رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

هم اکنون، iRaMaN گفته است:

به شما ناهار دادن؟

نه میخندن فقط

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1221502
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

46 دقیقه قبل، McQueen گفته است:

نه میخندن فقط

نترس الان دو تا تخم مرغ میندازم تو هم بیا بزنیم بر بدن 

:Me

1227622-iRaMaN.png

:My gng

1131513-Reo.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1221586
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • iRaMaN قفل شد و باز شد در موضوع
31 دقیقه قبل، iRaMaN گفته است:

نترس الان دو تا تخم مرغ میندازم تو هم بیا بزنیم بر بدن 

بنازم

آتیش کن که گشنمه

4f53-4ed224-25F1rst-Friends-24-08-2025-1

𝑴𝒚 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕
1083428-Automat

Your definition of success is not the same as mine

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1221637
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

۱ ساعت قبل، McQueen گفته است:

بنازم

آتیش کن که گشنمه

۷ تاش کن که عمو متی گشنشه

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1221753
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا حالا که اینطور شد هر کی گشنشه بگه تا بیشترش کنم که خودم گشنمه بد جور 

:Me

1227622-iRaMaN.png

:My gng

1131513-Reo.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1221834
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 ساعت قبل، V700 گفته است:

ننگ و اَنگِ اَنگَلیت بر شما! 

تراژدی «عادی‌سازی مفسده‌انگاری امور» را عده‌ای سودِ سیاسی‌جو در نعش اذهان مشوش جوانان ما غرس کرده، ریشه‌ی ناپاکش را با اشارات ناخواسته‌ی خودتان، از سیه‌آب سوداگری، سیراب کرده و تنه‌اش را لحظه به لحظه، تناورتر کرده‌اند! 

حال، شاخه‌های دجال‌گونه‌اش بر اندک نور معرفت‌تان، سایه‌ای شوم افکنده، نخواهند گذاشت و از آن مهم‌تر، کاری کرده‌اند که نخواهید گذاشت این خنک‌سایه‌سار را از سرتان سلب کنند. 

 

ذات نت ملی

2 ساعت قبل، iRaMaN گفته است:

به شما ناهار دادن؟

اره دیر اومدی باید ظرفارو بشوری

هم اکنون، iRaMaN گفته است:

آقا حالا که اینطور شد هر کی گشنشه بگه تا بیشترش کنم که خودم گشنمه بد جور 

۲۶ تا بنداز 

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1221838
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

31 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

اره دیر اومدی باید ظرفارو بشوری

سلام میشه باهام دوست شیم؟ من تا حالا تورو ندیدم 😁

4 دقیقه قبل، iRaMaN گفته است:

سلام میشه باهام دوست شیم؟ من تا حالا تورو ندیدم 😁

می خوام بلیسمت 

:Me

1227622-iRaMaN.png

:My gng

1131513-Reo.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1221905
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

هم اکنون، iRaMaN گفته است:

سلام میشه باهام دوست شیم؟ من تا حالا تورو ندیدم 😁 

 یادت نمیاد منو تو اون گپ سر خرگوش دعوا میکردیم؟

هم اکنون، iRaMaN گفته است:

 می خوام بلیسمت 

لیسیدن دست خداست کار ما توهینه 

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1221954
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

 یادت نمیاد منو تو اون گپ سر خرگوش دعوا میکردیم؟

چرا میشناسم :) منتهی بلد نبودم یه جور دیگه سر بحثو باز کنم 

5 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

لیسیدن دست خداست کار ما توهینه 

حالا تو بزار بلیسمت 

:Me

1227622-iRaMaN.png

:My gng

1131513-Reo.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1221975
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

15 ساعت قبل، Integer گفته است:

آقا بخدا به ما نمیدن آذوقه به ما هم بدید منم گشنمه LOL

وقتی متی هست، چرا غم؟

:

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1223313
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 دقیقه قبل، BigMeeti گفته است:

وقتی متی هست، چرا غم؟

کسی از غم حرف زد؟ :/ 

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1223345
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

                          🎀Hello🎀

:𝑴𝒚 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓'𝒔

0d4c-4d13-ef6d30-25police.gif

Morfy.png

Dive.png

0d4c-4d13-ef6d30-25police.gif

bebc-IMG-20260605-170531-350.jpg

𝙏𝙝𝙚 𝘾𝙝𝙚𝙖𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙁𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 

                                             ☠ [𝙊𝙍] 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1224718
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@Integer جواد داش بیا یه فیست درست حسابی بدم بهت این چیه جر خوردم شکایتتو دیدم😂🤣

( اینو من واست فرستاده بودم نه؟😂💔)

9 ساعت قبل، AmirBerLyN گفته است:

                          🎀Hello🎀

سلام بیرلین کوچولو

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1226117
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، NalenGi گفته است:

@Integer جواد داش بیا یه فیست درست حسابی بدم بهت این چیه جر خوردم شکایتتو دیدم😂🤣

( اینو من واست فرستاده بودم نه؟😂💔)

سلام بیرلین کوچولو

خوبه خودت میدونی که خودت واسم فرستادی =)

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1226305
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 دقیقه قبل، Integer گفته است:

خوبه خودت میدونی که خودت واسم فرستادی 😃

اصن واسه تو نفرستادم اون بنده خدا گفت من رو اکانت جوادم بفرست واسش 

تو چرا نصب کردی 🗿

حالا بیا یدونه بهترشو بهت بدم این فیستو خودم موقع ساختش چشمم به دندوناش میخورد حالت تهوع می‌گرفتم چجوری پلی میدی تو باهاش 😂

۱ ساعت قبل، AmirBerLyN گفته است:

از روبیکا تعلیق شدی اومدی اینجا🤣

بودم که تو تازه اومدی 🦦🦦🦦🦦🦦🦦🦦🦦🦦

افپی شد چرا حالا 

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1226447
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا من نبودم بهتون خوش گذشت؟😂💔

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1227441
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، AmirKiller گفته است:

آقا من نبودم بهتون خوش گذشت؟😂💔

نه 

My Account:

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

JimmyHernandez.png

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

a995-InShot-20260417-174744064.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1227800
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آره معلومه😒

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1227808
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

9 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

آره معلومه😒

بدون کوشولوی من هیچی حال نمیده 😊

ویرایش شده توسط JimmyHernandez

My Account:

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

JimmyHernandez.png

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

a995-InShot-20260417-174744064.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1227825
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، AmirKiller گفته است:

آقا من نبودم بهتون خوش گذشت؟😂💔

سلمددا لیسمده؟

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

1261044-Dembele

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1227839
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. اینجا کجاست

وای

میم‌هاتون رو کجا می‌ذارید

,People who bite the hand that feeds them

.Usually lick the boot that kicks them

 

Eric Hoffer-

 

Religious.png

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/14/#findComment-1228171
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...