رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

BeLAD

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    178
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط BeLAD

  1. BeLAD

    بدنساز ترین فرد سرور

    سلامتی خودم
  2. با سلام خدمت شما دوست عزیز @ElectrA با درخواست شما رسیدگی شد اگر خوشتون اومد بنده رو تگ کنید و کلمه ای بسته شود را بنویسید. دوتا درست کردم گفتم شاید خوشتون نیاد
  3. BeLAD

    بهترین لیدر و بد ترین

    چشای داداش
  4. BeLAD

    همسایه عوضی (طنز)

    از قدیم میگفتن سلامتی مادر چون پدر ستون خونست نبین نمک چه ریزه بکشن قطر قطره وانگهی دریا شود فلفل خیلی تنده سلامتی همه
  5. با سلام و درود خدمت شما @ElectrA عذر خواهی بنده رو بپذیرید بنده سرکارم و دسترسی به برنامه ها ندارم تا 1 ساعت دیگه یا 2 ساعت دیگه حتما براتون درست میکنم
  6. BeLAD

    انیمه مورد علاقتون چیه؟

    اتک ب تایتان و شیطان کش
  7. BeLAD

    بهترین لیدر و بد ترین

    همه خوبن ولی لیدر BLL. ی چیز دیگه اس @LilPeep
  8. بله حتما تا دقایقی دیگر عکس نهایی رو تحویل میدم
  9. با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز @EM11 مرسی که قابل دونستید بنده رو تگ کردین با درخواست گرافیکی شما رسیدگی شد اگه خوشتون اومد بنده رو تگ کنید و کلمه ای بسته شود را بنویسید.
  10. BeLAD

    نظرتون درباره kamyab چیه؟

    من که خوشم میاد ازش✨
  11. با سلام و درود خدمت @ElectrA به درخواست گرافیکی شما رسیدگی شد اگر خوشتون اومد بنده رو تگ کنید و کلمه ای بسته شود را بنویسید.
  12. BeLAD

    زانتیا یا پارس ELX؟

    سلامتی پارس مشکی ☠️🖤
  13. دقیقااااا حرفت درسته
  14. BeLAD

    نِتا داره وصل میشه،نظرت چیه؟

    دیگه سرور خالی میشه بازی دیگه باگ نمیشه عالیه
  15. درود بر شما دوست من @Emaad به درخواست گرافیکی شما رسیدگی شد اگر خوشتون اومد بنده رو تگ کنید و کلمه ای بسته شود را بنویسید.
  16. درود برشما @Emaad ب درخواست شما رسیدگی شد اگر خوشتون اومد بنده رو تگ کنید و کلمه ای بسته شود را بنویسید.
  17. BeLAD

    زیبا تریم فرد سرور کیه ؟

    همه تون کشکین سالار زیبایی فقد @OLoGuN
  18. حالا من کار به شما ها ندارم ولی خودم خیلی با پلستیشن دو خاطره دارم 🥲💔
  19. BeLAD

    تو یک وز آفتابی....

    میزدم تو کار موز فروشی😂😂
  20. اخخخخ گفتییی والااا
  21. BeLAD

    TU5 توربو

    اییجانمم
  22. 26 تا گل تقدیم با عشق نه؟ 😂 درسته حرفت ولی یه کار های میکن ادمو فشاری میکنن 😂😂
  23. BeLAD

    تو کجا بودی؟

    Gg Abol Viper
  24. بهبه خیلیم عالی و مفید بود
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...