با سلام خدمت شما دوست عزیز @ElectrA
با درخواست شما رسیدگی شد اگر خوشتون اومد
بنده رو تگ کنید و کلمه ای بسته شود را بنویسید.
دوتا درست کردم گفتم شاید خوشتون نیاد
با سلام و درود خدمت شما @ElectrA
عذر خواهی بنده رو بپذیرید
بنده سرکارم و دسترسی به برنامه ها ندارم
تا 1 ساعت دیگه یا 2 ساعت دیگه
حتما براتون درست میکنم
با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز @EM11
مرسی که قابل دونستید بنده رو تگ کردین
با درخواست گرافیکی شما رسیدگی شد
اگه خوشتون اومد بنده رو تگ کنید و کلمه ای بسته شود را بنویسید.