رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

3 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

هعی

چی شده belle کوچولو 

My Account:

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

JimmyHernandez.png

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

a995-InShot-20260417-174744064.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1214273
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

جوادددددددد این @NalenGi پا نمیده این @Kuzey هم همین طور من چی کار کنم☹️

دست به کار شو این @AmirKiller واسم مخ کن 

دو تاشونم از قبل به یکی پا دادن (به من)

13 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

نخند قلبم شکسته از دست تو 💔

@BigMeeti پک برسون به دستم حالم بد شده 

کسی اسمه پک آورد؟ (هر 23 ویدیو فقط 250کا تایم بالا تضمینی به @PeerLeSS @AmirMammad و... رسوندم از خماری در اومدن)

12 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

در چشم تو پناهی‌ست که جهان ندارد،

 

امنیتی که هیچ ساحلی آن را ندارد…

 

Kuzey… وقتی نگاهت می‌خندد،

 

شبِ دلم طلوع می‌کند — آرام، بی‌ادعا، بی‌پایان.

 

دستت اگر میانِ دستِ من بیفتد،

 

تمامِ فصل‌ها بهار می‌شوند در یک لحظه.

 

با تو، حتی سکوت، ترانه می‌شود،

 

و قلبم، بی‌اختیار، نامِ تو را باران‌وار زمزمه می‌کند…

 

ای شمالِ من، ای خنکای جانم،

 

اگر نباشی، باد سرد است — و اگر باشی، نسیم عشق.

والا واسه @NalenGi زیاد تلاش کردم ولی نشد پا نمیده که هیچ دستم بهم نمیده 😂

چون به من داده قبلا (پا)

2 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

من راضیم کجا بیام گازم بگیری ؟

بکش بیرون از امیر NullAndGey من

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1214345
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

38 دقیقه قبل، JimmyHernandez گفته است:

چی شده belle کوچولو 

تنهام😂😂

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1214356
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

19 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

تنهام😂😂

اوخدا من هستم دیگه 🤭

My Account:

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

JimmyHernandez.png

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

a995-InShot-20260417-174744064.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1214379
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

اوخدا من هستم دیگه 🤭

هییییی

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1215355
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

اوخدا من هستم دیگه 🤭

کسی که داره بخاطر من به باقی دخی ها خیانت میکنه به منم خیانت میکنه😒

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1215432
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 ساعت قبل، NalenGi گفته است:

اینقدر سال میزنی باهاش و عاشقش شدی شرط می‌بندم هنوز تلفظ اسمشو نمیدونی ( خودمم نمی‌دونم @Kuzey جان لطفا به پیوی بنده مراجعه کنید جهت احراز هویت عکس پاهاتونو بفرستید )

+ خدا شمارا بلیسد

😝 kuzey یعنی شمال و  yildiz هم میشه ستاره جمع این دو کلمه میشه ستاره ی شمالی که یک سریال ترکیه ی ع

13 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

🔫؟

🪓؟

صدام کن " فلاتر شادی "

چون همیشه از مهربونیم سو استفاده کردن

          87d0-InShot-20260617-213817859.gif

1222040-KUZEYYILDIZI          87d0-InShot-20260617-213817859.gif

https://up.20script.ir/do.php?filename=215f-Mezzo-Man-Kojam.mp3

         564a-InShot-20260617-212827999.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1215551
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

13 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

من راضیم کجا بیام گازم بگیری ؟

استغفرلا 

18 دقیقه قبل، Kuzey گفته است:

😝 kuzey یعنی شمال و  yildiz هم میشه ستاره جمع این دو کلمه میشه ستاره ی شمالی که یک سریال ترکیه ی ع

🪓؟

عاو چقدم زیبا 

عمو دست به تبر شدی توهم 😂

  • هاها 1

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1215715
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 ساعت قبل، AmirKiller گفته است:

کسی که داره بخاطر من به باقی دخی ها خیانت میکنه به منم خیانت میکنه😒

بچه خوبی میشم 😁

9 ساعت قبل، Kuzey گفته است:

😝 kuzey یعنی شمال و  yildiz هم میشه ستاره جمع این دو کلمه میشه ستاره ی شمالی که یک سریال ترکیه ی ع

🪓؟

ای ستاره شمالی زیبای من چرا می خواهی منو با تبر بکشی 🧐

  • ناراحت 1

My Account:

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

JimmyHernandez.png

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

a995-InShot-20260417-174744064.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1215995
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تبلیغات موقت:

عمو جون مجوز نداری؟ بیا من خودم ۲۴ ساعته بهت میدم

مجوز های شما با اقلیت SFSI دوام بیشتری خواهد داشت

فقط کافیه تو گیم به AmoKiller بدی

(کال بدی*)

 

برو توبه کن منحرف نباش

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1216595
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

26 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

تبلیغات موقت:

عمو جون مجوز نداری؟ بیا من خودم ۲۴ ساعته بهت میدم

مجوز های شما با اقلیت SFSI دوام بیشتری خواهد داشت

فقط کافیه تو گیم به AmoKiller بدی

(کال بدی*)

 

برو توبه کن منحرف نباش

سلام. مگر می‌شه از پسر خوب و مؤدبی مثل شما مجوز نگرفت؟

.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1216634
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 ساعت قبل، AmirKiller گفته است:

 

مجوز های شما با اقلیت SFSI دوام بیشتری خواهد داشت

ببخشید عمو مجوزاتون ژاپنیه؟

 

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217131
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

ببخشید عمو مجوزاتون ژاپنیه؟

 

تایلندیه

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217148
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

ببخشید عمو مجوزاتون ژاپنیه؟

 

اونو به چسب =))

5 ساعت قبل، AmirKiller گفته است:

عمو جون مجوز نداری؟ بیا من خودم ۲۴ ساعته بهت میدم

 

1 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

تایلندیه

من روسی میخوام

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217152
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Integer گفته است:

من روسی میخوام

اونا ها بیشتر نازک نارنجی ان ها 

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217156
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Integer گفته است:

من روسی میخوام

والا همه از خداشونه که ما ۲۴ ساعت به صورت تایلندی بهشون بدیم

شما دیگه خیلی ناشکری میکنی=))

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217159
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، AmirKiller گفته است:

تایلندیه

حیف قاتلی عمو خطرناکس نمیصرفد 

ویرایش شده توسط NalenGi

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217174
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

7 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

اونا ها بیشتر نازک نارنجی ان ها 

سوییتی فاکس نارنجی نیست صورتیه =))

6 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

والا همه از خداشونه که ما ۲۴ ساعت به صورت تایلندی بهشون بدیم

شما دیگه خیلی ناشکری میکنی=))

دمت گرم من روسی میخوام =))

2 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

حیف قاتلی عمو خطرناکس نمیصرفد 

آره حیف =))

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217178
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

حیف قاتلی عمو خطرناکس نمیصرفد 

جدی جدی نمیصرفد😂💔

1 دقیقه قبل، Integer گفته است:

دمت گرم من روسی میخوام =))

حالا یه سر بیا بیز من اگه تامین نشدی ما به صورت روسی بهت میدیم

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217184
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، AmirKiller گفته است:

 ما به صورت روسی بهت میدیم

ماااع؟

استغفرلا چند نفری بهش میدین مگه [مجوز دیگه ایشالا]

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217190
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، NalenGi گفته است:

ماااع؟

استغفرلا چند نفری بهش میدین مگه [مجوز دیگه ایشالا]

آره با بچه ها شرط گذاشتیم هرکی بیشتر بده پولش میدیم و بدونید SFSI تنها اقلیتی است که ممبر هاش به شما میدهند

(مجوز)

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/12/#findComment-1217198
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...