رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

BeLAD

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    176
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط BeLAD

  1. BeLAD

    چیت / scotty

    میتونید تیر زدنشونو چک کنید ایم بازیکن رو زمینه و بنده داره ازم Hp کم میشه و لطفا از دادن پیام الکی خوداری کنید با تشکر. سلام عرض ادب ایشون وقتی تیر میزد aim ایشون پایین بود یعنی چیت Proaim زده دقت کنی میفهمی؛ از پیام دادن الکی خوداری کنید با تشکر.
  2. BeLAD

    OLiVeN/ Non-RP

    شکایت شما تأیید شد؛ موفق باشین: بسته شد
  3. BeLAD

    فحاشی شدت بالا / Thanos

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: فحاشی شدت بالا • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/0e1824_26Screenshot-۲۰۲۶-۰۶-۲۱-۱۳-۳۵-۳۰-۷۳۵-com-ludashi-dualspace-addon-arm32.jpg
  4. BeLAD

    چیت / scotty

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: چیت در مدرک معلومه • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=8ccb-Screenrecorder-2026-06-24-17-07-43-912.mp4
  5. BeLAD

    انتفاد از سیستم کلن

    موافقم+ عالی میشه اینجوری
  6. BeLAD

    فحاشی شدت بالا / Thanos

    @Kamyab @Sajjad مرسی که ادمین هاتون برسی کردن
  7. BeLAD

    فحاشی شدت بالا / Thanos

    @Pedi @Shifo @MaShruB
  8. BeLAD

    فحاشی شدت بالا / Thanos

    5 روز شده نمیخواین برسی کنید؟
  9. با سلام خدمت شما دوست عزیز @Viski به درخواست گرافیکی شما رسیدگی شد اگر خوشتون اومد بنده رو تگ کنید و کلمه ای بسته شود را بنویسید.
  10. BeLAD

    فحاشی شدت بالا / Thanos

    فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: همه چی در مدرک مشخصه • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/377619_26Screenshot-۲۰۲۶-۰۶-۱۹-۱۲-۲۷-۳۹-۹۶۵-com-ludashi-dualspace-addon-arm32.jpg @MaShruB پیگیری کنید با تشکر
  11. BeLAD

    فروش اکانت و نیک نیم

    با سلام اکانت بدون شماره تا 40 30 میل خریدارم و بدون شماره باتشکر هرکسی داره لطفا PM بدین
  12. مرسی که گفتی
  13. اگه توجه کنی میفهمی ماله esepanta نه من پسر خوب بعدشم اکانت esepanta دسته من نیست بعدشم گل پسر اکانتای من تعلیقن یکم بفهم که خداروشکر نمیفهمی بعدشم توی که دادی برلین برات پاس کنه خداوکیلی چیزی نگو
  14. وقتی با بی ادبی جواب مارو بدین انتظار نداشته با با ادبی جوابتو بدیم
  15. مگه من توام. که دادی برلین برات پاس کنه؟ 🤣🤣🤣🤣🤣
  16. مگه ماله اشپز خونه شمارو گرفتن؟
  17. مسخره کردم؟ چایی با گند بده مگه؟ من خودمم میگم چایی با گند منم چایی با گند میخورم حرف بدی نبود که قومیتی؟ بگیری زیر مایک؟ 🤣 حواست باشه نگیرنت زیر مایک
  18. ب تو نمیخوره دوست Weak باشی چون weak رو نمیشه با شما مقایسه کرد تو. نوبی فکر کردی همه مثل شمان؟
  19. فکر کردی مثل توام برا برلین تورک بمالم؟ 🤣🤣🤣 برو باهاشون چایی با گند بخور🤣🤣🤣
  20. سطح OR: اکانت تعلیق شده رو میگه چیت راستی حامد چای با گند بازم میخورین؟
  21. حاجی یکی حرف اینو برات ترجمه کنه من نفهمیدم🤣
  22. اینو به. berlyn بگو که بن چیت خورد🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  23. ابروم بره؟ 🤣🤣🤣 حرف خنده دار میزنی فعلا تو داخل کلنی r4 بهت دادن🤣
  24. پسر خوب اکانت تعلیق شده ب eres. گفتم کیک بده🤣🤣🤣
  25. belad?
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...