رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

درود

شما وارن چیت هارو دریافت میکنین(که سجاد بن داد)

بیاد این وارنو بدید admBotبن کنه

دیگه لازم نباشه هر دوماه صبر کنین بعد بن بدید 

  • دیگه مهم نی
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • 1148109-Winner
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • ("𝐴𝑠ℎ𝑖)
  •  
  • (𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚)
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظرتون؟

  • دیگه مهم نی
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • 1148109-Winner
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • ("𝐴𝑠ℎ𝑖)
  •  
  • (𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚)
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1033122
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

11 ساعت قبل، LaJBaZ گفته است:

درود

شما وارن چیت هارو دریافت میکنین(که سجاد بن داد)

بیاد این وارنو بدید admBotبن کنه

دیگه لازم نباشه هر دوماه صبر کنین بعد بن بدید 

میشه گفت هم موافق هم مخالف چون

ممکنه بعضی وارن ها به اشتباه بره و خب اگه ادمین اسپکت طرف باشه متوجه میشه

Aryvn.png

>:(

HileGar.png                                   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1033132
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر من اینه جوری بشه که وقتی بازش میکنن وقتی وارد بازی میشن درجا بن بده سرور

 

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

Movement.png

Naaji.png

SuperLifer.png

━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1033133
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر خوبیه 

𝐌𝐲𝐬𝐞𝐋𝐟

1173685-Savage

72e826_26InShot-20260626-233827315.jpg

d20027_26BackgroundEraser-20260527-16254

                     ‌ ‌     ‌7𝒘𝒆𝒆𝒌𝒔 & 3 𝑫𝒂𝒚𝒔

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1033138
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هرچیتی که وارن نداره

(+)

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1033160
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

12 ساعت قبل، LaJBaZ گفته است:

درود

شما وارن چیت هارو دریافت میکنین(که سجاد بن داد)

بیاد این وارنو بدید admBotبن کنه

دیگه لازم نباشه هر دوماه صبر کنین بعد بن بدید 

درود 

به شدت موافقم (+) 

Gladiator

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1033203
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

26 دقیقه قبل، SCRIM گفته است:

میشه گفت هم موافق هم مخالف چون

ممکنه بعضی وارن ها به اشتباه بره و خب اگه ادمین اسپکت طرف باشه متوجه میشه

وارن چیت عادی نمیگم ک تو ادمین وارن هست 

وارن های بهتر ! لانچر تشخیص میده

27 دقیقه قبل، Movement گفته است:

نظر من اینه جوری بشه که وقتی بازش میکنن وقتی وارد بازی میشن درجا بن بده سرور

باید کمی بگذرع تا انتی چیت تشخیص بده بعدشم ک تشخیص داد دیگع سجاد اینا بن نکنن Adm Bot بن کنه

 

16 دقیقه قبل، WiNiStoN گفته است:

هرچیتی که وارن نداره

(+)

چیت هایی ک‌ توسط لانچر تشخیص داده میشود رو میگم 

 

26 دقیقه قبل، Body گفته است:

نظر خوبیه 

🍓

1 دقیقه قبل، Izeh گفته است:

درود 

به شدت موافقم (+) 

🍓

  • دیگه مهم نی
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • 1148109-Winner
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • ("𝐴𝑠ℎ𝑖)
  •  
  • (𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚)
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1033205
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۱/۱ در 17:52، CheifKeef گفته است:

میشه گفت هم موافق هم مخالف چون

ممکنه بعضی وارن ها به اشتباه بره و خب اگه ادمین اسپکت طرف باشه متوجه میشه

ری اکشن خنده پلاس

HarD

     1dc118_25New-Project-6-%5BAE42E9D%5D.gif                                                                                                                     Rule number one! Never be second

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1039940
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

(+/-)

                                        My account 

Shool.png

                                         My bro

Norollah.png

amoJohny.png

GNV.png

نیم کیلو باش ولی مرد باش ...

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1040216
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۱/۱ در 17:52، CheifKeef گفته است:

میشه گفت هم موافق هم مخالف چون

ممکنه بعضی وارن ها به اشتباه بره و خب اگه ادمین اسپکت طرف باشه متوجه میشه

+

c77a16_26InShot-20260616-181345997.gif

Demise.png

14fd27_26file-000000000c74720aac24a37bb7

[Vampiers [Vs

یا علی مدد

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1040217
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۴/۱۱/۱ در 06:10، LaJBaZ گفته است:

درود

شما وارن چیت هارو دریافت میکنین(که سجاد بن داد)

بیاد این وارنو بدید admBotبن کنه

دیگه لازم نباشه هر دوماه صبر کنین بعد بن بدید 

سلام پرفسور، ربات میتونه وارن قطعی و غیر قطعی رو تشخیص نده و کلی پلیر رو بی دلیل بن بده!

پیشنهاد شما اصلا جالب نبود، خدافظ

9f2c14_26EditMaahyar82292.gif

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1040259
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

بلاخره که بن میشن، چه امروز چه فردا

                                                                              Soroush.png

                                                                              

                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                 UnknownS

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1043004
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته بعد...
در ۱۴۰۴/۱۱/۴ در 07:38، itsMahyar گفته است:

سلام پرفسور، ربات میتونه وارن قطعی و غیر قطعی رو تشخیص نده و کلی پلیر رو بی دلیل بن بده!

پیشنهاد شما اصلا جالب نبود، خدافظ

داش. حالت کجه ها!

این وارنا که میگم ۱۰۰٪ هست وارن انتی چیت لانچر پیسی یادته سجاد بن داد؟

 

سواد نداری نظر نده جون داداش

  • دیگه مهم نی
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • 1148109-Winner
  • e23912_25animated-line-image-0058.gif
  • ("𝐴𝑠ℎ𝑖)
  •  
  • (𝙎𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚)
لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/100570-%D8%A8%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%AA/#findComment-1079205
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...