رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام بنده در جیل بودم حدود 23 دقیقه مونده بود تا آزادیم بازیم کرش کرد و وقتی که برگشتم به گیم بازی زد بن شدید.چندین بار نتو عوض کردم و سیستم هم ریستارت کردم
1298076-ebrahim_khorand
acc9-AG-SA-0006.jpg

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110198-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-%D8%AC%DB%8C%D9%84/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود و تندرستی، گزارش شما به طور کل خارج از استاندارد های تعریف شده می‌باشد.

همچنین این مورد از سوی سمپ میباشد که به دلیل ضعف اینترنت یا رخ دادن مشکلی برای اتصال به سرور پیش می‌آید، در صورتی که از سرور بن بشید اطلاعات محرومیت شما به طور کامل در پیامی به شما نمایش داده میشه.

Farab.png
 

N1 Family For Ever

That's How We Doin 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110198-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-%D8%AC%DB%8C%D9%84/#findComment-1141205
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود گزارش شما به طور کلی صحیح نیست.

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110198-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-%D8%AC%DB%8C%D9%84/#findComment-1141461
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گزارش شما استاندارد نیست.

                                      وقتی میرسی به قدرت و اون بالا ها میشینی

مراقب رفتارت با آدما باش                                  

                         یه روزی برمیگردی پایین همون ادم هارو میبینی   

1012238-BeNia

My BORO:

1108288-JavadInteger

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/110198-%D8%A8%D8%A7%DA%AF-%D8%AC%DB%8C%D9%84/#findComment-1141773
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Mohny موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...