من یه سوال دارم از @SaLiOne عزیز سینا جان؛
چرا دیگه ما کسی رو نمی بینم طراحی کنه؟
برای مثلاً همیشه در مناسبت ها میبینم که طراحان محیط بازی کار خیلی خفنی کردن.
اما بجز مناسبت ها چرا دیگه طراحی دیگه ای مثل فضای داخلی بانک ها یا فضای داخلی خانه ها نمیشه؟
یا کلان چرا کسی که علاقه داره به تیم طراحان محیط بازی بپیونده نمیشه با نمیتونه؟
- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید:
- توضیح کامل باگ: در بازی اگر به جایی بریم مثلاً یک جاده که پل هست و زیرش آب هست و یک انیم بزنیم و به آب بیفتیم انگار در آب یا در دریا نیستیم و هیچ گونه HP یا نفسی از ما کم نمیشود انگار در دریا یا آب نیستیم.
- قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم):
- توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیح داده شد.