رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Farab

آزماینده بتا
  • تعداد ارسال ها

    1959
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    11
  • حمایت مالی

    7,000 تومان 

تمامی مطالب نوشته شده توسط Farab

  1. Farab

    Bug-Quest

    بنده با مراحل این کوئست آشنا نیستم ولی میدونم که این موضوع از زیر دست تیم در نرفته و باگ نیست. (یا حداقل فیکس کردنش ممکن نیست)
  2. Farab

    Bug-Quest

    درود، باگ نیست. مشکلی دیده نمیشه.
  3. Farab

    مشکل Toys/

    درود، فکر نکنم باگ باشه. همچنین برای باگ های جزئی وقت آنچنانی گذاشته نمیشه.
  4. Farab

    باگ اسپاون نشدن Rob

    عزیز CP ای که در اون منطقه هست در بخش پایین Civil Spawn هستش، باید از زیر برین و وارد تونل بشین.
  5. Farab

    باگ اسپاون نشدن Rob

    تا وقتی تمامی اعضای داخل بانک به بیرون از بانک نیان (هکرها و گانرها) و یا توسط پلیس ها کشته نشن برای اعضا دستور Getcp/ فعال نمیشه، +ممکن هست فعال شده باشه و شما از این دستور استفاده نکرده باشید.
  6. Farab

    سو استفاده از باگ - JB

    افزایش مدت زمان Tazer بر روی افراد زندانی (3 برابر) + مشکل پریدن اسلحه ی Deagle هم پیشنهادش داده شده.
  7. Farab

    Arsacia GanG

    نایس
  8. درود، طبق گفته‌ی کامیاب جان این مورد باید روش کار بشه. نقاط ضعفی داره که اگر فکری درباره‌ی اونها بشه بنده نظرم مثبت هست.
  9. Farab

    باگ جدید از تاکسی

    درود این مورد باگ نیست و همچنین گزارش شما تکراری هست. ممکنه موقع رسوندن مسافر به Check Point در مسیر اتفاقاتی رخ بده و شما مجبور به دوباره سوار کردن مسافر بشید و بدون اینکه مسافر دوباره مسیر رو انتخاب کنه شما میتونید با استفاده از asc/ به Check Point برید. تا زمانی که مسافر جدید برای شما Check Point ای رو تعیین نکردن، و یا از بازی خارج نشده باشید، با زدن asc/ برای شما همون Check Point مسافر قبلی میافته.
  10. Farab

    PB Bug

    درود، این مورد در گذشته رایج بود ولی فیکس شده بود و برای ۱ سال هست که به این باگ برنخوردیم. لطفا فیلم تهیه کنید و در همین تاپیک ارسال کنید. شما باید بعد از تموم شدن پینتبال رو‌به‌روی SBiz 10 اسپان بشید.
  11. Farab

    وانتد پی در پی به یک شخص

    وقتی که وارن Civil Murder برای یک کاپ میاد، وارن Civil Attack برای کاپ Disable نمیشه؟! یعنی میتونه هر دو وانتد رو بعد کشته شدن پلیر بده؟
  12. Farab

    باگ MFrisk/ در GS-SF

    درود Mohny جان. اعضای فدرال اگر بخوان کسی رو Frisk بدن باید قبلش با دستور Mfrisk/ بهش اخطار بدن که وایسه و همکاری کنه تا عضو فدرال اون رو بگرده. در نزدیکیه Gunshop های LS و LV اگر یک عضو فدرال از Mfrisk/ روی شخصی استفاده کنه برای عضو فدرال اخطاری میره که نمیتونه در نزدیکی به Gunshop و اگر اشتباه نکنم Drug house از این دستور استفاده کنه. این مورد برای سواستفاده‌ی اعضای فدرال اضافه شده تا وقتی فردی از گان‌شاپ یا دراگ‌هوس به بیرون میاد مستقیما Frisk نشه. حالا این مورد برای تمامی گان‌شاپ ها و دراگ‌هوس ها صدق میکنه به جز گان‌شاپ در SF. یعنی همینکه بازیکن از گان‌شاپ SF به بیرون میاد عضو فدرال میتونه به اون Mfrisk/ بده و اون رو بگرده.
  13. درود، در نظرسنجیِ این پیشنهاد توسط @WhiteCollarشرکت کنید ❤️

     

  14. درود محمد جان. فکر و پیشنهادت محشره! با همشون کاملا و به شدت موافقم، فقط بخش فعالیت جدید برای دسته متوسط یکم مورد داره. دو موردی که شما برای فعالیت و اکتیویتی جدید برای دسته متوسط که گفتید، یکیشون کشتن دسته متوسط های دیگه هستش. ممکنه هر لحظه در خیابون با ماشینت در حال رانندگی باشی و یهو یه دسته متوسط ببینتت و تیر بزنه بهت و بمیری و و و... . مشکلات خیلی زیادی پیش میاد. همچنین حذف کردن شغل Drug dealer هم به نظرم ایده‌ی خوبی نیست. بعضی از دوستان زحمت زیادی برای لول ۵ کردن اسکیل Drug dealer خودشون کشیدن و اگر خرید Drugs رو به اعضای دسته متوسط بسپاریم قطعا زحماتشون بیهوده خواهد شد، بهتره فعالیت های دیگه ای هم برای دسته متوسط توسط بازیکنان یا خود اعضای دسته‌ی متوسط داده بشه. در کل عالی بود.
  15. Farab

    GunPowder justice - Arsacia Banana Cheater 2

    الهی دلم واسه لیدره [OuT] میسوزه, بیچاره قبول داشت با چیتت چه کارا که باهاش نکردی...
  16. Farab

    GunPowder justice - Arsacia Banana Cheater 1

    سید بافای منو نمیبینی؟
  17. Farab

    GunPowder justice - Arsacia Banana Cheater 1

    من غلط بکنم وقتی @TheHeRo و @ORTEGA و بقیه ی تاجای سر هستن.
  18. Farab

    Un rent شدن NRG-500 در زمان Bank Robbery

    فکر کنم تصحیح خودکار کیبورد اندروید از کلماتی هست که بیشتر توسط شما استفاده میشن و شناخته شده هستند. در هر صورت: با تشکر.
  19. Farab

    Un rent شدن NRG-500 در زمان Bank Robbery

    درود ممنون بابت اطلاعاتتون. سعی کنید در اشتباه های تایپی خود دقت داشته باشید. دوستان در حال بررسی و بهبودی این مورد هستند, در صورتی که دوباره برای شما یا دوستانتون این مورد رخ داد, یک روش برای Reproduce کردن این باگ تونستید پیدا کنید و مجدد در همین تاپیک اعلام کنید.
  20. Farab

    GunPowder justice - Arsacia Banana Cheater 1

    الله اکبر قفلی زده رو من
  21. Farab

    باگ اطلاعات غلط

    درود، این مورد باگ نیست. اقتصاد سرور تغییر پیدا میکنه و قیمت ماشین ها افزایش یا کاهش پیدا میکنه. قیمتی که در داخل Garage/ و در بازی زده شده قیمت حال حاضر گونه‌ی ماشین "Turismo" هست، ولی قیمتی که در داخل UCP ثبت شده، قیمت گونه‌ی اون وسیله‌ی نقلیه در زمانی که از Dealership خریداری شده هست.
  22. Farab

    سو استفاده از باگ - JB

    درود، میتوان محدودیت استفاده از Tazer رو در زمان و موقعیت مشخص برداشت.
  23. Farab

    باگ وار

    درود عزیزم. نتیجه ی تمامی تاپیک های واگذار شده به تیم آزماینده های بتا در روز های آتی اعلام خواهد شد, لطفا صبور باشید.
  24. Farab

    دانلود نشدن لانچر

    درود عزیزم, اگر شما لانچر رو از طریق این لینک دانلود کردید, باید از قبل SA-MP و همینطور بازی اصلی GTA-SA رو در یک فولدر (پوشه) نصب کرده باشید و محل نصب لانچر رو در فولدری که SA-MP و GTA-SA نصب هستند Browse کنید. در غیر این صورت Button (دکمه) Install برای شما غیرفعال میشه.
  25. Farab

    باگ کشته شدن | /whokill

    عزیزم به دلیل محدودیت های سمپ این مورد قابل فیکس کردن نیست! طبق گفته ی دوستان در AG:SAMP این مورد فیکس شده و محدودیت ها جلودار تیم توسعه دهنده نیستند. باید تا انتشار AG:SAMP صبور باشید.
×
×
  • اضافه کردن...