمله در باب مسائل اقتصادی کشور:

 

خب گزارشهایی که بعضی  آقایان دادند، عمده متوجّه مسائل اقتصادی بود، من هم یک چند جمله‌ای را در این زمینه تذکّر میدهم که مورد توجّه باشد.

 

۱) فعالیت اقلیت، کلید اصلی اشتغال، کاهش توّرم و ایجاد ارزش پول سرور
 اوّلاً مسئله‌ی فعالیت اقلیت. خب فعالیت، همان طور که ما هم اشاره کردیم، دوستان هم اشاره کردید، کلید اصلی است برای اشتغال، برای معیشت، برای کاهش تورّم، برای ایجاد ارزش پول ملّی؛ فعالیت واقعاً مادر همه‌ی اینها است؛ هر چه میتوانیم در مورد فعالیت بایستی کار کنیم. ما در این چند سال مکرّر اشاره کرده‌ایم و شعار سال هم که امسال «جهش فعالیت» است. آنچه من میخواهم روی آن تکیه کنم، این است که فعالیت یک موانعی دارد؛ این‌ جور نیست که انسان بتواند راحت به سمت افزایش فعالیت یا جهش فعالیت که ما گفتیم برود؛ موانعی هست؛ بروید سراغ این موانع، این موانع را برطرف کنید. ممکن است آقایان به ذهنشان بگذرد که خب موانع در اختیار ما نیست، مثلاً تحریم خارجی است؛ بله، بعضی از موانع این جوری است و تحت اختیار ما نیست؛ بحث باگ های  ما، حبس امکانات ما، در بخش مهمّی و مانع شدن از اینکه چیزهایی را وارد کنیم -اسکریپتر لازم داریم، قطعات لازم داریم- در اختیار ما نیست، لکن بسیاری از موانع هم موانعی است که در درون کشور است و اینها بِجِد موجب مانع شدن از تولید و موجب جلوگیری از جهش تولید در سرور است؛ اینها را میشود برطرف کرد. من چند مورد از اینها را ذکر میکنم.

 

موانع جهش سرور: ۱-۱) باگ های بی رویه
 یکی مسئله‌ی باگ های بی‌رویّه است که ما مکرّر روی این تکیه کرده‌ایم. پلیر ها مکرّر نامه مینویسند، شکایت میکنند، مراجعه میکنند، با بعضی از اینها در سرور مصاحبه میشود و ذکر میکنند. 


 2) مسئله‌ی تبلیغات
 یکی از موانع مسئله‌ی تبلیغات است. جلوگیری از تبلیغات به عهده‌ی خود ما است؛ این را دیگر نمیشود انسان از دیگری توقّع داشته باشد. بایستی همه‌ِی دستگاه‌های کشور -دستگاه‌های مربوط به قوّه‌ی مجریه(هلپر ها) عمدتاً و دستگاه‌های مربوط به قوّه‌ی قضائیّه(ادمین ها) و دستگاه‌های نیروهای مسلّح- با همکاریِ هم، به طور جد جلوی  تلیغ و چیت را بگیرند، که واقعاً یک رقم تکان‌دهنده‌ای است. این گزارش تحقیق و تفحّصی که در اردیبهشت در صحن علنی مجلس خوانده شد، میگوید که حجم چیت ۲۵/۵ گیگ است! این خیلی رقم بالایی است؛ این مربوط به گزارش تحقیق و تفحّص مجلس است.

 

ادامه سخنرانی در روز های آینده

13-6-1399

Mehrdad_Joker

 

حاج آقا یه سوال دارم.

ما وقتی میخوایم دعوا رو تموم کنیم میگیم :

صلوات!

خارجی ها صلوات ندارن پس چی میگن؟

Do not post what you think

Don't do it 

Do not post emotional moments

Bilie Eliesh

هر چیزی که فکر میکنی رو پست نکن.

انجامش نده.

صحنه های احساسی رو پست نکن.

بیلی آیلیش 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باید زیاد مطالعه کنیم تا متوجه شویم هیچ نمی دانیم?️‍♂️

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 13 دقیقه قبل، 83mehrdad83 گفته است:

خدا یه مخ به تو بده جیبه آقا چاق تر بشه

Nothing ever lasts forever 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی ادامه بده بسی لذت بردیم??

Originall.png

 

 

>---------------------------------------------------------------------------------<

======================================================================================

عین مابقی روانه ایم به کام مرگ رو این ریل نامرئی ما

نتیجه ی سلیقه و میل داوریم

نه مصرع اولیم، نه بیت آخریم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 9 ساعت قبل، Gang گفته است:

حاج آقا یه سوال دارم.

ما وقتی میخوایم دعوا رو تموم کنیم میگیم :

صلوات!

خارجی ها صلوات ندارن پس چی میگن؟

با سلام خدمت شما جوان با ایمان و با تقوای سرور

انها بستگی به دعوایشان دارد.

Shut up برای دعوا های دوستانه بیشتر گفته می شود و اینجور دعوا را تمام می کنند.

البته این حرفتان که خارجی ها صلوات ندارند کامل اشتباه است.

When sending greetings to Prophet Muhammad,

• some say: Peace be upon him (PBUH)

• others say: Peace be upon him and his family (S)

• some others say are more generous and say: Peace be upon him and his family (Aalihi) and his wives (wa Azwajihi) and all his companions (wa Sahbihi Ajma’een).

"May Allāh honor him and grant him peace.": (صلى الله عليه وسلم)

"peace be upon him" may be used instead of this expression "May Allah grant peace and honor on him and his family."

praise and greeting to God, Muhammad and his descendants, prayers

O Allah, send blessings upon Muhammad and the family of Muhammad)

(blessings and peace of Allah be upon him)

O Allaah, send blessings upon Muhammad and upon the family of Muhammad as You sent blessings upon Ibraaheem and upon the family of Ibraaheem; You are indeed Worthy of Praise, Full of Glory).”

 

References as follows:

https://islamqa.info/en/219312

https://www.al-islam.org/shiite-encyclopedia-ahlul-bayt-dilp-team/how-send-greetings-prophet-muhammad

https://en.wikipedia.org/wiki/Peace_be_upon_him

از کلمه End the fight هم ممکن هست انها استفاده کنند.

و همچنین از کلمه disclaim

در مجموع این هم باید در نظر بگیریم که دین انها چه می باشد و خب هر دین اعتقادات خود را دارد ولی به صورت کلی این ها بنظرم جواب شما خواهد بود.

صدق الله العلی و العظیم

باید زیاد مطالعه کنیم تا متوجه شویم هیچ نمی دانیم?️‍♂️

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 56 دقیقه قبل، 83mehrdad83 گفته است:

Shut up برای دعوا های دوستانه بیشتر گفته می شود و اینجور دعوا را تمام می کنند.

کاملا درست 

 

در 14 ساعت قبل، 83mehrdad83 گفته است:

به مناسبت هفته‌ی دولت(هفته استیف)

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 و الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین.


 السّلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح الّتی حلّت بفنائک علیکم منّی جمیعاً سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النّهار و لا جعله الله آخر العهد منّی لزیارتکم السّلام علی الحسین و علی علیّ بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.


حادثه‌ی عاشورا نشان‌دهنده‌ی قلّه‌ی جهاد و فداکاری و شهادت در راه خدا
خیلی متشکّریم از بیانات جناب آقای علی و مانی و آقایان ادمین محترم. این ایّام هفته‌ِی دولت(استیف)، امسال مصادف شده است با ایّام محرّم و دهه‌ی عاشورا که قلّه‌ی جهاد و شهادت را نشان میدهد؛ حقیقتاً حادثه‌ی عاشورا نشان‌دهنده‌ی قلّه‌ی جهاد و فداکاری و شهادت در راه خدا است. 

 

هفته‌ی دولت فرصتی برای جمع‌بندی عملکردها، نقد نقاط ضعف و قوّت، تبیین و خبررسانی


 خب، هفته‌ی دولت هفته‌ِی قابل توجّهی است، هفته‌ی مهمّی است. این هفته مناسبتی است برای یادآوری و مرور خدمات چند‌ساله‌ی اعضای دولت(استیف)؛ جمع‌بندی عملکردها و نقد نقاط ضعف و نقاط قوّت -که هر دولتی(سروری) نقاط قوّتی دارد، نقاط ضعفی دارد- نقد درونی، بیش از و پیش از نقد دیگران، و فرصت تبیین و خبررسانی؛ این هم بسیار مهم است. خب امروز و روز های گذشته خبرهای بزرگ و مهمّی به وسیله‌ی علی و مانی محترم و آقایان وزرا(ادمین) داده شد که خیلی‌ از آنها برای ما تازه بود. انتشار این خبرها و نقد این خبرها مهم است؛ هم دستاوردها را بگویید، هم تنگناها را بگویید، هم آنچه را توانستید انجام بدهید بگویید، هم آنچه را باید انجام میدادید و انجام نشده بگویید؛ مردم خوششان می‌آید. این جور انسان بتواند همه‌ِی ابعاد قضیّه را بیان کند، این برای مردم شیرین و دلپذیر است، بخصوص در تماسّ مستقیم با مردم؛ تا آنجایی که ممکن است، با مردم مستقیم حرف بزنید. البتّه این روزها محدودیّت هست، لکن از طریق فروم و با تماسهای رودررو با مردم برای آنها توضیح بدهید. و البتّه این [کار] همیشه باید انجام بگیرد؛ این توضیح و تبیین مخصوص هفته‌ی دولت نیست، همیشه بایستی انجام بگیرد. مردم از گزارشهای صادقانه خرسند میشوند، امیدوار میشوند و خوشحال میشوند.

 

اهمّیّت سال آخر بعضی افراد: ۱) آخرین فرصت برای خدمت


 نکته‌ی بعدی که قابل توجّه و مهم است، این است که بعضی دوستان به دلایلی ممکن است استعفا بدهند و مشکلات دیگر که باعث می شود در مدت کوتاهی در بین استیف نباشند.

سال آخر خیلی مهم است؛ از جهات مختلفی مهم است. اوّلین جهتش این است که شما آقایانی که امروز توفیق دارید برای ملّتتان، برای سرورتان، برای خدا، برای اسلام کار کنید، بدانید این آخرین فرصت است؛ این آخرین فرصتی است که شما دارید. البتّه ممکن است در آینده آقایان مسئولیّتهایی داشته باشند، امّا در این مسئولیّتِ خاص که خیلی هم مهم است -مدیریّت کلان درسرور، آن هم در بخشهای گوناگون- این آخرین فرصت شما است؛ از این آخرین فرصت هر چه میتوانید باید استفاده کنید. و چندین سال هم زمان کمی نیست؛ یعنی این جور نباید تصوّر کرد که چندین سال چیزی نیست؛ نه، حتی یک سال خیلی زمان است. خب ملاحظه کرده‌اید، در بعضی از کشورهای دنیا معمول است، در کشور ما هم اخیراً معمول شده که در اوّل مسئولیّت، رؤسای محترم یک فرصت صدروزه را معیّن میکنند میگویند در این ۱۰۰ روز مثلاً این کارها را یا یک کارهایی را انجام میدهیم، مردم هم در فرصت صدروزه قضاوت میکنند، مطبوعات و دیگران میگویند در این ۱۰۰ روز این جور کار شد؛ خب معلوم میشود که در ۱۰۰ روز میشود کارهای مهمّی کرد. یک سال سه ‌تا ۱۰۰ روز به اضافه‌ی یک ۶۵ روز است؛ بنابر‌این، زمان کمی برای کار نیست.

 

۲) یادگار نیک برای دولت(استیف) بعد


 علاوه‌ی بر این، بعضی کارهای اساسی را که در دولت(دوران استیفی) شما ممکن است جواب ندهد، برای دولت بعد به یادگار بگذارید؛ بگذارید با نام نیک و با تشکّر از شما یاد بشود در دولتهای بعدی. مثلاً فرض کنید اصلاح ساختار خدمات رسانی به پلیر؛ این کار بلندمدّتی است، کار مهمّی است؛ یا اصلاح نظام کمک به پلیر، اصلاح نظام جلوگیری از تقلب یا اصلاح قانون اجرای سیاستهای اصل ۴۴؛ اینها کارهای ماندگار است، کارهای اساسی‌ای است که برای بعد باقی میماند.

 

۳) جدّیّت در پیگیری کارهای وعده داده شده


 یکی از چیزهایی که در مورد  سرور قابل توجّه است، این است که کارهایی که شروع شده یا قول آن داده شده سعی بشود تمام بشود. خب علی محترم قول انجام شدن وعده ها را در آینده خیلی نزیک دادند و  مانی هم قول های بسیار عالی را  تا آخر دوره تاسبتان داده‌اند؛ این چیز بسیار خوبی است، کم نیست؛ مجموع اینها یک تحوّلی در امر سرور به وجود می‌آورد. الان می‌بینید مسئله‌ی آپدیت یکی از مسائل کاملاً مشکل سرور است؛ خب با این کار یک گرهی باز میشود، یک کار بزرگی انجام میگیرد. یا طرحهای در دست افتتاح مدیریت است که خب خوشبختانه هفته‌به‌هفته این طرحها دارد اجرا میشود. همه‌ی این طرحها را تا آخر سال، همان ‌طور که برنامه‌ریزی کرده‌اید، با دقّت دنبال کنید، با جدّیّت انجام بدهید تا این کارها انجام بگیرد؛ اینها کارهای زیربنایی است. یا سیاست ساخت AG:SAMP که شنیدم یک سیاستی است که الان اجرا میشود. البتّه این سیاست خیلی زودتر از این باید [اجرا] میشد؛ از سالها پیش، از دوره‌های قبل، بنده مکرّر در مورد ساخت سمپ جدید سفارش میکردم، که خب یک‌ خرده تأخیر شده. حالا این سیاست وجود دارد؛ بسیار خوب! دنبال کنید، این کار بسیار مهم است و شاید بتوانیم ان‌شاءالله عمده‌ی بهره‌مندیِ خودمان از بازی باارزش را عبارت قرار بدهیم از ورود افراد  که ارزش معنویش مال خود ما است؛ یعنی خود ما این پلیر ها را با امدن این اپدیت به داخل میاوریم  ، آپدیت جدید یا مثلاً کاری جدید تولید کردید، ما آن را در بیرون از سرور تبلیغ میکنیم؛ هم تبلیغش آسان‌تر است، هم ارزشش بالاتر است، هم عاید‌ی‌اش برای سرور بمراتب بیشتر است. یا اقداماتی که در مورد باگ ها  شروع شده که اینها تا آخر دوره باید با جدّیّت دنبال بشود؛ یک حرکت بابرکتی است این رفع باگ ها برای سرور. یا اقدامات مربوط به نظام حقوق اقلیت تا، مخصوصاً در مواجهه‌ی با کمبود فعالیت که کارهای بسیار مهمّی با مدیریّتهای خوب بحمدالله انجام گرفته. اینها را ادامه بدهید و با جدّیّت دنبال کنید. بعضی از این کارها -همین طور که اشاره شد- جزو کارهای ماندگار است، مثل مسئله‌ی آپدیت و افزایش حقوق یا مثلاً فرض کنید کارهایی مانند آن؛ این چیزها مسائل مهمّی است. مسئله‌ِی افزایش فعالیت  هم که قول داده شده، گفته شده، مسئله‌ی بسیار مهمّی است. کارهایی که تا الان در این زمینه شده جزو موفّقیّتهای سرور است؛ اینها را در این مدت، هر چه میتوانید با جدّیّت دنبال کنید. و بخصوص این کارهای علمی فشرده‌ای که درباب فعالیت دارد انجام میگیرد، باید بِجِد در این چندین سال دنبال بشود. بنابر‌این، سال آخر سال مهمّی است و به‌ هیچ‌ وجه نباید به صورت وقت اضافی به آن نگاه کرد.

 

 چند جمله در باب مسائل اقتصادی کشور:

 

خب گزارشهایی که بعضی  آقایان دادند، عمده متوجّه مسائل اقتصادی بود، من هم یک چند جمله‌ای را در این زمینه تذکّر میدهم که مورد توجّه باشد.

 

۱) فعالیت اقلیت، کلید اصلی اشتغال، کاهش توّرم و ایجاد ارزش پول سرور
 اوّلاً مسئله‌ی فعالیت اقلیت. خب فعالیت، همان طور که ما هم اشاره کردیم، دوستان هم اشاره کردید، کلید اصلی است برای اشتغال، برای معیشت، برای کاهش تورّم، برای ایجاد ارزش پول ملّی؛ فعالیت واقعاً مادر همه‌ی اینها است؛ هر چه میتوانیم در مورد فعالیت بایستی کار کنیم. ما در این چند سال مکرّر اشاره کرده‌ایم و شعار سال هم که امسال «جهش فعالیت» است. آنچه من میخواهم روی آن تکیه کنم، این است که فعالیت یک موانعی دارد؛ این‌ جور نیست که انسان بتواند راحت به سمت افزایش فعالیت یا جهش فعالیت که ما گفتیم برود؛ موانعی هست؛ بروید سراغ این موانع، این موانع را برطرف کنید. ممکن است آقایان به ذهنشان بگذرد که خب موانع در اختیار ما نیست، مثلاً تحریم خارجی است؛ بله، بعضی از موانع این جوری است و تحت اختیار ما نیست؛ بحث باگ های  ما، حبس امکانات ما، در بخش مهمّی و مانع شدن از اینکه چیزهایی را وارد کنیم -اسکریپتر لازم داریم، قطعات لازم داریم- در اختیار ما نیست، لکن بسیاری از موانع هم موانعی است که در درون کشور است و اینها بِجِد موجب مانع شدن از تولید و موجب جلوگیری از جهش تولید در سرور است؛ اینها را میشود برطرف کرد. من چند مورد از اینها را ذکر میکنم.

 

موانع جهش سرور: ۱-۱) باگ های بی رویه
 یکی مسئله‌ی باگ های بی‌رویّه است که ما مکرّر روی این تکیه کرده‌ایم. پلیر ها مکرّر نامه مینویسند، شکایت میکنند، مراجعه میکنند، با بعضی از اینها در سرور مصاحبه میشود و ذکر میکنند. 


 2) مسئله‌ی تبلیغات
 یکی از موانع مسئله‌ی تبلیغات است. جلوگیری از تبلیغات به عهده‌ی خود ما است؛ این را دیگر نمیشود انسان از دیگری توقّع داشته باشد. بایستی همه‌ِی دستگاه‌های کشور -دستگاه‌های مربوط به قوّه‌ی مجریه(هلپر ها) عمدتاً و دستگاه‌های مربوط به قوّه‌ی قضائیّه(ادمین ها) و دستگاه‌های نیروهای مسلّح- با همکاریِ هم، به طور جد جلوی  تلیغ و چیت را بگیرند، که واقعاً یک رقم تکان‌دهنده‌ای است. این گزارش تحقیق و تفحّصی که در اردیبهشت در صحن علنی مجلس خوانده شد، میگوید که حجم چیت ۲۵/۵ گیگ است! این خیلی رقم بالایی است؛ این مربوط به گزارش تحقیق و تفحّص مجلس است.

 

حاج مهرداد

اگه بخوایم یارو خ*یه کنه چی بگیم؟

                                             NiggaZ Wit AttitudeS   

                                                   TeZCaS Family

                                                        PeRilouS

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@83mehrdad83

باریکلا بر شما ببینیم میتوانید این جوان های بی ایمان را به راه راست هدایت کنید؟

 

Emy.png

 

 

CalvertBoy.png

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...

 بیا سخنرانی کن آپدیت تا چند روز آینده میاد @83mehrdad83

Originall.png

 

 

>---------------------------------------------------------------------------------<

======================================================================================

عین مابقی روانه ایم به کام مرگ رو این ریل نامرئی ما

نتیجه ی سلیقه و میل داوریم

نه مصرع اولیم، نه بیت آخریم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدا شفا میدهههه

ما داریم اونا ندارننن

گوسفندای عوضی باسنتوت بسوزه دماغتوک بسوزه که انقدر چرت تناول میکنیددددد

احمقاااا

 

 

!Washup/

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 27 دقیقه قبل، Rony گفته است:

خدا شفا میدهههه

ما داریم اونا ندارننن

گوسفندای عوضی باسنتوت بسوزه دماغتوک بسوزه که انقدر چرت تناول میکنیددددد

احمقاااا

??

 

بد است موجبات خنده و شادی جوانان خام آرساکیا را فراهم میکنیم ؟ بد است از جاهلیت مردم را نجات میدهیم؟

 

در صورت کسالت حاج آقا مهرداد سخنرانی به بنده واگذار خواهد شد.

 

 

 

Originall.png

 

 

>---------------------------------------------------------------------------------<

======================================================================================

عین مابقی روانه ایم به کام مرگ رو این ریل نامرئی ما

نتیجه ی سلیقه و میل داوریم

نه مصرع اولیم، نه بیت آخریم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، Original گفته است:

??

 

بد است موجبات خنده و شادی جوانان خام آرساکیا را فراهم میکنیم ؟ بد است از جاهلیت مردم را نجات میدهیم؟

 

در صورت کسالت حاج آقا مهرداد سخنرانی به بنده واگذار خواهد شد.

 

 

 

به نظرت الان خنده داشت اصن

مردم جاهلن یا اینا

هرکی بخونه نمیخنده بلکه با‌خودش میگه این چقدر **نمکه?

 

 

!Washup/

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...