رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

ایران🖤

:My Accunt

1290545-Rapounzel

به آیندگان بگوید که در وَرای ابر های این وطن!

در آسمان بالای سر قهرمان های بی جان ای خاک

در زمستان هزارو چهارصد و چهار هیچ خدایی پیدا نشد!

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1215937
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وایی نمازم دیر شد🤣🤣

7 ساعت قبل، Bebin گفته است:

اگه کسی رو میخوای که با اکانت مولتی خودشو دختر کنه با @AliExpert تماس بگیر.

اگه دختر میخوای که پسر باشه اما پیش چنجر استفاده کنه با @BigMeeti تماس بگیر.

اگه کسی رو میخوای با محتواش برات دختر جور کنه با @DeJixo و @DARKENED تماس بگیر.

اگه کسی رو میخوای که تازه دختر باز شده با @RoKuO تماس بگیر.

اگه کسی رو میخوای که دختر باز نباشه با @Default تماس بگیر.

اگه کسی رو میخوای که با دختر میره بیرون در واقعیت با @MooN تماس بگیر.

اگه کسی رو میخوای که پسره خودشو دختر جا زده با @Hushang تماس بگیر.

اگه کسی رو میخوای که دختر بازه اما دختر ندارد با @Matinjli تماس بگیر.

اگه کسی رو میخوای که دختر ها رو با صداش به خودش می‌کشه با مولا @AGmilad تماس بگیر.

اگه کسی رو میخوای که دختر میبینه براش شعر میخونه با @Mohammadhadi تماس بگیر.

اگه کسی رو میخوای که دنباله دختره اما پیدا نمی کنه با @DoNaLd تماس بگیر .

اگه همه اینا رو میخوای با من @Bebin تماس بگیر تا شماره @Semtex رو بهت بدم .

کاظم دختر باز دختر دوست بی خجالت بی کار ، کار زندگی کاظم شده دختر بازی.

یه شعری هم بگیم از حاج کاظم.

                            کاظم  کاظم 

                               پول لازم

 

عالی بود 🤣🤣

:My account

84537-NightFang

:My Nigga

1214807-AghaArshiya

                  2a8126_2526c920-25Picsart-25-05-20-03-32

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1215939
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره خلاصه 

 

یه سر برو اسپان با ماشین خوب سوار میشن

من سر همین هوس اسپان خریدم

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1216047
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همینجوری بشینید تا یه دختر بگه وا تو بچه بازی چقد کراشم روت

1207100-Rayner

1315120-LosAngeLes

      7a7e-InShot-20260502-141103655.gif

ما بچه های بی خاصیت تاریخیم 

                    و چه بخوایم چه نخوایم این موضوع عوض نمیشه

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1216719
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با اینکه میدونم شوخی کردی 

ولی دیگه سو استفاده از فروم نکنید 

و این همه نمک ریختنتون شمارو 

خفن نمیکنه.!

  • مرسی 1
  • هاها 1

𝐌𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭

 

CboT.png

Pildar.png

i044060_IMG_20260101_000633_447.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1217811
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ما که یکیشو داریم ماه🫠❤️

My Love: @TeDy

MySelf-

iLoRenZo.png

MyBrother's-

JuiceOrtiz.png

LinGard.png

 “Memories Never Die” 

be65-2c206d7f41d3b28bc45bdc17eb35d39b.jp

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1221248
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۶ در 01:34، ABOUTFACE گفته است:

سلام من زن میخام و پسر هم باشه قبوله

من تورو میخام عشقممممممممممم

SKandar.png

d7e421_25Creator-AnatomY.gif

Old Kings Family [KnG]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1221463
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من @Sandy میخوام

اما خدا کیست 

 

TheBoT.png

 

اگه دوست داری از جنس مخالف متنفر باشی فقط کافیست آنها رو بشناسید!

 

دختر و پسر هم نداره 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1221472
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۱۶ در 00:43، CboT گفته است:

با اینکه میدونم شوخی کردی 

ولی دیگه سو استفاده از فروم نکنید 

و این همه نمک ریختنتون شمارو 

خفن نمیکنه.!

ترسیدیم

My              ‌                                                                                         N4ji.pngMy Brother 🫀                                                                             Feu.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1221480
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۱۶ در 06:38، ABOUTFACE گفته است:

برو بچه کو. 

اینم یکی دیگش

12 دقیقه قبل، AmiirMohamad گفته است:

ترسیدیم

کاری نکردم که از من بترسی 

فقط نصیحت بود

𝐌𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭

 

CboT.png

Pildar.png

i044060_IMG_20260101_000633_447.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1221497
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

17 دقیقه قبل، ABOUTFACE گفته است:

تو 10 سالت نیست عمو جون تو الان برو مشق ت بنویس معلم منتضرته بدو mj

چی بگم 

بیا داداش تو نبایید بگی بیا خودم برات جور می کنم عشقم 

داداش من دختر نمیخام تورو میخام

SKandar.png

d7e421_25Creator-AnatomY.gif

Old Kings Family [KnG]

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1221561
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۶ در 01:36، NeXeL گفته است:

منم دنبال پسر خوب ۶-۱۲ سال ام

مخصوصا @BigMeetiSuperUltraProMax

۲۶ تا سکه هم مهرش با یک دونه سانرایس و یک فقره nrg گلدی

@NeXeL داداش چه طوری به خودت دیدی اینو تک کنی  اسمشو کمر شکن نمی‌کشه. بار ترافیکی حساب میشه

p852819__.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1221611
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۱۴ در 23:59، ELN گفته است:

ده اخه نمک

خیلی خودتو کنترل کردی آفرین ۱ دلار جایزت

@ELN

p852819__.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1221614
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 ساعت قبل، LoRenZo گفته است:

ما که یکیشو داریم ماه🫠❤️

My Love: @TeDy

داش مگه ... ام ک آگهی می‌کنی 😂

TeDy.png

 

      باران کمی آهسته تر؛

            اینجا کسی در خانه نیست. 

      من هستم و تنهایی و

           دردی که نامش زندگیست.

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1222118
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

17 دقیقه قبل، TeDy گفته است:

داش مگه ... ام ک آگهی می‌کنی 😂

مشتی😂

MySelf-

iLoRenZo.png

MyBrother's-

JuiceOrtiz.png

LinGard.png

 “Memories Never Die” 

be65-2c206d7f41d3b28bc45bdc17eb35d39b.jp

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1222195
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 ساعت قبل، LoRenZo گفته است:

مشتی😂

جوابتو میدم حالا وایسا 

TeDy.png

 

      باران کمی آهسته تر؛

            اینجا کسی در خانه نیست. 

      من هستم و تنهایی و

           دردی که نامش زندگیست.

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1222368
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم بچه میخام بین ۱۰ ـ ۱۴ خوبه اینم sam_98 بدک نی

4 ساعت قبل، RiCkGrImEs گفته است:

تو این موضوع چه خبره

سلامتی

My:

a3db-InShot-20260506-114352792.gif

1178823-Hervrix

My Bro:1182177-Heisrex

همیشه از کسی ضربه میخوری که

                                                   میگی این با بقیه فرق میکنه

184d-IMG-20260506-120045-241.jpg

a3db-InShot-20260506-114352792.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1222381
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۵/۲/۱۰ در 00:45، Rafeal گفته است:

need دختر برا شما پسراس من فقط میگم need پسر need پسر بچه های سفید مفید کوچولویی زیره ۱۴ سال سرور واییییییییییی جااانننن اصلا need خودتون need هرچی پسره need مردایی که تازه ازدواج کردن اصلا،need کل جنسیت های مذکر ایران و جهان

خودت که 16 سالته ،🗿🥴

𝐌𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭

 

CboT.png

Pildar.png

i044060_IMG_20260101_000633_447.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1223654
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

46 دقیقه قبل، CboT گفته است:

خودت که 16 سالته ،🗿🥴

عجب 

اگا متین خودت چی ؟؟؟؟؟؟؟؟🤥🗿

2f69-398c-InShot-20260312-201410508.gif

 :My Account

1155554-MrArnold

 

d1c7-Screenshot-۲۰۲۶۰۵۰۲-۱۳۳۷۱۷-InShot.j

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1223732
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 ساعت قبل، Emilia گفته است:

سلام منم زن می‌خوام🎀

من نشم...؟🥴🙃

17 ساعت قبل، Arnold گفته است:

عجب 

اگا متین خودت چی ؟؟؟؟؟؟؟؟🤥🗿

من که هنوز پیش‌دبستانی نرفتم🥴💔

𝐌𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭

 

CboT.png

Pildar.png

i044060_IMG_20260101_000633_447.jpg

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1225260
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

43 دقیقه قبل، CboT گفته است:

من نشم...؟🥴🙃

من که هنوز پیش‌دبستانی نرفتم🥴💔

عرض کردم زن

cdc6-470e-GIF-20260513-112103-822.gif

1218233-Lumen

cdc6-470e-GIF-20260513-112103-822.gif

b821-InShot-20260613-181353581.gif

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/114956-need-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1/page/5/#findComment-1225450
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...