رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ArSaCiA Nights with [WD]Sina & [WD]Ehsan


ارسال‌های توصیه شده

عالی همیشه عالی

 

ba3a-f423-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B

My account 

1042781-Bebin

4b64-f423-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%BMy account multi 

1268496-Afson

ba3a-f423-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B

                             

      

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/124539-arsacia-nights-with-wdsina-wdehsan/#findComment-1300046
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من یه سوال دارم از @SaLiOne عزیز سینا جان؛

چرا دیگه ما کسی رو نمی بینم طراحی کنه؟

برای مثلاً همیشه در مناسبت ها میبینم که طراحان محیط بازی کار خیلی خفنی کردن.

اما بجز مناسبت ها چرا دیگه طراحی دیگه ای مثل فضای داخلی بانک ها یا فضای داخلی خانه ها نمیشه؟

یا کلان چرا کسی که علاقه داره به تیم طراحان محیط بازی بپیونده نمیشه با نمیتونه؟

ba3a-f423-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B

My account 

1042781-Bebin

4b64-f423-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%BMy account multi 

1268496-Afson

ba3a-f423-InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B

                             

      

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/124539-arsacia-nights-with-wdsina-wdehsan/#findComment-1300051
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و احترام خدمتِ @Exit عزیز؛

بنده سوالاتی از سرپرست سابق مجموعه دارم،

  • چه اتفاقی افتاد که مستقیم از توسعه دهنده ویکی به مقام سرپرستی دست یافتی؟
  • چی شد که از سرپرستی به دِوِلَوپری انتقالت دادن؟
  • کدوم رنک رو بیشتر دوست داری؟
  • تو انجام اموراتِ مربوطه بهت فشار میاد یا ساده هستن؟

بدرود @Exit جان.

:Me

1227622-iRaMaN.png

:My gng

1131513-Reo.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/124539-arsacia-nights-with-wdsina-wdehsan/#findComment-1300053
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود احترام

سوالی دارم برای @SaLiOne عزیز 

اهل کجایی؟

شغل شما چیست؟

مدرک تحصیلی شما چیست؟

8e2525_26IMG-20260625-173517-429.jpg :)

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/124539-arsacia-nights-with-wdsina-wdehsan/#findComment-1300086
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سوال از سینا؛ 

1- چه حسی داشتی وقتی Supervisor بودی تعلیق میدادی سر صبحی؟

😂

  • ناراحت 1

1017239-))%3D

MmD Legendary

%29%29%3D.png

My Brother: Friend

Agera.png

And: Friend's

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/124539-arsacia-nights-with-wdsina-wdehsan/#findComment-1300119
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...