رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

4 ساعت قبل، JimmyHernandez گفته است:

بدون کوشولوی من هیچی حال نمیده 😊

من کوشولوی تو نیستم😒🤦‍♂️

3 ساعت قبل، NalenGi گفته است:

سلمددا لیسمده؟

خداوند لیسندگان را دوست دارد

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1228260
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، AmirKiller گفته است:

خداوند لیسندگان را دوست دارد

 

Lic ]ense ] منظورم بود ولی خب اون که صد درصد

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1228535
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بیا بهت بدم

23 دقیقه قبل، NalenGi گفته است:

Lic ]ense ] منظورم بود ولی خب اون که صد درصد

 

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1228566
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 ساعت قبل، AmirKiller گفته است:

من کوشولوی تو نیستم😒🤦‍♂️

بد اخلاق 

My Account:

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

JimmyHernandez.png

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

a995-InShot-20260417-174744064.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1228575
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

18 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

بیا بهت بدم

 

اگه سرور راهم داد چشم😂

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1228705
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همینه که هست😊

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1229512
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 دقیقه قبل، AmirKiller گفته است:

همینه که هست😊

عی عی 

چرا اینقدر بی اعصاب شدی عموح

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1229680
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تست گرفتن از یه مشت آدم با فرهنگ(آره خیلی با فرهنگ🤦‍♂️😭) روم تاثیر گذاشته

هرکی تو کفِ توئه، یه روزی می‌خواد جاتو بگیره. حواستو جمع کن.

Lonia.png

 

AmuKiller.png

3fb5-IMG-20260512-220353-621.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1230221
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 ساعت قبل، AmirKiller گفته است:

تست گرفتن از یه مشت آدم با فرهنگ(آره خیلی با فرهنگ🤦‍♂️😭) روم تاثیر گذاشته

فدا سرت عشقم 

  • ناراحت 1

My Account:

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

JimmyHernandez.png

a17e-929a19-25ef5729-256fd210-25bb8d25-2

a995-InShot-20260417-174744064.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1230516
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 دقیقه قبل، JimmyHernandez گفته است:

فدا سرت عشقم 

سال خشکه

۱ ساعت قبل، FaLLeN گفته است:

سلام 

علیکسلام

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1230677
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم اکنون، Integer گفته است:

سلام

«بدیها» 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 

.

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1232320
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

5 ساعت قبل، BigMeeti گفته است:

 @Integer داش از نظرم کل سرور رو اد کردی تو گپ :/

داش قراره بخش "میم ها"رو افتتاح کنیما بالاخره باید ممبر باشه که افتتاح کنیم دیگه

Just Programming

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1237066
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 دقیقه قبل، FaLLeN گفته است:

Owh 

همه‌ی آقاپسرک‌های بدون کنکور اینجان که 😘 

کی گفته💔

2 ساعت قبل، Integer گفته است:

داش قراره بخش "میم ها"رو افتتاح کنیما بالاخره باید ممبر باشه که افتتاح کنیم دیگه

مگه نیست همین الان

ویرایش شده توسط NalenGi

• ❥❥❥◈‌┅═❧

1237981-Nalengi

1209164-imo

• ❥❥❥◈‌┅═❧

 

edd2-InShot-20260603-180338920.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/115683-%DA%AF%D9%BE/page/15/#findComment-1237371
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...