رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

کلمه ی "میو" صرفا جهت گرفتن وقت شما میباشد و اگر دارید میخونیدش بدونید دارید ارزش مند ترین اوغات خودتون رو صرف خوندن این کلمه و جمله میکنید و خودتون هم میخواید چون اگر نمیخواستید بخونید تا اینجاش رو نمیخوندید انقدر بیکارید

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1262008
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۳/۵ در 20:05، EzraeeI گفته است:

کلمه ی "میو" صرفا جهت گرفتن وقت شما میباشد و اگر دارید میخونیدش بدونید دارید ارزش مند ترین اوغات خودتون رو صرف خوندن این کلمه و جمله میکنید و خودتون هم میخواید چون اگر نمیخواستید بخونید تا اینجاش رو نمیخوندید انقدر بیکارید

ممنون از شما

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1263860
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Integer فک میکردم تو همدردی

اما نه، تو هم دردی

(عووووووووح دیییلوم شیکس اینا چه ممبرایی ان آخه 😂😔💔)

 

این @AmirKiller این همه سال زدیم باهاش اینقدر ناز میکرد گفتم واویلا چه خبره پشت اون اکانت

با ذوق و شوق رفتم دم پینت‌بال لایسنس بگیرم ازش دیدم مایک باز کرد اینقدر سیبیل بود ترسیدم کیو دادم دیگه از ۵۰۰ متریش هم رد نمی‌شم دیگه😂

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1263933
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۳/۷ در 08:05، NalenGi گفته است:

@Integer فک میکردم تو همدردی

اما نه، تو هم دردی

(عووووووووح دیییلوم شیکس اینا چه ممبرایی ان آخه 😂😔💔)

 

این @AmirKiller این همه سال زدیم باهاش اینقدر ناز میکرد گفتم واویلا چه خبره پشت اون اکانت

با ذوق و شوق رفتم دم پینت‌بال لایسنس بگیرم ازش دیدم مایک باز کرد اینقدر سیبیل بود ترسیدم کیو دادم دیگه از ۵۰۰ متریش هم رد نمی‌شم دیگه😂

😂😂😂

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1266657
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۳/۷ در 08:05، NalenGi گفته است:

@Integer فک میکردم تو همدردی

اما نه، تو هم دردی

(عووووووووح دیییلوم شیکس اینا چه ممبرایی ان آخه 😂😔💔)

 

این @AmirKiller این همه سال زدیم باهاش اینقدر ناز میکرد گفتم واویلا چه خبره پشت اون اکانت

با ذوق و شوق رفتم دم پینت‌بال لایسنس بگیرم ازش دیدم مایک باز کرد اینقدر سیبیل بود ترسیدم کیو دادم دیگه از ۵۰۰ متریش هم رد نمی‌شم دیگه😂

من هنوز بچمممم😂

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1267023
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۳/۹ در 12:35، Arezo گفته است:

من هنوز بچمممم😂

اگه تو بچه ای من تو درخت موزم پس هنوز 

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1269783
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۳/۱۱ در 18:56، NalenGi گفته است:

اگه تو بچه ای من تو درخت موزم پس هنوز 

😂😂

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1272562
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در ۱۴۰۵/۳/۷ در 08:05، NalenGi گفته است:

@Integer فک میکردم تو همدردی

اما نه، تو هم دردی

(عووووووووح دیییلوم شیکس اینا چه ممبرایی ان آخه 😂😔💔)

 

این @AmirKiller این همه سال زدیم باهاش اینقدر ناز میکرد گفتم واویلا چه خبره پشت اون اکانت

با ذوق و شوق رفتم دم پینت‌بال لایسنس بگیرم ازش دیدم مایک باز کرد اینقدر سیبیل بود ترسیدم کیو دادم دیگه از ۵۰۰ متریش هم رد نمی‌شم دیگه😂

😂😂😂

در ۱۴۰۵/۳/۹ در 12:35، Arezo گفته است:

من هنوز بچمممم😂

وانتد دادی بهم قهرم

در ۱۴۰۵/۳/۱۱ در 18:56، NalenGi گفته است:

اگه تو بچه ای من تو درخت موزم پس هنوز 

موز؟

در ۱۴۰۵/۳/۲۴ در 11:53، Skill گفته است:

اخ

واخ

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1286039
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۳/۲۵ در 20:17، Integer گفته است:

 

موز؟

 

ماوظ

(همونی موزی که قبلا امضام بود کپشنش نوشته بود رشد کنه بره ... خیلیا)

ویرایش شده توسط NalenGi

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1288877
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برید درس بخونید دکتر شید مهندس شید خلبان شید

بیاید سمپ هزار میلیارد پول خرج کنید

,People who bite the hand that feeds them

.Usually lick the boot that kicks them

 

Eric Hoffer-

 

Religious.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1291013
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برید بخوابید

در تاریخ بنویسید

مارو در اذان صبح اعدام می کنند

در اذان شب به گلوله می بندند

کسانی که خدایشان رحمان

پیامبرشان مهربان

و امامشان مظلوم بوده

Dr.Dep.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1291072
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کویرررررررررررررررررررررررر لوتتتتتتتتتتتتت

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/17/#findComment-1292266
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...