رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Bebin

هلپر بازی
  • تعداد ارسال ها

    520
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

گروه های دیگر

شخص بسیار مهم (VIP)

درباره Bebin

  • تاریخ تولد 10/23/2009

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Bebin

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1306 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Bebin

ستاره در حال رشد

ستاره در حال رشد (9/14)

  • ماشین ارسال نادر
  • مفید نادر
  • شروع کننده مکالمه
  • دنبال شده مشتی
  • همکار

نشان‌های اخیر

23

اعتبار در سایت

1

پاسخ های انجمن

  1. با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز @AmAmAiRiR. درخواست شما آماده است: در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بنویسید بسته شود.
  2. با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز @AvaKaDo درخواست شما آماده است. در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بنویسید بسته شود.
  3. درود خدمت شما دوست عزیز @Kartale. درخواست گرافیکی شما: در صورت رضایت بنده را تگ کنید و بنویسید بسته شود.
  4. Bebin

    ArSaCiA Nights with [WD]Sina & [WD]Ehsan

    من یه سوال دارم از @SaLiOne عزیز سینا جان؛ چرا دیگه ما کسی رو نمی بینم طراحی کنه؟ برای مثلاً همیشه در مناسبت ها میبینم که طراحان محیط بازی کار خیلی خفنی کردن. اما بجز مناسبت ها چرا دیگه طراحی دیگه ای مثل فضای داخلی بانک ها یا فضای داخلی خانه ها نمیشه؟ یا کلان چرا کسی که علاقه داره به تیم طراحان محیط بازی بپیونده نمیشه با نمیتونه؟
  5. Bebin

    ArSaCiA Nights with [WD]Sina & [WD]Ehsan

    عالی همیشه عالی
  6. Bebin

    باگ بازی (AG:SAPM)-انیم در آب.

    ممنون از همه بسته شود. این بازی که من گذارش داده بودم ناخواسته تکراری بود.
  7. Bebin

    sajjad یا Kamyab?

    @Sajjad به من خیلی کمک کرده. مرسی.
  8. Bebin

    جمله ی عاشقانه

    ای بهونه قشنگ من برای زندگی.
  9. Bebin

    ورود دخترا ممنوع <جاست آقایون>

    405 سفید🤤👍
  10. Bebin

    بهترین کلن چیه از نظر تو

    GT اوشاخلاری Gorg Team
  11. Bebin

    باگ بازی (AG:SAPM)-انیم در آب.

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: در بازی اگر به جایی بریم مثلاً یک جاده که پل هست و زیرش آب هست و یک انیم بزنیم و به آب بیفتیم انگار در آب یا در دریا نیستیم و هیچ گونه HP یا نفسی از ما کم نمی‌شود انگار در دریا یا آب نیستیم. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیح داده شد.
  12. Bebin

    توی گیم نت آرساکیاگیم 😐😜

    آره اما فک نکن ندیدم. 🤣🤣🤣🤣
  13. Bebin

    توی گیم نت آرساکیاگیم 😐😜

    خیلی ممنون از شما
  14. Bebin

    توی گیم نت آرساکیاگیم 😐😜

    https://youtube.com/shorts/hNMmBvo7_Ro?si=-uNcNOcFunMSF44d با فیلتر شکن برو توش. نظر:
  15. Bebin

    ما رو ول کردی رفتی 

    ❤️‍🩹🥲💔

    1. MooN

      MooN

      الهی

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...