رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

BeLAD

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    171
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط BeLAD

  1. BeLAD

    فحاشی شدت بالا / Thanos

    @Kamyab @Sajjad مرسی که ادمین هاتون برسی کردن
  2. BeLAD

    فحاشی شدت بالا / Thanos

    @Pedi @Shifo @MaShruB
  3. BeLAD

    فحاشی شدت بالا / Thanos

    5 روز شده نمیخواین برسی کنید؟
  4. با سلام خدمت شما دوست عزیز @Viski به درخواست گرافیکی شما رسیدگی شد اگر خوشتون اومد بنده رو تگ کنید و کلمه ای بسته شود را بنویسید.
  5. BeLAD

    فحاشی شدت بالا / Thanos

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: همه چی در مدرک مشخصه • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/377619_26Screenshot-۲۰۲۶-۰۶-۱۹-۱۲-۲۷-۳۹-۹۶۵-com-ludashi-dualspace-addon-arm32.jpg @MaShruB پیگیری کنید با تشکر
  6. BeLAD

    فروش اکانت و نیک نیم

    با سلام اکانت بدون شماره تا 40 30 میل خریدارم و بدون شماره باتشکر هرکسی داره لطفا PM بدین
  7. مرسی که گفتی
  8. اگه توجه کنی میفهمی ماله esepanta نه من پسر خوب بعدشم اکانت esepanta دسته من نیست بعدشم گل پسر اکانتای من تعلیقن یکم بفهم که خداروشکر نمیفهمی بعدشم توی که دادی برلین برات پاس کنه خداوکیلی چیزی نگو
  9. وقتی با بی ادبی جواب مارو بدین انتظار نداشته با با ادبی جوابتو بدیم
  10. مگه من توام. که دادی برلین برات پاس کنه؟ 🤣🤣🤣🤣🤣
  11. مگه ماله اشپز خونه شمارو گرفتن؟
  12. مسخره کردم؟ چایی با گند بده مگه؟ من خودمم میگم چایی با گند منم چایی با گند میخورم حرف بدی نبود که قومیتی؟ بگیری زیر مایک؟ 🤣 حواست باشه نگیرنت زیر مایک
  13. ب تو نمیخوره دوست Weak باشی چون weak رو نمیشه با شما مقایسه کرد تو. نوبی فکر کردی همه مثل شمان؟
  14. فکر کردی مثل توام برا برلین تورک بمالم؟ 🤣🤣🤣 برو باهاشون چایی با گند بخور🤣🤣🤣
  15. سطح OR: اکانت تعلیق شده رو میگه چیت راستی حامد چای با گند بازم میخورین؟
  16. حاجی یکی حرف اینو برات ترجمه کنه من نفهمیدم🤣
  17. اینو به. berlyn بگو که بن چیت خورد🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  18. ابروم بره؟ 🤣🤣🤣 حرف خنده دار میزنی فعلا تو داخل کلنی r4 بهت دادن🤣
  19. پسر خوب اکانت تعلیق شده ب eres. گفتم کیک بده🤣🤣🤣
  20. belad?
  21. کلن؟ بگو مهدکودک که یکیش خودتی بچه 12 ساله هروقت تونستی برسب بهم باهام حرف بزن الان برو بمال برا برلین شاید رنک 4 بهت داد داشتین وال میزدین زدم سرتون والو ول کردین پس حرفی نمیمونه راستی (ب برلین بگو چیتشو سر وال اف کنه دوباره بن نشه)
  22. پسر خوب منو با خودت اشتباه نگیر عمو جون برو وال تو بزن حرف نزن خب عمو جون؟ گنده تر دهنت حرف نزن برات خوب نیست گرفتی که؟
  23. موافقم+ عاقبت OR:
  24. BeLAD

    کدوم رفیقت ادعای گانری میکنه

    شب هستی بریم؟ الان سرکارم ب تو میرسه بگیر بزار اینجا ولی خوردی من میزارما
  25. حتما تا دقایقی دیگر عکس نهایی رو میفرستم بفرما سلطان
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...