رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Fahashi - HileGar


ارسال‌های توصیه شده

 عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

Ninja.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

HileGar.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: 

Bahar.88.png

• توضیحات: 

با عرض سلام و احترام بنده در بازی بودم و در Paintball حضور داشتم و من از سخنان ایشون اذیت شدم و از او حواستم تا از SafeZone داخل پینت بال بیرون آماده و به دنبالم بیایدو بعد با اسلحه ی Deagle به او بدون هیچگونه فحاشی و بی احترامی شلیک کردم و بعد ایشون از شلیک های وحشتناک Deagle بنده ترسیده و به safeZone داخل PaintBall پناه برده.
بعد از این که احساس امنیت کرد به فحاشی کرده و به 110 زنگ زد و شروع به فحاشی کرد در جای SafeZone و بعد از آن پلیس به دلیل شلیک و وانتد بنده را Arrest کرده و به جیل برده.

البته آقای SnakeEyes هم کمی فحاشی کرد.

• مدارک (فیلم یا عکس): 

https://uupload.ir/view/rec_0002_e6b2.mp4/

ولی شرمنده چون به دلیل اوضاع نابسامان کشور و جنگ و فیلترینگ سایت های آپلود  زیاد نیستند و بقیشون هم که با داخلی میان فرمت agrec رو Support نمیکنن.

با تشکر فراوان

 

 

 

ویرایش شده توسط AryaHoster
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109574-fahashi-hilegar/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود. 

شکایت شما رد شد. 

عنوان گزارش شما استاندارد نمیباشد

باید به صورت فارسی باشد (فحاشی/توهین) 

موفق باشید. 

ویرایش شده توسط Taaha


 مهم نیس چقد بالایی

                               Taaha.png

                          

                                  مهم اینه اون بالا عقابی یا  لاشخور

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109574-fahashi-hilegar/#findComment-1134245
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • Taaha موضوع را قفل کرد

بسته شد


 مهم نیس چقد بالایی

                               Taaha.png

                          

                                  مهم اینه اون بالا عقابی یا  لاشخور

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/109574-fahashi-hilegar/#findComment-1134249
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...